اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

همه چیز درباره چانگان ایدو (EADO) + گالری

خودرو چینی جدید سایپا

شرکت چانگان، برخلاف بسیاری از شرکت‌های چینی دیگر، سابقه ای طولانی مدت دارد. 152 سال پیش چانگان با تولید اسلحه شروع به کار کرد و البته ساخت خودرو را در دهه 50 میلادی و با مونتاژ جیپ آغاز نمود. در سال 2009 چانگان جدید با اتحاد هافی و چانگی به وجود آمد و در سال 2010 با تولید بیش از 2.3 میلیون خودرو، تبدیل به چهارمین خودروساز بزرگ چین شد. محصولات فورد و مزدا بخش عمده ای از خودروهای چانگان را تشکیل می‌دهند. در سال 2012، چانگان به دو پاره چانگان فورد و چانگان مزدا تقسیم شد.

 

طراحی این مدل مربوط به سال 2012 است و اخیراً مدلهای هاچ بک و هیبریدی آن با فیس لیفت به نمایش درآمده‌اند.ابعاد ایدو، 4620×1820×1490 طول و عرض و ارتفاع است. فاصله بین محورهای جلو و عقب هم 2660 میلی متر است. بنابراین با یک سدان متوسط و کمی جمع و جور طرفیم.

چانگان ایدو، سایپا ایدو

 

سدان ایدو توسط مرکز طراحی ایتالیایی این شرکت چینی طراحی شده است. ویژگیهای آن چراغ‌های تیز و اسپرت و برجستگی‌های کاپوت و صندوق عقب نسبتاً کوتاه می‌باشد که ترکیبی پویا و جالب به آن داده است. با این حال مثل هر طرح چینی، می‌توانید انبوهی از شباهت‌ها به سایر خودروهای مطرح را در این خودرو نیز بیابید. اگر جلوپنجره این خودرو را با سوناتا تغییر دهید، بسیاری را به اشتباه خواهید انداخت. متأسفانه اندازه کوچک چرخ‌ها نشان دهنده یک خودروی تقلبی و ضعیف در زیر پوسته ای قدرتمند است.

به نقل از فروش خودرو ، پیشرانه چانگان ایدو یک موتور 1.6 لیتری 124 اسبی و 160 نیوتن متری است. این ارقام چندان بد به نظر نمی‌رسند. برای انتقال نیرو هم از گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته تیپ ترونیک استفاده می‌شود.با وجود قیمت پایه 73900 یوان (11900 دلار) و قیمت فول 94900 یوان (15320 دلار) این خودرو را باید در برابر رقبایی چون جیلی امگرند EC7 و برلیانس H530 قلمداد نمود.

قیمت چانگان ایدو و چانگان CS35 رسما اعلام شد

قیمت چانگان ایدو و چانگان CS35 رسما اعلام شد

 

چری آریزو در آستانه ورود به ایران + مشخصات کامل و گالری تصاویر

چری آریزو در آستانه ورود به ایران + مشخصات کامل و گالری تصاویر

85 دیدگاه

  1. من نمیگم ماشین چینی خوبه. وللی خدایی شما این ماشین رو با دنای ایران خودرو که قراره بعد از چند سال تبلیغ کردن بده بیرون!! مقایسه کنید ببینید کی داره پیشرفت میکنه؟ ما یا اونا… به همین چینی چینی کردنتون دلتون خوش باشه..

    1. تجربه به من نشون داده در هیچ زمینه ای نمیشه به تولیدات چینی اعتماد کرد
      هرچند قبول دارم که تولیدات خوب هم دارند ولی من اصلا از محصولات چینی خاطره خوبی ندارم نه صنعت و نه خودرو

    1. طراحیه خوبی داره ولی مثل اینکه با پلاستیک آب شده درست شده
      در هر صورت چینی ها از قدیم اسباب بازی های قشنگی می ساختند حالا هم این خودروها که میسازند مثل اسباب بازی اند

    2. طراحی خارجیش و داخلیش خیلی قشنگن! اما کیفیت داخلیش انگار از تو خیابون پلاستیک جمع کردن آوردن چسبوندن به این ماشین

      1. من نمیدونم با وجود 75 ملیون مهندس و دکتر در تمام زمینه ها چرا بازم جزو جهان سومی ها محسوب میشیم………..
        نه که تمام اونایی که میگن این ماشین آشغاله مازراتی گیبلی سوار میشن واسه همون میگن این ماشینا …….
        حالا همینو یه مارک چمیدونم هیوندا بزن روش ببین اقتصاد آلمان رکود میکنه یا نه…….
        این اشغال …. اون مزخرف ….. این کجه …. اون راسته….
        جمع کنین بابا هرگز اب نخورد زمینی که بلند است. تا دیروز سایپا تابوت امروز تا میگی فلانی…….=بازیافتی!

  2. بستگی به قیمتش داره
    با توجه به قیمت ۱۵ هزار و خورده ایی که کامل ترین امکاناتش داره حداکثر ۶۰ میلیون تومن میارزه نه بیشتر اونم با احتساب مالیات و سایر هزینه ها
    از لحاظ فنی هم روی کاغذ خوبه همینکه از ی موتور ۱.۶ تونستن این قدرت و گشتاور رو تولید کنن نشون دهنده تکنولوژی برترشون خصوصا نسبت به خودرو مونتاژ کنی های داخلیه هست!
    ولی باید بیاد زیر دست ی چهارتا ایرانی و یکم آب و هوای ایران و چاله چوله های خیابونا رو بخوره تا معلوم شه چند مرده حلاجه!!؟

    1. ۶۰ تومن!! اگه اینو زیر ۹۰ دادن من اسممو عوض میکنم!! اون زوتی ۳۰۰ مزخرف رو دارن ۷۰ به بالا میدن اونوقت این که پیش اون خدا محسوب میشه رو خدا میدونه چند میدن دست ملت!

      1. اگر قرار به این قیمت ها باشه من هیوندا اکسنت را که توش نشستم و واقعا کیفیت عالی داره را ترجیح میدم

    2. در خصوص محاسبات ریالی کمی اشتباه کردید . این ماشین با ترخیص گمرکی و هزینه پلاک ملی و محاسبه برمبنای ارز مبادله ای 72-73 تومان درمیاد نه 60 تومان ! فقط تعرفه 40 درصدی که نیست . کلی اضافات داره . عملا نزدیک 45 تا 50 درصد از مبلغی که مصرف کننده نهایی میپردازه ، هزینه هایی هست که توی ایران و به صورت ق_انونی و د_ولتی از مشتری میگیرند وگرنه چینی ها گران فروشی نکردند !

  3. واقعا که فقط تاسف برای صنعت به اصطلاح خودروسازی ایران که مدیرانش با کلی ادعا سر بالا میگیرند و خودروهای چینی رو یه جوری معرفی و تعریف میکنند که کسی نشناسه فکر میکنه همشونو لامبورگینی- بوگاتی- مرسدس و کلی شرکت معتبر دیگه ساختن اما برای اینکه تو ایران ارزون بفروشن به نام چین ثبتشون کردند. واقعا لیاقت خاک رو هم ندارند این مدیران مثلا کاربلد.

  4. یه زمونی کره ای ها از کارخانه های خودرو سازی ما دیدن می کردن و یه زمون موش آزمایشگاهی اونا شدیم و حالا اونا کجائن و ما کجا، حالا هم نوبت چینیاس که ماشیناشونو رو ملت ما آزمایش کنن و بعدش تو بازارهای اروپایی و آمریکایی بفروشن، ماهم هنوز بعد از بیست و خورده ای سال هنوز نتونستیم پرایدو از خط تولید حذف کنیم که هیچ قیمتشم رسوندیم به کجا، همونطورم ایران خودرو، با اینکه سالنهای تولید ما توانایی تولید خودروهای به روز دنیا رو دارن ولی چون نبض بازار دست خودرو سازاست و هر سازی می خوان می زنن و دولت و ملتم باهاش بازی می کنن، همون سود میلیاردی که عایدشون میشه کافیه و اصلاً جون مردم براشون اهمیت نداره، بهترین راه آزاد سازی واردات خودرو بدون محدودیته تا خودروهای به روز و با کیفیت و امکانات کامل و قیمت مناسب وارد بشه تا خودروسازا هم مجبور بشن یا خودشونو با این شرایط وفق بدن و یا از گردونه تولید خارج بشن، تا به خاطر چند صد نفر نیروی کار و بهونه تشویق تولیدات داخلی جان و مال مردم بیشتر از این به خطر نیفته و هزینه های گزافی که به خاطر تأمین امنیت مردم تو مسافرتها و جاده ها بیشتر از این به هدر نره

  5. سر وشکلش که خوبه،ولی دوستان من سوار امگراند ec7 شدم ماشین خوبی بود،مکاناتش خوب بود،مثل این سر و شکلشم خوب بود ولی یه آنی که ماشینای اروپایی یا حتی ژاپنی و کره ای دارن رو نداره،انگار هنوز به پختگی نرسیده،در کل یچیش کمه که نمیدونم چیه؟!!!
    ولی به کمک خدا شاهد پیشرفت روزافزون دوستان چشم نازکمون هستیم…کاری که از عهده ی جاده مخصوصیها سالهاست بر نمیاد….!!!

  6. چانگان ایدو از لحاظ طراحی بیرونی و درونی برتر از تمامی محصولات چینی هست استدیدهای پیشرفته طراحی در خارج از چین استرالیا ایتالیا و افزایش 10 درصدی سالانه بودجه تحقیق و توسعه سرمایه گذاری های کلان شرکت چانگان از جمله موضوعاتی هیتند که نمیشه بسادگی از کنار اونها گذشت سایپا با شفاف سازی قیمت و مشخصات دقیق اینخودرو که دارای 123 اسب با موتور بلوکور هست میتونست مشتریان بلقوه جلب کنه اما با عقد قرارداد با شرکت گمنامی بنام زوتای شکست فروش s300 امضا کرد چانگان خودروهای با طراح عالی و در خور توجه داره جدای ازینکه جینی هست و کیفیت محصولات چین حتی در بهترین حالت که خمون شرکت MG هست به خودروهای کره ای و ژاپنی حتی نزدیک هم نیست اما با برگ برنده قیمت میتونستن بازار بدست بگیرند که با کیسه دوزی و منفعت طلبی مونتاژکاران داخلی این امر محقق نشد

  7. میدونم این صحبت های من به مذاق خیلی ها خوش نمیاد اما در شرایط کنونی چانگان ایدو اولین گزینه برای خرید است بدلایل زیر
    فراوانی قطعات بواسطه شرکت مونتاژ کننده سایپا و تعدد نمایندگی ها ، عدم توقف تولید بعد از دو یا 3 سال
    طراحی بسیار عالی و بی نقص اروپایی
    استفاده از موتور با تکنولوژی روز و شبیه sky active یعنی bluecore
    قیمت مناسب بیمه برعکس خودروهای کره ای و چینی شما با خرید النترا و کیا سراتو ( خودروی مورد علاقه من ) سالانه بین 1 تا 1.5 ملیون باید بیمه پرداخت کنید
    در این شرایط و با توجه به کیفیت ب تر کمپانی چانگان بواسطه شریک تجاری دو غول خودروسازس حهان Ford و Mazda بی شک چانگان د ایران اسم و رسم و جابگاهی پیدا میکند البته اگر سایپا بروی این خودرو و سایر نحصولات چانگان مانور داده و جدول فروش مناسب و معقول بدور از قیمت های نجومی در نظر بگیرد شاهد فروش بالایی اینخودزو همانند jac j 5 خواهیم بود

    1. منکه با شما هم عقیدم.ماشینش به نسبت بقیه چینی هایی که میبینیم خیلی سر هست.خیلی خوشکله.

    2. با تمام احترامی که برای شما قائل هستم این خودرو با تمام توضیحات شما بیشتر از 40 میلیون ارزش خریدن نداره اکسنت و النترا و یا همان سراتو خیلی بهتر می ارزه

  8. عزیزان سلام
    از همه کسانی که دارن نظر بنده رو میخونن استدعا دارم: به هیچ وجه گول این به ظاهر خودروها رو نخورید من خودم یکیشو(چینی) داشتم تو رو خدا یکم به ظاهر و باطن این ماشینا دقت کنید لااقل قبل از خرید یکی دوبار سوار بشید متوجه میشید که نه سواریشون خوب هست و نه رانندگیشون حال میده حتی در حد یه سمند راحتی ندارن (نمیخوام بگم سمند خوبه).دوست خودم یه اس 300 همین دو ماه پیش خرید حالا از کیفیت پایین قطعاتش که سر در اورده میخواد سریع ردش بکنه..در ظاهر قشنگن ولی از باطن افتضاح (همشون همینجوره دقت کنید سرتون کلاه نره با ظاهر زیبا).قطعات پلاستیکی انگار با پلاستیکای دست دوم دمپایی کهنه درست شدن.حتی تو همین عکسا هم دقت کنید متوجه حرفم میشید(عکس اگزوز و فیتر بنزین و کمک عقب).حیف این پول نیست بدید بالای این ماشین جاش برید مزدا 3 بگیرید .

  9. سلام من هم با دوست خوبم موافقم به هیییییییچ وجه سراغ خودروهای چینی نباید رفت حالا با هر اسم و ظاهری !
    خواهش میکنم گول ظاهر این خودروها را نخورید. قبول دارم که طراحی داخلی خوبی داره ولی این قیمتها اصلا نمی ارزه
    واقعا چی فکر کردند ? مردم ایران به جایی رسیدن که برای درآوردن هزار تومن حسابی باید جون بکنن اونوقت این پول هایی را که با هزار بدبختی در آوردن بدن آشغال های چینی بخرند !!!

  10. ماشینهای چینی در بسیاری از موارد از لگنهای ژاپنی و کره ای و اروپایی بهترن هم امکانات زیاد دارن هم قیمت مناسب و هم کیفیت

    1. هیچ موقع نشنیده بودم کسی به خودروهای کره ای و ژاپنی بگه لگن !!! خوبه حالا توی لیست لگن هاتون بنز و بی ام دبلیو و فورد جایی ندارن !!!
      نظر شما محترم ولی یه کم دیگه راجع به چیزی که نوشتید بدون اغراق فکر کنید

    2. منم با شما موافقم . چین سرعت پیشترفتش خیلی بالاست . کیفیت ماشینهاش هم خیلی بالا رفته . دیگه مثل سابق نیست .
      یادم میاد که پدران ما ماشین ژاپنی را ماشین سطح پایین میدونستند و اون موقع کره هم محلی از اعراب نداشت .
      ماشین فقط آلمانی و آمریکایی ! که یا وارد نمیشه و یا وقتی هم وارد شد ، قیمتش نجومی هست و مختص قشر خاص و معمولا دلال مسلک و بیرحم جامعه !
      الان ماشین 80 تومانی کره ای را 160 تومان به مردم میفروشند ؟ کلا توی ایران هرچی گرونتر بخرند و هرکی که بهتر ب_چ_پونه توی پاچه مردم ، همون مردم که رفته توی پاچشون ازش تعریف هم می کنند@!@
      الان هم ژاپنی سخت معامله میشه و کره ای هم فقط به آپشن معروفه .
      مطمئن هستم تا دو سه ماه دیگه ایدو و کراس اور چانگان بازار را دستش میگیره . خیلی از همین دوستان هم میرند صف میکشند تا بخرند . مثل پراید یا 405 که همه میگند بده و هر دفعه بیشتر ثبت نام می کنند .
      حالا ببینید اگه بازار کره ای ها رو خراب نکردند ! هر چی باشه 5 سال گارانتی سایپا ارزش خریدشو خیلی بالا میبره .
      اندکی صبر سحر نزدیک است . دو سه ماه دیگه چهره منتقدان دیدن داره .

      1. هنوز هم ماشین های ژاپنی و کره ای در مقابل آمریکایی و اروپایی حرفی برای گفتن ندارند , مطمئن باش چینی ها باز هم در رده های پایین تری از ژاپن و کره قرار میگیرند. الآن تویوتا داره روی تکنولوژی های جدید بدون تصادف بودن خودرو کار میکنه تازه چینی ها اومدن و موتور میتسوبیشی که تکنولوژی چند سال قبل هست را روی خودرو هاشون سوار میکنن !تازه تولید خودشون هم نیست ! و بدتر اینکه ایران نمیدونم این وسط چیکاره است ???!!!

      2. الآن هم ببین کیا میرن تو صف پراید و 405 ! آره واقعا شاید همین هموطنان ساده اندیش بروند توی صف خودروهای چینی.

  11. واقعا کاربر محترم “صبا” به نکات خوبی اشاره کردی خودرو فقط آلمانی یعنی پورشه و آیودی ، بی ام دبلیو ، فولکس ، بنز و اشکودا اما سهم من و شما ازین سوپر اسپرت ها چیه؟؟ نگاه کزدن و حسرت خوردن و نشستن در صف طول و دراز خط 11 .. من خودم شخصا برند کیا را بخاطر طراحی های چشم گیر و زیبای شریر آلماتی سر طراح اسبق آیودی و سازنده و طراح R8 و TT و مدل محبوب سدان A4 دوسدارم رگه های طراحی اروپایی در نحصولات کیا موج میزنه اما به چه قیمتی؟؟ درجاییکه یک سراتو 2015 به قیمت 125 ملیون و یک هیوندای النترا MD به 120 ملیون قیمت خورده چرا دم از خرید خودروهای کره ای بزنیم ؟؟ با 80 ملیون نسل قبلی سراتو با 120 هزار کارکرد ، نسل قبلی و قدیمی گرند ویتارا با 100 کارکرد موتور و مزدا 3 تیپ 4 با 4سال کارکرد و 180 هزار کیلومتر میشه خرید ویا جیلی صفر اتومات و یا باید 7 ملیون روی 80 بزاری و لنسر 1600 با کد موتور 4a92 که اتفاقا بروی مدل زوتای s300 سایپا و سایر خودروهای چینی مثل چری آریزو7 که تا یکماه دیگه با نام m16 وهرد سبد محصولات مدیران خودرو میشه ، بهترین گزینه همین چانگان ایدو هست بدلایلی که گفتم و از همه مهمتر طراحی بی نقص این خودرو هست شما نه دیگه احتیاجی به نصب آپشن داری و نه در جهت زیبا سازی خودرو ریالی هرج میکنید تازه سری اول هست و تجربه من از خرید سری اول کیا ریو نشان داده که واقعا ب ترین کیفیت در سری های اول هست

    1. بدون تعصب و یا اینکه بخوام نظرم را دیکته کنم ، میگم.
      ایدو واقعا ماشین باشخصیتی هست و استایل ماشینهای خانوادگی لوکس را داره.
      سی اس 35 هم کاملا جوان پسند ، شیک و پر امکانات طراحی شده.
      کاملا طراحی ایتالیایی شون مشهود هست.
      با سری اول خیلی موافقم . کلا سری اول برای اینکه تو بازار جا باز کنه ، کیفیت متمایزی با مونتاژی های بعدی داره.
      به نظر من بین جیلی 80 تومانی و ایدوی 79 تومانی ، ایدو خیلی خیلی شکیل تر و مردم پسند تر هست.

      1. نظر شما محترم !
        ولی یه جوری از این خودروها طرفداری میکنید که انگار شما تبلیغات چی هستید. آخه واقعا به جز این خودرو که هنوز معلوم نیست چی در میآد هیچ خودروی دیگه ای را پسند نمیکنید !

    2. شاید از نظر خیلیا این که موتور 1600 میتسوبیشی با چری و چانگان مشترکه دلیل خوبی بر اینه که دادن پول بالای لنسر 1600 فقط پول برند هست! خب درست هم میگن!
      ولی برند شناخته شده و معتبری مثل میتسوبیشی کجا و برند هایی مثل چانگان و چری و یا سایپا که به کم گذاشتن در تولید و فروش و خدمات پس از فروش ماشیناش شهره عام و خاصه کجا؟
      آره من حاضرم پول بیشتری بپردازم ولی خیالم بابت برندی که بالاش پول دادم راحت باشه و بدونم که ماشینه اصیلی مثل لنسر رو سوار میشم. شک نکنین که کیفیت همون لنسر خیلی بیشتر از امثال زوتی 300 هست.
      اگه یادتون بیاد گذشته های نه چندان دور جیپ صحرا با همون موتوری عرضه میشد که روی پیکاپ های خود میتسوبیشی عرضه میشد. ولی جیپ های صحرا از همون اولش مشکلات مختلف داشتن و هنوزم دارن و سواریشون هم دلپذیر و نرم نبود. ولی پیکاپ های میتسوبیشی سواری بهتری داشتن و تازه از مشکلات عدیده جیپ های صحرا هم خبری نبود.
      حالا براحتی میشه قضاوت کرد که موتوری که برای یک ماشین بطور استاندارد درنظر گرفته شده و اون ماشین هم برای همون موتور طراحی شده صد در صد روی همون ماشین بهتر جواب میده تا ماشینی که هر تیکه اش مشابه خودرو های چینی یا همین جیپ صحرا (برای مثال رخ جیپ و موتور میتسوبیشی) از ماشینی تقلید شده و تازه کیفیت درخور هم نداره.

    3. دوست عزیز کاملا موافقم من خودم یک ایدو ثبت نام کردم وقتی که دعوتنامه اومد و فهمیدم که برای 30میلیونی که قسط داره باید 49 میلیون پرداخت کنم جا خوردم و پشیمون شدم و تسمیم گرفتم که انصراف بدم ولی چند روز که رفتم دنبال خرید همین محصولات کرهای و ژاپنی دیدم با این 80 میلیون نهایتا میتونم ماکسیما 87 بخرم باز تسمیم گرفتم همون ایدو را بگیرم چون 3 سالبیمه بدنه و 5 سال گارانتی سایپا بعلاوه اینکه ماشین صفر هم سوار میشی خیلی امتیازات خوبی هست .پس دوستان همه چیز را بسنجید بعد از این ماشین بد بگین

  12. بین ماشینهای چینی بنظر من ام وی ام x33 بدلیل شاسی بلند بودنش و قیمت و قدرت و کیفیت مناسب و کم مصرف بودنش از همه بهتره و مهمتر از همه اینکه امتحانشو پس داده و حالا دیگه مارک ناشناسی نیست اگرهم به آمار فروش نگاه کنین بیش از 60 در صد آمار شاسی بلندها در اختیار ام وی ام هست و محبوبیت خاصی پیدا کرده

  13. در مورد ام وی ام یا همان مدیران خودرو (mvm نامی است که این شرکت در اسران ب وی محصولات چری گذاشته ) تنها دو خودرو واقعا خودنمایی میکنند فرصتی پیش آمد که در بزرگراه خلیج فارس دو هفته پیش شاهد مانوز و حضور چری تیگو 5 ( شاسی بلندی که واقعا عالی طراحی شده و کلا با ایکس 33 و یا جیلی و امثالهم قابل قیاس نیست )و خودروی آریزو 7 یا همان M16 که یک سدان بزرگتر از جک و در حد و اندازهای چانگان ایدو با قدری طول محورهای جلو و عقب بیشتر نسبت به سایر رقبا همراه با ورود بدون کلید keyless است اما منتظر اعلام قیمت هستم چون طراحی داخلس و خارجی چانگان eado زیلاتر و اصولی تر از جک جیلی و آریزو هست
    بنده با حضور در نمایشگاه خودروی مشهد با لمس بدنه جک به استحکام بالا اینخودرو پی بردم چانگان ایدو در طراحی داخلی هم عالی کار کرده و بیشترین و بالاترین فروش سدان غیر خارجی را در چین دارد لطفا به آمارها دقت کنید
    اگر سایپا قدری قیمت اینخودرو و شرایط فروش اقساطی را متعادل و برای اقشار مختلف میسر میکرد به جرات رقیبی حتی برای خودروهای کره ای میشد کاربران گرامی بعد از ورود اینخودرو و دیدن آن به سخنان بنده اذعان میکنید

  14. جناب سان مارتین – ایدو یه کم بالا قیمت خورده . عملا با قیمت جیلی یکی هست و تازه یکی دو تومان هم ارزانتر . ماشین خوبی هست . اسم سایپا اتوماتیک وار ارزش معاملاتی را بالا میبره . بیاد تو بازار مشتریشو بهتر پیدا میکنه . سایپا با عکس ثبت نامشو پر کرده . بعید میدونم یه شرکتی مثل سایپا بزاره بازارشو از دستش در بیارند . منکه ماشینشو میپسندم.

  15. شاید خودروهای چینی خوب از آب در بیایند ! ولی به علت وجود برندهای زیادی که هر روز بیشتر هم میشوند و متاسفانه یکی دو سال هستند و بعد دیگه تولید نمیشوند واقعا اعتماد بهشون کار بسیار سختیه ! اغلب کشور هایی که در صنعت خودروسازی مطرح هستند یکی دو برند بزرگ و درست و حسابی دارند و سالها همون ها را ارتقا میدهند و به روز میکنند و به صورتی نیست که امروز باشند و ناگهان توقف تولید بشه و تمام تمرکز شان را روی یک برند موفق میگذارند ولی چینی ها متاسفانه همانند بقیه تولیداتشان برند های مختلف و با همه جور سلیقه و کیفیت خودرو میسازند ! چینی ها فقط و فقط به فکر درآمد هستند و دیگر هیچ

  16. افرود گرامی درسته بنده هم خوشیختانه نظرم بروی چانگان cs35 و cs75 و ایدو کاملا مساعد هست ایدو را که کاملا تست کردم و کیفیت اون بالا دیدم متاسفانه بدون دیدن و آزمایش و تجربه شخصی کاربران میان و نظر بر بطلان اینخودرو میدهند که کار منطقی نیست بدنه چانگان در هردو مدل suv cs35 و سدان EADO بسیار مستحکم بود دیگه خبری از ورق های گاوانیزه نشده سبک با ضخامت کم بمانند سایر چینی ها خبری نیست استایل اینخودرو از نمای روبرو پشت بقل بقدری عالی هست که به جرات میتونم بگم اگه بروی برند چانگان پوششی قرار بدن و بگن اینخودرو اروپایی هست یا کره ای مشتری باوز میکنه من آینده خ بی فرای بازار و سرمایه گذاری های آتی چانگان دترم اون هم به ارزش 2 ملیارد دلار ، اگه قیمت ایدو مثل cs35 مناسب بود بهتر فروش داشت اگر برنامه های فروش سایپا گسترده تر و با اقساط و تسهیلات مناسب بود مشتری های بیشتری به خودش جلب میکرد چانگان ایدو به نظر بنده باید قیمتی در بازه 70 تا 73 در مدل فول و نهایتا 75 داشت قیمت تند هست و کنار اومدن مشتری باین قیمت ها قدری مشکل

  17. سلام دوستان.
    ایدو و cs35ماشینهای با کیفیتی هستند و بدنه فوق العاده قوی دارند.برای اثبات این حرف حتما به سایت youku.com یه سر بزنید.با google crome برید و صفحه ها را به فارسی ترجمه کنید.در اونجا ایدو یا cs35 رو سرچ کنید.کلیپهایی هست که در هیچ سایت دیگه ای وجود نداره.یه کلیپ هست که ماشین رو لخت می کنن تا بدنه رو نشون بدن.یه کلیپ دیگه هست که race تمام رنگهای ایدو هست. و…
    راجبه شتاب ایدو در سایت اپارات اینو می خواستم بگم که اصلا به ماشین فشار نیاورده .اگه دقت کنید دنده رو دور موتور 3000 عوض میشه.و این ماشین نسبت به وزنش باید شتاب خیلی خوبی داشته باشه چون فقط 20 اسب بخار از مزدا 3 کمتر داره و تکنولوژی ساختش همون تکنولوژی مزدا هست ولی به نام blue core.اینم باید بگم که چانگان قطعات مزدا و فورد امریکارو میزده.این وزن cs35 تو سایتم اشتباس.وزنش از ایدو 100 کیلو سبک تره یعنی 1250 هست که منم به همین دلیل ایدو رو ثبت نام کردم.البته اینم بگم که این دو مدل ماشین اپشنهای زیادی داره مثل مونیتور روی اینه وسط.دوربین عقب.esp.tcs.ebd.abs.6 air bag.gps.hafezeye zabte tasvir.crus control.

    1. مبارکتون باشه , امیدوارم تا آخر از خریدتون راضی باشید.
      در کل خرید خودروی چینی ریسک بالایی داره و من اهل اینجور ریسک کردن نیستم !

  18. آینده بازار در دست چانگان است
    دلایل:
    کیفیت برتر نسبت به انواع چینی دیگر
    نوع آوری در ساخت
    طراحی خوب و همانگ در تمامی قسمت ها
    کیفیت برخر تریم داخلی و خارجی
    پشتیبانی قوی توسط دومین خودروساز کشور
    گارانتی 5 ساله ، تامین قطعات
    مصرف پایین
    سرمایه گذاری آتی چانگان در ایران به ارزش 2 ملیارد دلار
    استقبال مردم از خودروهای جدسد با ظاهر بهتر و امکانات روز
    طرح های ویژه فروش و اقساطی سایپا
    عدم ادامه نیافتن تولید

    1. آقا شما کلا چینی میپسندید !
      امیدوارم لذتش را ببرید !
      طبق نوشته هاتون در دیگر صفحه ها پیداست که با خودروی چینی حال میکنید و همین ایدو را هم ثبت نام کردید و امیدوارم خیرش را ببینید ولی شما جوری از ایدو حرف میزنید که انگار از بی ام و حرف میزنید !!!
      شاید اگر خود لنسر را بخرید یا اکسنت نظرتان در مورد چینی ها تغییر کند !

  19. آقای سان مارتین با احترام فراوان
    شما تا حالا ایران زندگی کردید ??? آیا واقعا گمان میکنید گارانتی در ایران معنایی واقعی دارد ???
    اون هم توسط سایپاااااا !!!
    ایران خودرو و سایپا هر دو خودروسازهایی هستند که ما ایرانی ها کم و بیش با خیانت هاشون آشنایی داریم !
    من ترجیح میدم خودرویی وارداتی از یک کشور عربی بخرم که گارانتی نداشته باشه و محصول شرکتی خوشنام مثل تویوتا و یا هیوندا و کیا باشه آرم این خودروها خودش گارانتی برای من محسوب میشه تا اینکه خودرویی با نام عجیب از کشوری که پیشینه ی خوبی در خودروسازی نداره و با گارانتی سایپا بخرم !
    البته این تنها نظر منه و امیدوارم هموطنان عزیزم در دوره ای که واقعا پول حلال درآوردن سخته بهترین انتخاب را با کمترین ضرر داشته باشند.

  20. جالبه هیچ ماشین چینی نیست سیستم تعلیق پیشرفته داشته باشه اینم تعلیق یه تیکه ست عین جیلی

    12 هزار دلار نهایت قیمت این دو ماشینه بعد اینجا 80 تومن تو پاچه ملت میکنن

  21. عزیزان از استدلال خوب شما حامد ، مهدی، مصطفی خرسند شدم
    خودم عاشق برند کیا موتورز هستم خودروهاش حداقل ده سال خودرو هستند تجربه استفاده از کیا ریو سری اول دارم که هنوز حتی کوچکترین صدایی دز کابینش شنیده نمیشه و خرجش فقط روغن و بنزین ، تسمه تایم، و بعد از 7 سال یکعدد باطری بوده
    خودروهای چینی در بهترین حالت که همان MG هست حتی ب6 خودروهای کره ای و ژاپنی نزدیک نیستن چه برسه خودروهای آلمانی و ایتالیایی اما چه کنیم که مایه و پایه نداریم من نه چانگان خریدم و نه پولش دارم ترجیح میدم کیا سراتو کارکرده یا کیا ریو 2015 به قیمت 94 ملیون اقساطی بخرم بلاخره میدونم حالا حالا ها نیاز به تعمیرگاه ندارم و یا یک دستگاه هیوندای النترا که طراحی بی نقصی داره
    گارانتی در ایرانمعنا نداره هیچ چیزی در ایران معنا نداره ، فقط افزایش ماهانه قیمت ها معنا داره و بس

  22. اقای سعید تجربه در این پملکت نشان داده قیمت زمین ملک مسکن خودرو مرغ و تخم مرغ و گوشت و برنج و روغن و لوهزم برقی و غیره که بالا رفت پایین که نیامد هیچ ثابت هم نماند این آقایان به اصطلاح خودروساز به دنبال تحریم داخلی هستند تا یکه تاز فروش بازار باشند و این بازار، بکر و بی بدیل را از دست ندهند چطور شرکتی مانند شرکت های مونتاژ کار داخلی با رفع تحریم ها موجبات ورود برندهای مطرح و به روز و کاهش قیمت محصولات خود را فراهم می آورند خودرو نه تنها ارزان نمیشود بلکه ..

  23. سلام.
    کسی خبری از تست درایو پیست ازادی چانگان نداره?
    4 شنبه بوده.
    نمیدونم چرا عکس و فیلمی ازش نیومده!

  24. سلام
    دعوت نامه ایدو واسه من اومد رفتم تکمیل وجه کردم 10 روز پیش.
    حالا امروز زنگ زدم میگم پس ماشین کی میاد.میگه مشکل پلاک داریم فعلا پلاک نمیشه.
    اخه چقدر یه شرکت میتونه بی شرف باشه!!!
    اخه یکی نیست بگه تو که تواناییه پلاک کردن نداری غلت می کنی ماشین وارد می کنی.

  25. دوستان این سایپا بیشرف اول که ثبت نام کردم قرار بود 30 میلیون را تو 9 تا چک بگیره حالا که دعوتنام اومده دارن 49 میلیون میگیرن یعنی 33% سود تهه تهه رضالت.

  26. شهرام خان میشه کل رقم پرداختی اولیه وزمان ثبت نام رو بفرمایید واینکه الانه به صورت اقساط چند ماهه چه مقدار در هر قسط وچند قسط باید بپردازید

  27. آفرين به چبن كه اين راه صد ساله رانه يك شبه ولي با شتاب طي ميكند. هركه بگه چين آشغال مي سازه فقط مي خواد باكوچيككردن ديگري خودش رو بزرگ نشون بده

  28. سلام.من خودم ماشین چینی ندارم.تایید هم نمیکنم.اما به نظرم حضور این ماشینها برای جلوگیری از افزایش افسار گسیخته قیمت خودروها توسط ایرانخودرو و سایبا لازمه.چون از نظر ریالی باعث ایجاد توازن و تعادل در قیمت خودروهای داخلی میشه.شما تصور کن اگه چینیها نبودن الان دنا چه برچسب قیمتی میخورد.با تشکر از حسن توجه دوستان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا