اخباراخبار داخلیچینی

هایما S7 قیمت کراس اوور های چینی بازار را شکست

ایران خودرو قیمت شاسی بلند هایما S7 را اعلام کرد

از 72 تا 79 میلیون تومان

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مشخص شدن قیمت «هایماs۷» خبر داد و گفت: این محصول به زودی به بازار عرضه می شود.

به نقل از  ایلنا ، مصطفی خان کرمی گفت: «هایماs7»  در دو مدل گیربکس دستی و اتوماتیک تولید و عرضه می شود. قیمت تعیین شده برای گیربکس دستی این خودرو 71میلیون و900 هزار تومان و برای محصول اتوماتیک 78میلیون و 900هزار تومان است.

وی با اشاره به این که خودروی«هایماs7» نسبت به رقبا در بازار از برتری خاصی برخوردار است، خاطر نشان کرد: نخستین سری از این محصول که در ایران خودرو خراسان تولید شده به زودی وارد بازار مصرف می شود.

گفتنی است ؛ شرکت هایما که در سال 1992 تاسیس شده است، همواره در مشارکت با شرکت مزدای ژاپن موفق عمل کرده و خودروی S7 حاصل این همکاری است.  این خودرو که بر روی پلاتفرم مزدا CX-7 بنا شده، در خطوط پیشرفته کارخانه ایران خودرو خراسان ساخته می شود.

در طراحی ظاهری این خودرو می‌توانید خطوطی سیال را ببینید که با استفاده از زوایای نه چندان تند، نمایی پخته و در عین حال هیجان انگیزی ایجاد کرده‌اند. رگه‌های از سبک طراحی مزدا شریک تجاری هایما نیز در طراحی این خودرو دیده می‌شود.

درون کابین خودروی S7 با تکیه بر مد روز در طراحی کابین و المان‌های مدرن شکل گرفته و کیفیت مواد به کار رفته در کابین یک سر و گردن بالاتر از رقیبان است.

در بالاترین نقطه یک نمایشگر هفت اینچی لمسی قرار دارد که اطلاعات مختلفی را برای سرنشینان به نمایش می گذارد. همچنین تصاویر دوربین دید عقب و پخش DVD توسط سیستم صوتی نیز در همین نمایشگر قابل مشاهده است. سیستم صوتی خودرو شش بلندگو دارد که می‌توانند به خوبی کابین را پوشش دهند. کابین S7 به چهار ایربگ راننده، سرنشین و جانبی مجهز است. آیینه‌های جانبی در این خودرو برقی و مجهز به گرم کن هستند. ضمنا این آیینه‌ها به دلیل وسعت دیدی که در اختیار راننده قرار می‌دهند، امکان  جا به جایی و پارک کردن خودرو در فضاهای کوچک را مهیا می‌کنند.

آیینه وسط نیز در این خودرو می‌تواند هنگام دنده عقب رفتن فاصله خودرو با مانع را برای سرنشینان به نمایش بگذارد. همچنین می‌توانید میزان باد لاستیک‌ها را به کمک سامانه TPMS در همین آیینه ببینید. از جمله امکاناتی که S7 را نسبت به دیگر رقیبان متمایز می‌کند، سیستم ره یاب ماهواره ای است. به طوری که بسیاری از خودروهای گران قیمت بازار نیز فاقد این سیستم هستند، اما در خودروی S7 و چند محصول دیگر ایران خودرو می‌توانید از این امکان با جدید‌ترین نقشه‌ها و مسیرها استفاده کنید.

خودروی S7 مجهز به فرمان برقی است که باعث می‌شود دقت در سرعت‌های مختلف به صورت اتوماتیک تنظیم شود و این مهم ایمنی حرکت به خصوص در سرعت‌های بالا را افزایش می دهد. همچنین صندلی ‌راننده به صورت برقی قابل تنظیم است که این امکان برای راننده در هشت جهت مختلف میسر است. خودروی S7 برای سرنشینان جلو سیستم گرم کن صندلی را نیز در نظر گرفته است. سان روف برقی، چراغ‌های LED، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم ورود بدون کلید یا KeyLess و دکمه استارت( در مدل اتوماتیک)، شیشه شوی عقب، کروز کنترل(در مدل اتوماتیک)، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ که مجهز به ترمز ضد قفل ABS+EBD هستند، سامانه کمک ترمز BAS، سیستم کنترل کشش TCS و سیستم پایداری ESP از دیگر امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو هستند.

این خودرو با موتور چهار سیلندر مجهز به سامانه باز و بست متغیر سوپاپ‌ها  عرضه می شود. این  موتور چهار سیلندر دارای 16 سوپاپ برای تنفس بهتر است و می‌تواند با رسیدن به دور شش هزار در دقیقه، قدرتی معادل 148 اسب بخار را در اختیار راننده قرار دهد. ضمنا نمودار تست‌های فنی پیشرانه نشان می‌دهد در دور 4500، گشتاوری معادل 180 نیوتن متر زیر پدال گاز قرار می‌گیرد.

خودروی S7 با دو گیربکس پنج سرعته دستی و پنج سرعته اتوماتیک وارد بازار می‌شود. همچنین مدل اتوماتیک دارای رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی بوده و مدل مجهز به گیربکس دستی هم از رینگ‌های 16 اینچی بهره می‌برد.

مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی 8.1 و مدل اتوماتیک 8.8 لیتر در 100 کیلومتر نشان می‌دهد که خودروی S7 در رده خودروهای اقتصادی بازار قرار دارد و استهلاک پایین این خودرو از مهم‌ترین نقاط قوت آن به شمار می رود.

 

هایما S7؛ اولین SUV چینی ایران خودرو + مشخصات، امکانات و گالری

هایما S7؛ اولین SUV ایران خودرو + مشخصات، امکانات و گالری

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 

 

47 دیدگاه

  1. با اینکه هنوز دلم با ماشین چینی صاف نشده ولی انصافا از تمام چینیهای موجود در بازار از ام وی ام ایکس 33 نیو گرفته تا جک اس 5 و بقیه ، با این قیمت و امکانات سرتر میاد . حالا باید منتظر موند و دید آیا از نظر کیفیت هم از رقیبای خودش بالاتر هست یا نه .

  2. طرف گفت کوفته دوست ندارم چادر سر کوفته کشیدن شد دلمه برگ مو
    این همون لیفان ایکس 60 بی کیفیت و ناایمنه که یه دستی به سر و روش کشیدن اسمش رو هم عوض کردن گذاشتن هایما 🙂

  3. ایران خودرو فقط به خاطر اینکه از بقیه جا نمونه این خودرو رو آورده و جک s5 با حجم موتور تقریبا برابر و با کمک توربو 170 اسب بهت میده این 130 تا قیمتشم هم آنچنان تفاوتی نداره با این کارش اوضاع اقتصادیش از اینی هم که هست بدتر میشه. پ.ن: بنده همچنان معتقد به تحریم خرید خودرو صفر(هم ایرانی هم چینی) هستم

    1. عزیزم قدرتش 148 اسبه (که خوبه ) نه130 تا .اتفاقا اون جک اس5 که بدون توربو 130 اسب قدرتش هست هایما با توجه به این که توربو نداره دردسر کمتری از نظر خرابی داره و امکاناتش هم خوبه . تنها عیبش اینه که ساخت ایران خودرو هست.

  4. شاید دوستان منتظرند ایرانحودرو مرسدس بنز بیاره و زیر 70 ملیون به مردم بده زهی خیال باطل

  5. دقیقا درسته این شکل و شمایل و اتاق دقیقا همون ایکس 60 معرف الحضوره که با اندک دستورزی ژنتیکی به هایما مبدل شده البته یک نکته از یاد نبرید کلا تمامی خودروهای چینی بوقع از دو الی 3 پلت فرم و موتور های مهندسی معکوس قدیمی ژاپنی استفاده میکنند(تکنولوژی 15 تا حالا 20 سال پیش ژاپن) از هر منظر نگاه کنید با این قیمت ارزش درخور توجهی برای خرید نداره

    1. مقایسه این ماشین با لیفان ایکس 60 بدور از انصافه. این ماشین با این امکانات ارزش خریدش خیلی در خور توجه تر از سایر چین های بازار از جمله جک اس 5 و تیگو فایو چری است. با این قیمت گذاری هوشمندانه ی ایران خودرو عملاً تیگو فایو نابود شد.

  6. هنوز استفاده نشده از کجا فهمیدند استهلاکش پایین است؟ معمولا خودروهای چینی چون کیفیت قطعاتشان و عیوب طراحی و استفاده از رنگ بی کیفیت و استفاده از موکت و مقوا برای صداگیری و آلیاژهای ارزان در گیربکس و موتور و… دارند استهلاکشان بسیار بالاست و افت کیفیت تا کیلومتر ده هزار به خوبی خودش را نشان میدهد.
    درضمن این خودرو به اصطلاح شاسی بلند نیست بلکه هاچبک بزرگ است مثل mvmx33 و لیفان و جک و… شاسی بلند خودرویی است که دو دیفرانسیل باشد .
    به اشکالات طراحی و نداشتن تکنولوژی این هاچبک بزرگ چینی هم مانند بقیه حرکات گهواره ای دارد و هرچند اگر esp هم داشته باشد سیستم تعلیق نمیتواند سرپیچها خوب عمل کند و احتمال چپ کردن و مرگ بالاست. esp چینی حتی در سرعتهای پایین هم عملکرد ضعیفی دارد چه برسد به سرعتهای بالا
    خرید این خودرو فقط دور ریختن پول است

    1. ساسان جان این مشکل سیستم تعلیق که گفتید سر پیچ ها نمیتونه خوب عمل کنه در تمامی خودروهای چینی وجود داره یا فقط کراس اور های چینی این مشکل رو دارند؟ یعنی مثلا میشه گفت هندلینگ بسترن از پارس پایینتره یا نه؟ هرچند از نظر قیمت با هم متفاوتن اما از نظر فنی خواستم جویا شم بدونم

      1. هر چند از آقای ساسان پرسیدید تجربه خودم رو میگم.کلا ماشینهای اروپائی چه قدیمی و چه جدید هندلینگ و پایداریشون از ماشینهای آسیائی و آمریکائی بیشتر است ماشینهای چینی رو که اصلا حرفشم نزنیم بهتره .مثلا ماشین ام وی ام 530 با 44میلیون قیمت مطلقا نمیتونه از نظر هندلینگ و تعادل به گرد پای 405 قدیمی با 28میلیون برسه.ام وی ام 315 با 40 میلیون قیمت حرفی در برابر 206 تیپ2 هم نداره چه برسه به تیپ5 .لیفان ایکس60 که خودم در یک پیچ شناخته شده که هر روز از اونجا رد میشم تعادلش اصلا خوب نبود.ولی بسترن سوار نشدم نمیتونم مقایسه کنم.

        1. متشکرم دوست عزیز از توضیحاتتون ولی یه سوالی واسم پیش اومد مگه هندلیگ 206 تیپ 2 با تیپ 5 متفاوته؟ اخه من فکر میکردم فقط از نظر قدرت موتور و اپشن با هم فرق دارن ممنون میشم سوالم رو پاسخ بدید

      2. سروش عزیز بابت تاخیر در پاسخ پوزش میطلبم
        طراحی سیستم تعلیق بسیار پیچیده است و با کپی کاری نمیتوان یک سیستم تعلیق خوب و مطمئن ساخت. متغیرهایی مثل وزن-تقسیم وزن-ارتفاع-ابعاد -قدرت موتور-حداکثر سرعت- مرکز ثقل- آیرودینامیک- زاویه چرخش فرمان- نسبت چرخش فرمان به چرخ یا تیزی فرمان- فاصله چرخها- سیستم ترمز و… و بسیاری متغیر دیگر در طراحی سیستم تعلیق در نظر گرفته میشوند و در نرم افزارهای مربوطه تست شده و بعد از ساخت نمونه اولیه تازه تست عملی شروع میشود و تغیییرات لازمه اعمال میگردد که خودش دنیایی دارد و…
        چین فقط با کپی کاری و نرم کردن کمکها سعی دارد خودرو در سرعتهای پایین به اصطلاح نرم باشد و شاید طراح یک تست نرم افزاری هم در نظر بگیرد ولی چون به جای طراحی کپی کاری صورت گرفته ، تمام جوانب و تجربیات یک خودروی اروپایی برای آن در نظر گرفته نمیشود یا بهتر بگویم نمیتواند در نظر گرفته شود. چینیها حتی از کمکهای گازی هم استفاده میکنند آنهم در هاچبکهای مرتفع! اگر دقت کرده باشید در هاچبکهایی مثل ام وی ام و لیفان به خاطر رفع نقص ذاتی طراحی سیستم تعلیق طراح ارتفاع کف خودرو را بسیار کم در نظر گرفته چون خواسته تا حد ممکن مرکز ثقل به زمین نزدیک باشد.
        متاسفانه مردم فکر میکنند نرم بودن کمکها یک فاکتور مثبت است در صورتی که برعکس نرم بودن کمکها باعث میشود انرژی خروج از مرکز در پیچها نتواند توسط سیستم تعلیق جذب شود و مرکز ثقل بیش از حد حرکت کند و به اصطلاح خودرو بیش از حد حرکت گهواره ای داشته باشد که خودش باعث عدم کنترل خودرو یا لیز خوردن میشود.
        اگر میبینید یک خودروی اروپایی مثل volvo بسیار نرم است داستانش با این چینیها جداست . آنها از طرح های خاصی استفاده میکنند نه اینکه در یک سیستم تعلیق کپی شده از مک فرسون دهه هشتاد ژاپنی بردارند و کمکهایش را گازی کنند و ابعاد را تغییر دهند

        1. خواهش میکنم ساسان جان این چه حرفیه خیلی ممنون از توضیحاتتون استفاده کردم البته میدونید که قضیه ال90 مقداری متفاوته ولی من قبلا ال90 داشتم همه چیزش خوب بود بجز هندلینگش و بعدش که 620 گرفتم فقط و فقط برای تنوع دیدم هندلینگ 620 از ال90 بهتره اما وقتی با پارس که قبل از ال90 داشتم مقایسش میکنم میبینم هندلینگ پارس مقداری از 620 بهتره . اگه یادتون باشه توی صفحه کاهش چند میلیونی چانگان توسط سایپا یه سوال مطرح کرده بودید با این عنوان که خریداران ماشین های چینی روی چه حساب و منطقی انقدر هزینه کردن و این ماشینا رو گرفتن راستش من اونجا جواب واستون نوشتم البته فقط نظر شخصی خودم رو گفتم ها که دلیل من از این انتخاب چی بوده خواستم ببینم اونو مشاهده کردین یا نه؟ بازم تشکر میکنم از شما و دیگر دوستان که اطلاعاتتونو در اختیار ما قرار میدید تا استفاده کنیم

        2. شما طوری صحبت می کنید مثل اینه که توی کل مراحل طراحی ماشینای چینی بودید. مثلا تیگو فایو رو یه تیم طراحی با تجربه اروپایی طراحی کرده بنابراین تمام مواردی رو که فرمودید حتما چک کرده. با طرز فکری که دارید مطمئنم حتی یک بار هم سوار ماشینای چینی نشدید. اگه مقاله های تست و بررسی ماشینای چینی مثل جک اس 5 رو بخونید می بینید که توی هندلینگ نمره قبولی گرفته یا ماشینی مثل جیلی استاندار یورو ان کاپ رو داره یا مثلا اگه بحث پایین بودن ارتفاع ماشینه پس ماشینای ژاپنی مثل مزدا 2 یا دایهاتسو بنجلن. کلا توی چین محصولاتشون چند رده بندی کیفی داره که قبلا و در زمان تحریم با وجود بازار تشنه ایران مدلایی وارد شد که جزو بنجلا بودن ولی الان اینطور نیست. از طرفی چین می خواد بازار تشنه ای مثل ایران رو از دست نده و در دوران پسا تحریم در رقابت با برندای اروپایی کم نیاره و از طرف دیگه طرز فکر مصرف کننده ایرانی رو در مورد خودروهای چینی تغییر بده.
          حرف آقا ساسان متین ولی دوستانی که احتمالا قصد خرید ماشین دارن بدون تعصب و پیش داوری با مطالعه و کسب اطلاعات از یه منبع مطمئن اون چیزی رو بخرن که نسبت به پولی که می دن ارزش داشته باشه. من شخصا این ماشین رو ندیدم ولی تیگو 5 رو از نزدیک دیدم کیفیت متریال و ظاهر ماشین در حد ماشینای کره ایه و موتورش هم با وجود ضعیف بودن توی ایران جواب پس داده اگه قیمتش اندازه همین هایما بود بی شک می خریدمش و الان هم در مورد این ماشین دارم تحقیق می کنم و حتما با دیدن و بررسیش اگه ارزش خرید داشت شک نمی کنم. ضمنا من خودم مهندس مکانیکم و از اول هنرستان تا فوق دیپلم رشتم اتومکانیک بوده.

  7. اقا مهم تربن عیب این خودرو همونه که قبلا هم گفته بودم،فاصله کف خودرو تا زمین خیلی کمه،اصلا عجیب غریبه این قضیه،حالا میاد میبینین

  8. مفت هم نمیخریم … کمپین زندست هنوز !!! مرگ بر خودروی صفر … ننگ بر خودروی صفر چینی !!!! بکویید مثبت هاتون رو !!!

  9. بشین تا بخرن ازت :))
    علاوه بر اینکه ماشین های مزخرفی رو انتخاب میکنن قیمت گزاریشونم مزخرفه.
    حداقل یه جور قیمت بزار بخرن ازت .
    همون دستیش دقیقا تو رنج جک s5 هست مشخصا اگه کسی قصد خرید کراس اوور چینی داشته باشه اونو میخره.
    علاوه بر ظاهر خیلی بهتر s5 موتور 2 لیتری توربوش هم که قدرتی در رده ی کره ای های بازار داره (170 اسب ) یه مزیت بزرگه.
    تریم داخلیش هم با کیفیت بود و همچنین آپشن هاشم کمتر از این نیست.
    ایران خودرو هم بعد موفقیت نسبی کراس اوور های چینی مثل x33 و x60 و s5
    وسوسه شده ولی گزینه درستی رو برای رقابت انتخاب نکرده.
    یکی مثل x60 آورده با 10 میلیون قیمت بیشتر میخواد بفروشه! چقدر سود میخوای لامصب آخه ؟!!!

  10. اگه این ماشین با موتور 2.4 لیتری با همین قیمت عرضه میشد دیگه کسی سراغ اس 5 و تیگو5 و غیره نمیرفت ،
    هر چند یکی از یکی دیگه آشغالتره همه سرو ته یه کرباسن

  11. من چند روز پیش یکی از اینارو دیدم بنظر یه کمی از ایکس 33 و ایکس 60 بزرگتره، یادم میاد میگفتن سالی 20 هزارتا تولید میکنن، تولیدش اونقد نیست که نگرانش باشن، این بیست هزارتا رو هرچوری باشه رد میکنن میره بعد یه مدت هم با موتور 2400 و دو دیفراسیل میزنن و کلا سوزوکی رو جمع میکنن…

  12. انصافا اگه اینو کنار ایکس 33 بذاریم ؛ نسبت به ایکس 33 خوبه

    اما در کل خرید خودرو صفر مخصوصا شاسی بلند چینی کار اشتباهیه

  13. انصافا سخت ترین کار اینه به یکی بگی ماشینت چیه!بگی 80تومن دادم هایماs7خریدم!!یا پنچاهو اندی دادم لوتی زد300 سوارم!!

  14. خريد اين خودرو پول دور ريخته و بايد به حال ايرانخودرو تاسف خورد كه ، سرمايه ملي وارزي كشور ، با مونتاژ اين چهار چرخه از بين برده

    واقعا كسي اينو ميخره ؟؟؟؟؟؟

  15. اين چرا اينقدر زشته قيافش!!!؟ مطمئنيد چينيه؟ آخه چينيها معمولا حداقل قيافشون خوبه. اين اينقدر زشت و عقب مونده است كه بهش ميخوره مال داچياي روماني باشه!!!!

  16. دوستان به دور از جانبداری از خودروهای چینی اگه یه سری تو سایت (اتوچایناوب) بزنید قیمت این خودرو در چین به پول ما 83 میلیون در میاد. یعنی ببینید چقدر ایران خودرو ترسیده این هایما فروش نره قیمت رو پایین تر از چین زده.
    تجربه فروش نرفتن خودروهای چینی سایپا مثل چانگان و برلیانس شاسی درس عبرتی برای اونا بوده.
    مثلا قیمت بسترن تو اون سایت 70 میلیونه که گروه بهمن اول 72.5 فروخت الان 76.6 که نزدیک به 70 است.
    اما سایپا رو هر ماشین چینی 20 تا 30 میلیون اضافه کرد که اونم نتیجه اش.

    1. مگه معیار ما اون سایت چینیه؟ اونام مثل اینوریا دروغ میگن. 83 میلیون یعنی نزدیک به 24 هزار دلار. توی ایران که هیچ ولی اونجا کدوم ابلهی حاضره برای هایما 24 هزار دلار هزینه کنه؟ وقتی بهترین خودروها رو با زیر 20 هزار تا هم میشه خرید.
      مگه اینکه چین هم مثل ایران تعرفه گمرکی بالا گذاشته باشه تا مردم مجبور باشن به اون قیمت هایما بخرن. پس معیار شما از اون سایت چینی به کل اشتباهه.

  17. قیمت گذاری خوبی شده. درسته با ایران خودرو مخالفم ولی انصافاً ایران خودرو در مورد هایما و قبل از اون کپچر نگاه منطقی ای برای قیمت گذاری داشته. البته امیدوارم در مورد کپچر با داخلی سازی و مونتاژ در داخل قیمت تا حدود 90 میلیون هم پایین بیاد. ایران خودرو قبل از این در مورد کیزاشی ، 407 و ویتارا قیمتگذاری مناسبی نداشت که جز در مورد ویتارا بقیه با شکست مواجه شدند. البته ویتارا هم چندان فروش خوبی ندارد.
    بین خودروسازان داخلی ، ایران خودرو گستردگی خدمات بعد از فروش بهتری داره و توی مونتاژ هم خصوصاً توی رنگ کمی بهتر از بقیه است. البته ای کاش ایران خودرو سراغ خودروساز معتبرتری در چین میرفت. مثل برلیانس یا هاوال یا چانگان یا جیلی که توی چین بازار بهتری دارند. هایما توی چین جزو خودروهای پرفروش نیست. ولی به هر حال با توجه به قیمت بالای 140 هزار یوانی این خودرو در چین ، قیمت نزدیک به 80 میلیون برای آن در ایران با توجه به فول آپشن بودن قابل دفاع است

  18. لگن های چینی ارزش حرف زدن راجع بهش رو ندارن. دست به دست هم بدیم.تا آزادی کامل قیمت خودرو و برداشته شدن تحریم ها تا ورشکستگی کامل لگن ساز های وطنی تا بجز آلمانی و ژاپنی قرارداد نبندن. و همه از داشتن ماشین خوب لذت ببریم

  19. واقعا که این مسئولین ایران خودرو توی انتخاب خودروی چینی هم بی سلیقه اند.
    اگه میخواستید از هایما انتخاب کنید لااقل s5هایما رو مونتاژ میکردید که هم اقتصادی تر باشه
    وهم خوش استیل تر وهم شکیل تر.
    http://www.en.haima.com/

  20. تنها راه نجات فقط فروش شرکتهای بیخود لگن سازی به شرکتهای اروپایی هست اونا بلدن هستن چیکار کنن .

  21. سلام به همه..نمیدونم مسعولان ایران خودرو یابقیه شرکتا چی فکر کردن پیش خودشون..هر چی ام ماشین چینی بیارن آخرش دل آدم چرکیه که این همه پول بدی آخر دست نتونی بفروشیش..یا وسط کار یهو تولید نشه دیگه بدتر..بعدم انگار خودشونو زدن به کوچه علی چپ..ما میگیم ماشینا بی کیفیتن قیمتاشون مسخره بالاست.اونوقت میان وام 25 میلیونی میزارن باسود.ی ریالم قیمت ماشینا پایین نمیارن.از اونورم ی ماشین چینی بی اصلو نصب که صاحب اول آخرش خود آدمه میارن..واقعا مارو اسکل کردن..شرم آوره..ی نگاه به افغانستان عراقو کردستان میندازیم ماشیناشونو میبینیم چه راحت میخرن.اصن نمیدرنن ماشین چینی ام وحود داره.دلمون میسوزه به حال خودمون

  22. واقعا تاریخ عرضه ی این ماشین چینی عالی بود؛ تو این وضعیت تحریم ایران خودرو و سایپا و رکود شدید بازار، نیاز بود یه کم فضا مفرح بشه که شد. واقعا همه هیجان زده ایم تا یه هایما S7 محصول ایران خودرو خراسان رو از نزدیک تو خیابون ببینیم:)))

  23. كاش تو ايران ماشين داشتيم مثل ماشيناي ايتاليايي باد شكن و قوس گلگير داشته باشه بقيش ديگه بماند @@@@@

  24. از بالا تا پایین مطالب رو خوندم هیچی دستگیرم نشد. فقط یه عده بهانه گیر که از روی تعصب بدون اینکه این ماشینو ببینن ازش بد می گن. صد رحمت به قوم بنی اسراییل.
    من کاری به کیفیت و بازار این ماشین ندارم فقط دوستان بهم بگن اگه یکی بخواد یه ماشین توی این مایه های قیمتی با تکنولوژی و امکانات روز و مطمئن از اینکه قبل از اینکه دستش برسه داغونش نکرده باشن بخره چکار باید بکنه؟
    ضمنا این خط این نشون تا چند سال دیگه دوستانی که این بالا زدن تو سر ماشینای چینی، خاک چرخای همین ماشینا رو تو چشماشون می کنن. چند سال پیش یه عده همین ایرادا رو از ماشینای کره ای می گرفتن و قبلترش از ماشینای ژاپنی.

    1. آقا علیرضا گل گفتین تو کامنتای بالا منطقی ترین حرف رو تو نوشته های شما دیدم این جماعت همونایی هستن که ال نود اوایل اومده بود تو بازار میگفتن این چیه شبیه جعبه انگور میمونه 2 سال از تولیدش نگذشت که ال نود شد بهترین خودرو نسبت به باقی خودروهای ایرانی خودم زمانی که داشتم تیبا می گرفتم (سال 91)از بنگاه دار تا مکانیک تا فک و فامیل می گفتن می خوای تیبا بگیری آقا نگیر آشغاله پولت رو دور نریز ولی من خریدم بسیار هم باهاش راحت بودم سال 93 فروختمش تا ماشین بالاتر بگیرم تیبا بازم مثل ال نود هواخواه پیدا کرد الانم که رسید به خودروهای چینی بابا بس کنید با پول 70 تومن چی میشه گرفت لااقل کسایی که دارن می خرن رو دلسرد نکنید خودروی چینی هرچی باشه از خودروی ایرانی بهتره. بیایم یاد بگیریم مغرضانه قضاوت نکنیم. هرکس هر مقدار پولی داره همون قدر هم آش می خوره. خودروی ایرانی و چینی و آلمانیم نداره. دسته دوم ماشین های کره ای هم با 70 تومن که لگن هستن فایده نداره بابتشون پول دادن.

  25. من موندم اونایی که میگن این ماشین شکل لیفان ایکس 60 میمونه ، همین طوری رو هوا یه چیزی میگن یا واقعا چشماشون مشکل داره یا قوه تشخیصشون ایراد پیدا کرده . آخه این ماشین کجا ، لیفان ایکس 60 کجا …

  26. اين خودرو با توجه به قيمتش و امکاناتي که داره ارائه ميده قابل قبوله
    به نظرم بايد اين نکته رو پذيرفت تو کشوري هستيم که دستمون به بنز و بي ام دبليو مث پژو سمند نخواهد رسيد!

    در کل بيان اين نکته که کيفيت و امنيت و امکانات خودروهاي چيني دست کم از خودروهاي داخلي بهتر است از کسي پوشيده نيست
    حالا من موندم اون عزيزي که هندلينگ پژو 405 که طراحي 20 و اندي سال پيش و يا 206 که…. هست رو چطور با انواع ام وي ام مقايسه کرده و اونا رو بالاتر ميدونه…!!؟
    پ.ن:بعضي بالاتر از پرايد سوار نشدن ولي در مورد همه خودروها اظهار نظر مي کنند… ! O:-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا