اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نمایش دستاورهای برقی کیا در کره جنوبی

کیا چشم انداز و استراتژی جهانی برقی خود را در رویداد روز EV در ۱۲ اکتبر، در کره ارائه خواهد کرد.

این رویداد که در Yeoju برگزار می‌شود، پیش‌نمایش خط تولید خودروهای برقی توسعه‌یافته این برند را نشان می‌دهد که شامل سه مدل جدید برقی کوچک تا متوسط ​​است.

به گفته این خودروساز، این رویداد با نمایش مدل‌ها، کانسپت‌ها و فناوری‌های جدید برقی کیا، آغازی خواهد بود که قرار است به یک سنت سالانه تبدیل شود.


به عنوان مثال، مراسم افتتاحیه Kia EV Day که در هفته آینده برگزار می‌شود، یک «نمایش جامع» از کل خط تولید خودروهای برقی این برند، از جمله کیا EV۵ ،EV۶ GT و EV۹ ارائه می‌کند. این شرکت همچنین از دو خودروی الکتریکی مفهومی جدید رونمایی خواهد کرد و مشخصات دقیق EV۵ را که در نمایشگاه خودروی چنگدو در ماه آگوست معرفی شد، ارائه خواهد کرد.

تصویر تیزر منتشر شده توسط کیا شامل چند چهره آشنا مانند EV۶ GT (اول از سمت چپ)، EV۵ (مرکز) و EV۹ (نخستین از سمت راست) است. با این حال، شناسایی دو خودروی باقی مانده چندان آسان نیست.
دومین مورد از سمت راست ممکن است کراس اوور الکتریکی ساب کامپکت آینده EV۳ باشد. با این حال، تشخیص خودروی دوم از سمت چپ کمی سخت‌تر است.

این خودرو خطوط منحنی بیشتری نسبت به EV۳ ،EV۵ و EV۹ دارد، اما در عین حال به نظر می‌رسد که نشانه‌های طراحی سه شاسی بلند را حفظ کرده است. استایل بدنه آن بسیار شبیه به EV۶ حاضر در کنار آن است، بنابراین ممکن است به دنبال یک کراس اوور کوپه یا یک سدان فست بک باشیم.

باید دید آیا این دو خودروی اسرارآمیز همان خودروهای مفهومی هستند که کیا وعده رونمایی در روز EV را داده است یا خیر. اگر چنین هستند، احتمالاً نزدیک به تولید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا