اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

نیسان قشقایی جدید چگونه خواهد بود؟

انگار همین دیروز بود که نیسان نسل سوم قشقایی را به بازارهای اروپا و آسیا و اقیانوسیه معرفی کرد. با این حال، خودروساز ژاپنی در حال آماده سازی یک نسخه فیس لیفت شده با هدف حفظ برتری رقابتی خود در بازار پر رقابت کراس اوورهای کامپکت است.
قشقایی به‌روز شده برای بازارهای جهانی استایل جدیدی در جلو و عقب دارد. اما چه چیز دیگری در مورد به روز رسانی اواسط عمر آن می‌دانیم؟
جاسوسان ظاهر جدید و کارآمدی را نشان می‌دهند که به نظر می‌رسد از نیسان آریا EV الهام گرفته شده است. یک جلوپنجره آبشاری توسط یک جفت پنل احاطه شده است. چراغ‌های جلو دارای DRL های جدا از واحدهای اصلی هستند و ورودی پایینی نیز طراحی جدیدی دارد.

تغییرات در کنار و عقب کم است. اکنون تزئینات کرومی در روکش پایینی درب وجود دارد و سپر عقب کاملاً جدید است. شکل بیرونی چراغ‌های عقب ثابت باقی می‌ماند و قسمت داخلی آن دارای گرافیک LED جدید است.
از نظر فضای داخلی، قشقایی تا حد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند، البته با تودوزی و رنگ‌های تزئینی جدید، همراه با پوسته‌های تازه برای سیستم اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی (که ممکن است اندازه آن افزایش یابد) و نمایشگر کیلومترشمار دیجیتال. شارژ بی‌سیم، خدمات متصل به نیسان، Apple CarPlay و Android Auto نیز شامل خواهند شد.
نمایشگر ۱۰.۸ اینچی هدآپ، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف شیشه ای پانوراما، عملکرد ماساژ صندلی جلو و صدای ممتاز Bose و مجموعه کمک‌های راننده نیسان، مانند حفظ خودرو بین خطوط همراه خواهند بود.
همانند قشقایی از پیش فیس لیفت شده، کل خط تولید تا حدی برقی خواهد شد. در بخش خفیف‌تر طیف هیبریدی، یک موتور ۱.۳ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی، ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت آن از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو (AWD) منتقل می‌شود.

یک نوع e-Power وجود خواهد داشت که از یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۵۶ اسب بخار استفاده می‌کند.  یک نسخه الکتریکی پس از سال ۲۰۲۵ در یک پلت فرم کاملا جدید و اختصاصی EV ظاهر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا