اخباراخبار داخلی

هجوم خودروها به جاده چالوس

به گفته معاون ایمنی، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، در هر ساعت 850 خودرو وارد جاده چالوس می شود و همین رقم موجب شده تا متوسط تردد در محورهای استان البرز، سه برابر میانگین کشوری باشد. متوسط تردد خودروها در محورهای کشور، به طور متوسط 500 خودرو در ساعت است که این رقم در استان البرز به 1500 خودرو در ساعت می رسد.

در منطقه ای از جاده کرج به چالوس که در محدوده استان البرز قرار دارد، یعنی محور کرج کندوان، ساعتی 850 خودرو در حال تردد هستند که به گفته عادل منصور کیائی، این میزان تردد خودرو نیاز به افزایش ایمنی مسیر و اعمال اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز تصادف دارد.

صفری با اشاره به انجام عملیات روشنایی در این محور گفت: در مسیر این محور ۲۳ کیلومتر روشنایی ایجاد شده و علاوه بر آن چهار کیلومتر هم در داخل تونل‌ها روشنایی داریم. در حال حاضر مشغول عملیات بازنگری تونل کندوان و تونل شماره پنج  این محور هستیم که به زودی به اتمام می‌رسد.

این مسئول بیان کرد: با توجه با وضعیت نابسامان اقتصادی و محدودیت‌های اعتباری، انجام پروژه‌های عمرانی با مشکلات زیادی روبه روست ولی در حوزه راهداری ما تلاش داریم با همین اعتبارات محدود بهترین خدمات‌رسانی را داشته باشیم. نباید فقط نیمه خالی لیوان را دید و باید شرایطی ایجاد شود مردم از خدماتی که دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهند مطلع شوند تا امید به جامعه بازگردد.

وی به اتمام عملیات روکش آسفالت محور نوجان چالوس اشاره کرد و گفت : بیش از ۵۰ درصد از خط کشی این محور باقی مانده که به زودی به اتمام می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا