اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نیسان آرمادا یا پاترول جدید در راه است

نیسان آرمادای جدید در راه بوده و این تصاویر جاسوسی اولین نگاه ما به توسعه این شاسی بلند بزرگ است. این خودرو می‌تواند پیش از پایان سال 2023 یا اوایل سال 2024 به‌عنوان محصول سال 2025 عرضه شود.

آرمادا همچنان یک SUV جعبه‌ای است. جلوپنجره جدید دارای ردیف‌هایی از عناصر افقی روی هم قرار گرفته است و یک نوار در بالای آن قرار دارد. چراغ‌های جلوی جدید در زیر پوشش استتاری، L مانند به نظر می‌رسند.
این SUV دارای رینگ‌های چند پره با روکش مشکی رنگ است.


قسمت عقب دارای یک اسپویلر ضخیم است که روی شیشه عقب قرار گرفته است. اکنون به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب به‌جای طرح افقی در مدل فعلی، عمودی باشند. سپر خودرو ظاهرا درشت  است و در وسط دهانه‌ای برای اتصال یدک کش دارد.

ما هیچ عکسی از داخل آرمادا جدید نداریم، اما می‌توانیم پوششی را در بالای داشبورد ببینیم. این نشان می‌دهد که توسعه دهندگان آماده هستند تا چیزی را در یک لحظه پنهان کنند. آرمادای فعلی دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش 7.0 اینچی کیلومترشمار است.


یک منبع از کنفرانس نمایندگی نیسان ادعا می‌کند که آرمادا جدید، بزرگتر و مقاوم‌تر از مدل فعلی است. به جای 5.6 لیتری V8 فعلی که 400 اسب بخار قدرت دارد، این SUV از یک V6 توئین توربو با قدرت 424 اسب بخار استفاده می‌کند. یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جایگزین واحد هفت سرعته موجود می‌شود.

همین داستان نشان می‌دهد که نسل بعدی Armada دارای مواد بهبود یافته و صفحه نمایش بزرگ‌تر در کابین است. همچنین فناوری به روز شده ایمنی و کمک راننده نیز وجود دارد.

برادر گران قیمت آرمادا، اینفینیتی QX80 جدید خواهد بود که در Pebble Beach Concours d’Elegance امسال به نمایش درآمد. آرمادا و QX80 پلتفرم مشترکی دارند و احتمالاً نیرو محرکه یکسانی خواهند داشت. با این حال، آنها ظاهر متفاوتی داشته و اینفینیتی کابین مجلل‌تری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا