اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ورود دیر هنگام اینفینیتی به بازی خودروهای برقی

اینفینیتی دیر وارد بازی خودروهای برقی شده، اما این خودروساز امیدوار است که اولین نمایش آن تماشایی باشد. اینفینیتی می‌گوید که اولین خودروی برقی آن یک سدان خواهد بود که امیدواریم بسیاری از نشانه‌های بصری را که در این خودروی مفهومی می‌بینید، حفظ کند.

نکته مهم در اینجا این است که Vision Qe نسخه به روز شده‌ای از زبان طراحی “Artistry in Motion” اینفینیتی را معرفی می‌کند؛ مانند خطی که از کاپوت، به روی گلگیرها و به عقب کشیده می‌شود. طرح جلوپنجره قوسی شکل و دوتایی اینفینیتی نیز وجود دارد.

چراغ‌های جلوی فوق‌العاده باریک، به‌عنوان بخشی از طراحی «کلید پیانو دیجیتال» تا گلگیرهای جلو کشیده شده‌اند. چانه پایینی عظیم در سپر جلو تهاجمی است و از LED برای ترسیم شکل زاویه ای آن استفاده می‌کند.

جزئیات مهمی مانند میزان اسب بخار، ظرفیت باتری و برد، وجود ندارد. این روزها قدرتمندترین و جذاب‌ترین خودروهای سری اینفینیتی، مدل های Q۵۰ و Q۶۰ Red Sport هستند که ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارند. بنابراین مطمئناً جای پیشرفت وجود دارد.

Vision Qe اولین خودروی الکتریکی تولیدی اینفینیتی خواهد بود، اما دقیقاً مشخص نیست که این شرکت چه زمانی قصد دارد آن را معرفی کند. یک SUV برقی به دنبال این سدان خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا