اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ورود تویوتا به رقابت فورد و هیوندای در پیکاپ‌های کوچک

تویوتا به طور ویژه‌ای با خودروهای کانسپتی از جمله یک پیکاپ برقی به نام EPU، که به نظر می‌رسد چندان دور از تولید نیست، در ژاپن موبیلیتی حضور خواهد داشت.

تویوتا در معرفی این خودرو بیان کرد که EPU کمی بیش از ۱۶ فوت اینچ طول دارد و بر روی فاصله بین دو محور ۱۳۲ اینچی سوار می‌شود این پیکاپ بیشتر با مدل‌های کوچکتر مانند فورد ماوریک مطابقت دارد. این خودرو از ساختار مونوکوک استفاده می‌کند.

البته در مورد آنچه در زیر کاپوت وجود دارد، تفاوت قابل توجهی نسبت به ماوریک وجود دارد. در این زمینه، تویوتا در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه EPU ندارد، به جز اینکه بگوید الکتریکی است. این بدان معناست که چیزی زیر کاپوت نخواهید یافت، اما لاستیک‌های آفرودی نشان می‌دهند که پیشرانه دو موتوره بخشی از این معادله است.

از جمله موارد دیگر، EPU با یک فضای داخلی همراه با نمایشگر دیجیتالی تکی در کنار عملکردهای اطلاعات و سرگرمی ارائه شده است. این بخشی از یک داشبورد پلکانی با نیمه پایینی صاف و یک فرمان یوغ برای راننده است. به نظر می‌رسد بسیار نزدیک به مشخصات تولیدی باشد.

تقاضا برای ماوریک از زمان معرفی آن بسیار زیاد بوده و هیوندای سانتا کروز تنها رقیب واقعی آن است.  EPU به چندین مدل مفهومی دیگر تویوتا، از جمله Land Cruiser Se، در نمایشگاه موبیلیتی ژاپن در توکیو خواهد پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا