اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نوازش لیبرتی واک روی کونتاش ۲۵ ساله

لیبرتی واک به طور کامل از کیت عریض خود برای لامبورگینی کونتاش رونمایی کرد.  سال گذشته تیونر ژاپنی لیبرتی واک یک فراری F۴۰ پهن پیکر ساخت و فضای مجازی را با نظرات متفاوتی به آتش کشید. اکنون، این شرکت دوباره این کار را در سالن خودرو توکیو ۲۰۲۴ با نماد دیگر دهه ۸۰ یعنی لامبورگینی کونتاش انجام می‌دهد.

تصاویر منتشر شده تغییرات گسترده این تیونر را در ابرخودروی کلاسیک ایتالیایی نشان می‌دهد. برخی از افراد ممکن است از ظاهر تهاجمی‌تر با بال بزرگ و گلگیرهای پهن لذت ببرند، اما برخی افراد احتمالاً از این تغییرات متنفرند.
قسمت جلویی به روز شده یک شکاف جلویی برجسته را اضافه می‌کند و ظاهری جعبه‌ای به دماغه خودرو می‌دهد. کانارد در هر دو گوشه با تغییرات گلگیر ادغام می‌شود.

کناره خودرو دارای رکاب‌های پایینی وسیع‌تری است که بین گلگیرهای پهن شده قرار دارد. خطوط عمودی رنگ بدنه در دریچه‌های قسمت بالایی دم نشان می‌دهد که این مدل یک کونتاش ۲۵ ساله اصلاح شده است. این سوپراسپرت کلاسیک روی رینگ‌های Rohana فورج کاری شده تیره رنگ با پره‌های Y شکل و لاستیک‌های تویو سوار می‌شود.


واضح است که بال کارخانه کونتاش برای لیبرتی واک به اندازه کافی بزرگ نبود. تیونر آن را با یک وسیله حتی بزرگتر جایگزین کرد که در زیر سپر عقب وصل می‌شود. یک دیفیوزر عظیم در زیر اگزوز چهارگانه، به زیبایی الهام گرفته از موتور اسپرت اضافه می‌کند.

لیبرتی واک هیچ قیمتی را برای این قطعات فهرست نمی‌کند. با این حال، اگر شما صاحب لامبورگینی کلاسیک هستید، به نظر می‌رسد که این شرکت مایل به تولید بیشتر این کیت‌های بدنه برای مشتریانی است که می‌خواهند به خودروهای خود این ظاهر وحشی را بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا