اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نگاهی به رندر اولین خودروی الکتریکی فراری

فراری سخت در تلاش است تا اولین خودروی برقی خود را برای تولید در سال ۲۰۲۵ آماده کند. در این مرحله، اطلاعات کمی درباره این خودرو وجود دارد، اما این رندرها نشان می‌دهند که اگر فراری تصمیم بگیرد اولین خودروی برقی خود را به عنوان یک گرند تورر بسازد، چه طراحی خواهد داشت.

این خلاقیت کار طراحان آلبان لارایر و الکساندر برنینی است که هر دو دانشجوی سال پنجم طراحی در ایتالیا هستند. این خودرو فراری آلتو نام دارد.

شاید جذاب‌ترین عنصر خودرو در جلوی خودرو باشد. در زیر جلوپنجره یک پوشش منحصر به فرد در اطراف موتور الکتریکی پنهان شده که اساساً بسته به سرعت حرکت خودرو تغییر می‌کند.  از نظر بصری، آلتو اشتراکات کمی با هر مدل فعلی فراری دارد. قسمت جلویی بسیار تیز است و یک اسپلیتر مشخص و یک نوار نور LED عریض دارد. در قسمت عقب شاهد یک نوار نور LED، چراغ‌های LED تک تک و یک چراغ ترمز سوم الهام گرفته از فرمول یک درست بالای دیفیوزر هستیم.

فراری در مورد اولین خودروی برقی خود سخت صحبت می‌کند و احتمالاً تا زمانی که آماده رونمایی از آن در جهان شود به این کار ادامه خواهد داد. در اواخر سال گذشته، بندتو ویگنا، مدیر اجرایی شرکت فاش کرد که قبلاً نمونه اولیه خودروی برقی را رانندگی کرده است. در سال ۲۰۲۳ همچنین فاش شد که فراری حق اختراعی را برای یک دستگاه بازتولید صدا به ثبت رسانده که می‌تواند صدای پیشرانه الکتریکی را تقویت کند و آن را از یک بلندگو در نزدیکی محور عقب به بیرون بفرستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا