اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نگاهی به کابین ماکان برقی ۲۰۲۴

پورشه ماکان تماما برقی در راه است. نمونه‌های اولیه متعددی در سال گذشته دیده‌ شده، و حتی از این شاسی‌بلند پرفورمنس استفاده شده، البته در حالت پیش‌تولید با پوشاندن داشبورد. اکنون، بالاخره می‌توانیم کابین ماکان برقی را کاملاً بدون پوشش ببینیم.

نمای داخلی در میان انبوهی از فناوری در پلتفرم و پیشرانه ماکان الکتریکی رخ می‌دهد که بسیاری از آنها به راحتی مبهم هستند. ما قبلاً در مورد طرح موتور دوگانه می‌دانیم که با کمک یک بسته باتری لیتیوم یونی حدودا ۱۰۰ کیلووات ساعتی تقریبا ۶۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

در مورد فضای داخلی، نگاهی اجمالی به چیدمان سنگین صفحه‌نمایش در عکس‌های جاسوسی داشتیم، اما اکنون می‌توانیم وجود حداکثر سه صفحه نمایش را تأیید کنیم، به‌علاوه صفحه‌نمایش هدآپ سفارشی همراه با واقعیت افزوده.

این سیستم شیشه جلو را به نوعی تبدیل به صفحه چهارم می‌کند که ویژگی‌هایی مانند فلش‌های چرخشی یا فاصله تا وسایل نقلیه جلویی را نمایش می‌دهد. به گفته پورشه، این یکی از بزرگترین نمایشگرهای هدآپ موجود در حال حاضر است.

صفحه نمایش دیجیتال خمیده ۱۲.۶ اینچی برای راننده سفارشی نیست. صفحه نمایش مرکزی اطلاعات و سرگرمی دارای ابعاد ۱۰.۹ اینچی است و با کیفیت فول اچ دی کار می‌کند. صفحه نمایش سرنشین که به صورت سفارشی نصب می‌شود نیز ۱۰.۹ اینچ است.

هنوز چیزهای بیشتری در مورد کابین ماکان برقی وجود دارد. پورشه می‌گوید که تاریخ عرضه ماکان در اوایل سال ۲۰۲۴ خواهد بود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر نیازی نیست بیشتر منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا