اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

هر آنچه که از تویوتا کمری ۲۰۲۵ می‌دانیم

رقیب قدرتمندی برای هوندا آکورد

نسل فعلی تویوتا کمری در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و این خودروساز آماده جایگزینی آن است. جانشین آن در ۱۴ نوامبر رونمایی خواهد شد که تویوتا هم اکنون در حال آماده کردن آن است.
تویوتا کمری اولین بار در سال ۱۹۸۳ عرضه شد و این شرکت در حال حاضر استفاده از این نام را متوقف نخواهد کرد. این سدان پنجمین خودروی پرفروش آمریکا است.

ما انتظار داریم تویوتا چندین گزینه تریم مانند خودروی فعلی ارائه دهد. آنها باید از LE سطح مبتدی تا XSE برتر را شامل شوند، و ما امیدواریم که این خط همچنان شامل نوع TRD باشد.
یک تیزر مرموز منتشر شده در ماه گذشته می‌تواند ماشین زیر باشد.

استایلی جوان پسند برای پیرمرد ژاپنی!

نمای جلویی ظاهری تازه دارد که از استایل پریوس ۲۰۲۳ تقلید می‌کند، به خصوص چراغ‌های جلو، و می تواند شباهت های بیشتری نیز داشته باشد. جدیدترین تیزر کاملاً واضح است که مربوط به کمری است. چراغ‌های عقب جدید و مکان جدیدی برای علامت CAMRY بالاتر در صندوق عقب خواهد داشت.
هنوز مشخص نیست که چه چیزی به کمری جدید نیرو می‌دهد. آخرین عکس تیزر، صندوق عقب را با نشان HEV نشان می‌دهد، که نشان می‌دهد پیشرانه آن هیبریدی خواهد بود که ما شک داریم تنها گزینه پیشرانه باشد.

تویوتا میتواند‌ این سدان را با موتور هیبرید مکس ارائه دهد که ترکیبی از یک موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ با دو موتور الکتریکی است. این تنظیمات در کراون جدید ۳۴۰ اسب بخار قدرت دارد و تویوتا آن را با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با شیفترهای پدال متصل می‌کند.

طبق گزارش‌ها، نسل بعدی کمری بر روی پلت فرم تکامل یافته TNGA-K سوار خواهد شد که زیربنای خودروی فعلی و چندین وسیله نقلیه دیگر مانند کراون جدید است. این خودرو همچنان به ارائه سیستم چهار چرخ محرک به عنوان آپشن ادامه خواهد داد که تویوتا برای مدل سال ۲۰۲۰ آن را به خط تولید اضافه کرد.

تویوتا کمری ۲۰۲۵ باید با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار شروع شود. قیمت مدل ۲۰۲۴ از ۲۷۵۱۵ دلار شروع می‌شود. بزرگترین رقیب آن هوندا آکورد است که به عنوان یک مدل کاملاً جدید برای سال ۲۰۲۳ با قیمت اولیه ۲۸۹۹۰ دلار وارد بازار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا