اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

هزینه 100 میلیون یورویی آئودی برای احداث مرکز تست تصادف

اعتبار ایمنی بیشتر برای محصولات آینده

آئودی مرکز جدید ایمنی خودروی خود در پارک فناوری AUDI در اینگولشتات آلمان افتتاح کرد. این مرکز به آئودی اجازه می‌دهد تا انواع مختلفی از تست‌های تصادف را قبل از عرضه یک مدل جدید انجام دهد.

این تأسیسات که ساخت آن سه سال به طول انجامید، حدود ۱۰۰ میلیون یورو هزینه داشته و تقریباً ۱۰۰ کارمند در آن کار می‌کنند. آئودی این مرکز را با در نظر گرفتن آینده طراحی کرد و اطمینان حاصل کرد که این مرکز می‌تواند آزمایش‌هایی را انجام دهد که فراتر از استانداردهای تصادف امروزی است.

این ساختمان همچنین به آئودی اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی تست تصادف را در مقایسه با تاسیسات قبلی خود انجام دهد. ساختمان جدید دارای یک طبقه تست تصادف بزرگ، با پیشرفته‌ترین دوربین‌های پرسرعت و روشنایی LED است.
میدان آزمایشی دارای چندین خط تصادف متقاطع است که به آئودی امکان می‌دهد تصادفات ۹۰ درجه را بین دو خودرو انجام دهد. همچنین به شرکت اجازه می‌دهد تا اتومبیل ها را از یک طرف با موانع تصادف کنند.

آزمایش‌های مجازی و واقعی

آئودی در ارزیابی‌های خود از بیش از ۶۰ آدمک تست تصادف THOR استفاده خواهد کرد که اندازه آنها از یک کودک ۱۸ ماهه تا یک بزرگسال ۲۲۵ پوندی متغیر است. این آدمک‌ها تا ۱۵۰ حسگر دارند. شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای، نقش بزرگی در تست‌های تصادف بازی می‌کنند، به طوری که آئودی حتی قبل از ساخت نمونه اولیه، ده‌ها هزار تصادف مجازی انجام داده است. مرکز فناوری اطلاعات این شرکت، واقع در همان پارک فناوری، در انجام این آزمایش‌ها کمک می‌کند.

تمرکز آئودی بر ایمنی به بیش از ۸۰ سال قبل باز می‌گردد. این شرکت اولین سالن تصادف خود را در سال ۱۹۷۰ در اینگولشتات افتتاح کرد که تا ۵۰ سال بعد هم از آن استفاده کرد. در سال ۱۹۷۲، آئودی آدمک‌های تست تصادف را به تاسیسات معرفی کرد. تلاش این شرکت برای ساخت وسایل نقلیه ایمن‌تر، رتبه های برتر ایمنی را از سراسر جهان به دست آورده است.

تلاش‌های آئودی برای ساخت خودروهای ایمن در ایالات متحده به ثمر نشسته است. امسال موسسه ایمنی بزرگراه‌ها، به هفت مدل آئودی جایزه بهترین انتخاب ایمنی را اهدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا