اخباراخبار داخلیاسلایدر

نگاهی به خودرو چانگان CS55 پلاس

به گزارش دنده 6 ، چانگان CS55 پلاس، هماهنگی بین ظاهر شیک و کارآیی برتر را به ارمغان می‌آورد.با پیشرانه‌ای قدرتمند و فناوری‌های پیشرفته، چانگان CS55 پلاس آماده ارائه تجربه رانندگی هیجان‌انگیز است.چانگان CS55 پلاس، امکانات بیشتر، ایمنی بیشتر و کارکرد بهتر را در یک خودروی جذاب فراهم می‌کند.با طراحی شگفت‌انگیز و امکانات راحتی بی‌نظیر، چانگان CS55 پلاس نماد قدرت و شکوه در دنیای خودروسازی است.در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر خودرو  چانگان CS55 پلاس می پردازیم.

داخل چانگان CS55 پلاس

شاید طراحان چینی برای خلق ظاهر خارجی چانگان CS55 پلاس از الگوهای اروپایی فاصله گرفته باشند اما در کابین این خودرو همچنان می‌توان اصول طراحی خودروهای اسپرت اروپایی را مشاهده کرد. با نیم نگاهی به فضای داخلی چانگان CS55 پلاس، به راحتی متوجه شباهت‌های بین این خودرو و کابین نسل جدید خودروهای پژو خواهید شد. فرمان کوتاه و تخت به همراه صفحه نشانگرهایی که بالای آن نصب شده است، از المان‌های طراحی داخلی خودروهای پژو است که در چانگان CS55 پلاس نیز مشاهده می‌شود.
داشبورد چانگان CS55 پلاس به صورت لایه لایه طراحی شده است و در هر طبقه از آن تعدادی کنترلر یا یک نمایشگر قرار گرفته‌اند. کنسول میانی بین دو صندلی نیز ارتفاع بلندی دارد و صندلی‌های ردیف جلو را کاملا از یکدیگر جدا کرده است. با این حال به دلیل وجود فاصله بین محوری 2656 میلی‌متر و سقف بلند، به نظر نمی‌رسد که سرنشینان این خودرو دچار مشکل شوند.

طراحی چانگان CS55 پلاس

اگر خودروهای سری Uni چانگان را مشاهده کرده باشید، متوجه شباهت بسیار میان آن‌ها و چانگان CS55 پلاس خواهید شد. در واقع طراحان چانگان برای خلق ظاهر CS55 پلاس، ایده‌های فانتزی سری Uni را با ظاهر یک شاسی بلند معقول و معمول در هم آمیخته‌اند. جلوپنجره بزرگ به همراه چراغ‌های جلو تیز و کشیده و فروررفتگی‌های گوشه سپر، از جمله نکات قابل توجه نمای جلو چانگان CS55 پلاس هستند. در نمای جانبی ظاهری کاملا ساده را مشاهده می‌کنیم که رنگ نارنجی در آن جایگزین رنگ قرمز سابق شده است. نکته بارز بخش جانبی این خودرو، رینگ‌های آلومینیومی پنج پره دوبل هستند.
تفاوت اصلی نسل اول و دوم چانگان CS55 پلاس در نمای ظاهری، حرکت از طراحی اروپایی به سمت طراحی آسیایی است. به همین دلیل در نمای عقب این خودرو ظاهری شبیه به خودروهای لکسوس را مشاهده می‌کنیم که به دلیل آشنایی آن برای مشتریان ایرانی، یک نکته قوت برای کراس‌اوور چانگان محسوب می‌شود.

 

امکانات و تجهیزات چانگان CS55 پلاس

چانگان CS55 پلاس در قالب چند تیپ به بازار عرضه می‌شود که در فول‌ترین نسخه آن، طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی و ایمنی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. در صورتی که چانگان CS55 پلاس با امکانات ایمنی و رفاهی کامل به دست مشتریان ایرانی برسد، کراس‌اوورهای دیگر این رده با یک رقیب جدی مواجه خواهند شد.
از جمله تجهیزات چانگان CS55 پلاس می‌توان به این موارد اشاره کرد: سنسور نور و سنسور باران، چراغ‌های LED، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10 اینچی، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، دستیار صوتی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، شش کیسه هوا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل تطبیقی، رادار نگهدارنده بین خطوط، سیستم جلوگیری برخورد از جلو، شارژر وایرلس، دوربین ثبت وقایع و سیستم تهویه با قابلیت تصفیه هوا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا