اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

هر آنچه که از کوچک‌ترین کراس‌اوور آلفارومئو می‌دانیم

توسعه سبد محصولات آلفارومئو

آلفارومئو تا سال آینده کراس اوور سگمنت B خود را معرفی نخواهد کرد، اما ما در اینجا رندر‌هایی را بر اساس تصاویر لو رفته داریم. در نتیجه، این بهترین نگاه (غیر رسمی) تاکنون به مدل پایه جدید از برند افسانه‌ای ایتالیایی است.

درست مانند گروه فولکس واگن، شرکت مادر آلفارومئو یعنی استلانتیس، در هنر تغییر کاربری یک پلت فرم برای چندین مدل، تسلط یافته است.

به جرات می‌توان گفت، کراس اوور کوچکی که هنوز نامی از آن برده نشده است، در سال ۲۰۲۴ با جیپ اونجر و فیات ۶۰۰ که از نظر فنی با هم مرتبط هستند، بسیار متفاوت به نظر می‌رسد. اما باز هم مدل جدید ساب کامپکت آلفارومئو، از جیپ اونجر و فیات ۶۰۰ دور نمی‌شود.

شباهت بسیار با جیپ و فیات

با دانستن شیوه کار استلانتیس، احتمالاً نسخه صرفاً الکتریکی را عرضه می‌کند، اما باید یک مدل بنزینی هیبریدی ملایم برای تکرار دو کراس اوور دیگر وجود داشته باشد.

جیپ Avenger و فیات ۶۰۰ برقی، دارای یک موتور الکتریکی در جلو با قدرت ۱۵۴ اسب بخار هستند که نیروی خود را از یک باتری ۵۴ کیلووات ساعتی تامین می‌کند.

با شارژ کامل این بسته، هر دوی آنها ۴۰۰ کیلومتر مسافت را در چرخه ترکیبی WLTP طی خواهند کرد. جیپ یک مدل مفهومی Avenger ۴x۴ دو موتوره را به نمایش گذاشته اما مشخص نیست که آیا نسخه تولیدی آن برنامه ریزی شده است یا خیر.

کسانی که ترجیح می‌دهند این کراس اوورهای کوچک را با موتور احتراقی داشته باشند باید بدانند که Avenger با یک پیشرانه بنزینی سه سیلندر توربوشارژ ارائه می‌شود.

پیشرانه ۱.۲ لیتری هیبریدی ملایم برای تولید قدرت ۱۰۰ اسب بخاری مناسب است و در مدل جیپ به گیربکس شش سرعته دستی متصل می‌شود.

همانند Avenger و ۶۰۰، مدل مشابه آلفارومئو در لهستان و در کارخانه Stellantis Tychy مونتاژ خواهد شد.

برخی می‌گویند که نام این کراس اوور کوچک آلفارومئو احتمالا “Arna” باشد که در اواسط دهه ۱۹۸۰ برای یک هاچ بک استفاده می‌شد. این نام مخفف Alfa Romeo Nissan Autoveicoli، به معنی وسایل نقلیه موتوری آلفا رومئو نیسان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا