اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

هیوندای کونا با تغییراتی جذاب به نمایشگاه سما می‌آید

هیوندای با ارائه طرح رنگی چشم نواز به کونا، اطمینان حاصل می‌کند که مردم متوجه کانسپت Kona Jayde در نمایشگاه SEMA امسال می‌شوند. فراتر از ظاهر، این شرکت خودرو را با مجموعه‌ای از لوازم جانبی نیز تجهیز می‌کند.

علیرغم نامگذاری این کانسپت Jayde، هیوندای می‌گوید که پوشش روی بدنه در واقع به رنگ یشمی نیست، بلکه به رنگ آبی تخم مرغی رابین است. هیوندای این کونای خاص را با رنگ مشکی روی سپرها، روکش گلگیرها و تزئینات شیشه‌ها تکمیل می‌کند. Jayde بر روی رینگ‌های سفارشی یک تکه HRE ۵۲۰M با روکش مشکی برس خورده سوار می‌شود.

این کراس اوور همچنین دارای جعبه باری Thule Pulse Alpine با پوشش مشکی براق روی سقف است. یک قفسه دوچرخه Thule Epos به قلاب عقب وصل می‌شود و یک دوچرخه برقی Vintage Electric Rally با قاب آبی تخم مرغی مشابه رابین در آنجا سوار می‌شود.
تنها تغییر مکانیکی برای Jayde، مجموعه‌ای از فنرهای پایین آورنده Eibach است که ارتفاع سواری را ۲.۰ اینچ کاهش می‌دهند.

هیوندای به این کانسپت کونا یک کابین رنگارنگ و سفارشی می‌دهد. صندلی‌های Recaro Sportster CS دارای بخش‌های وسط چهارخانه با طرح رنگی هستند که شامل رنگ آبی تخم مرغی هماهنگ با نمای بیرونی است. Jayde دارای شارژر قابل حمل Scosche PowerUp ۳۲K با باتری ۱۱۶.۸ وات ساعتی و آداپتور InVert ۲۰۰ DC-to-AC همراه با سه خروجی است.

نسل دوم هیوندای کونا برای مدل سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده معرفی شد. این خودرو با دو موتور ۲.۰ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری و ۱.۶ لیتری توربوشارژ ۱۹۵ اسب بخاری عرضه می‌شود. همچنین نوع الکتریکی با باتری ۶۵.۴ کیلووات ساعتی نیز وجود دارد که ۲۶۰ مایل برد تخمینی EPA را ارائه می‌دهد. بسته ۴۸.۶ کیلووات ساعتی نیز موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا