اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

ورود چت GPT به خودروهای فولکس واگن

نمایشگاه CES این هفته در لاس وگاس آغاز می‌شود و فولکس واگن با دستاوردهای جالبی در آنجا حضور خواهد داشت. ChatGPT در دستیار صوتی IDA این خودروساز ادغام خواهد شد و در چند مدل اواخر امسال عرضه خواهد شد.

چت GPT یک ربات هوش مصنوعی است که خوب یا بد، سعی می‌کند مکالمات انسانی را تقلید کند. ChatGPT جایگزین سیستم کارخانه فولکس واگن نخواهد شد. در عوض، زمانی که IDA پاسخ روشنی ندارد، به عنوان یک دستیار پشتیبان عمل می‌کند. در تئوری، این بدان معناست که شما می‌توانید از ID.۷ خود سؤالات تصادفی مانند فاصله تا سیاره مشتری بپرسید، و ChatGPT می‌تواند با پاسخی هوشمندانه وارد شود. یک بیانیه مطبوعاتی ادعا می‌کند که این سیستم می‌تواند تقریباً به هر سؤالی که قابل تصور باشد پاسخ‌های مرتبط ارائه دهد.

تا جایی که امنیت خودرو اجازه می‌دهد، فولکس‌واگن اعلام می‌کند که ادغام ChatGPT به داده‌های خودرو دسترسی ندارد، بنابراین اطلاعات شخصی نباید به هوش مصنوعی جهانی ارسال شود. به‌علاوه، همه سؤال‌ها فوراً حذف می‌شوند. همچنین با استفاده از همان صدای آشنا، به صورت یکپارچه با سیستم اطلاعات سرگرمی فعلی فولکس‌واگن ادغام می‌شود و هیچ اقدام اضافی برای استفاده از آن لازم نیست.

یکی از سخنگویان فولکس‌واگن به Motor۱ گفت که قابلیت ChatGPT برای اولین بار در بازارهای اروپایی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا