اخبار خارجیاسلایدر

ولوو EX30 برقی جدید، همراه با محیط زیست

ولوو از SUV الکتریکی جدید EX30 خود رونمایی کرده است که در طراحی، فناوری موجود و مهم‌تر از آن، برابری قیمتی نزدیک‌تر با یک کراس اوور موتور احتراقی، اسلحه‌های بزرگ را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش دنده 6 ، EX30 جدید کوچک‌ترین شاسی‌بلند این برند است که با EX90 هفت سرنشین در انتهای دیگر محدوده الکتریکی آینده خود را به پایان می‌رساند. ولوو همچنین ادعا می‌کند که EX30 دوست‌دار محیط‌زیست‌ترین خودروی تاریخ آن است که از فرآیند تولیدی استفاده می‌کند که تا حد امکان آلودگی را کاهش می‌دهد و تا آنجا که ممکن است مواد بازیافتی را در داخل و خارج مستقر می‌کند.

پاکترین و کوچک‌ترین شاسی‌بلند ولوو کمی کپی برداری از طراحی EX90 جدید، کرده است چراغ های جلو و طراحی بدنه شباهات زیادی دارد .

ادعای ولوو مبنی بر اینکه مدل EX30 دوستدار محیط‌زیست‌ترین تولید است، 25 درصد آلومینیوم، 17 درصد فولاد و 17 درصد از پلاستیک‌های مورد استفاده آن همگی بازیافت می‌شوند.

داخل این ولوو کلاسیک ، با فضایی تمیز مثل کابین خلبان است . یک سیستم اطلاعات سرگرمی پرتره بزرگ و مبتنی بر گوگل در مرکز، و همچنین یک تکیه گاه دستی «شناور» با ظاهر حجیم وجود دارد. جزئیات دقیق شامل استفاده از نوار کناری نصب شده روی داشبورد است که نیاز به بلندگو در درها را از بین می‌برد و طرح‌های رنگی داخلی با مجموعه‌ای از متریال‌های مورد استفاده خود به عنوان «اتاق‌ها» طبقه‌بندی می‌شوند، از جمله مواردی که از الیاف جین جدید استفاده می‌کند.

طبیعتاً، به دلیل اینکه این ولوو است و همچنین فناوری‌های بسیار زیادی برای کمک راننده، کیت ایمنی زیادی نیز به صورت استاندارد وجود دارد. ولوو می‌گوید EX30 ویژگی‌های «فناوری فضای ایمن» را معرفی می‌کند که «نوع خطرات تصادف آشنا در مناطق شهری را برطرف می‌کند»، از جمله هشدار در صورتی که می‌خواهید درب خود را به روی دوچرخه‌سوار باز کنید.

برد، باتری و مشخصات
EX30 جدید از یک پلتفرم کاملاً جدید به طور خاص برای خودروهای برقی استفاده می‌کند و خود را از مدل‌های احتمالاً به خطر افتاده XC40 و C40 Recharge جدا می‌کند.
تک موتور (موجود به صورت پلاس یا اولترا) دارای باتری کوچکتر 51 کیلووات ساعتی در کنار یک موتور الکتریکی با قدرت 268 اسب بخار و 253 پوند فوت است که برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.7 ثانیه و مسافت ادعایی اولیه 214 مایل مناسب است.
برد توسعه یافته تک موتور (موجود به صورت پلاس یا اولترا) از بسته باتری 69 کیلووات ساعتی و موتور الکتریکی 272PS/343NM استفاده می کند و ادعا می کند زمان 0-100 کیلومتر بر ساعت 5.3 ثانیه و برد ادعایی 298 مایل است.
عملکرد موتور دوقلو (فقط Ultra) دارای بسته باتری 69 کیلووات ساعتی بزرگتر و دو موتور الکتریکی برای خروجی کل سیستم 428 اسب بخار و 401 پوند فوت است. سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت 3.6 ثانیه باعث می شود EX30 Twin Motor Performance سریعترین شتاب دهنده ولوو باشد. و مدعی برد 286 مایل است.

در مورد سطوح اولیه تریم، پلاس دارای کیت هایی مانند سیستم اطلاعات سرگرمی مبتنی بر گوگل بر روی یک صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی، سیستم صوتی هارمن کاردون، کنترل آب و هوای دو منطقه ای، صندلی های جلو و فرمان گرم شونده، کمک های پارک، کمک خلبانی ولوو است. و یک شارژر داخلی 11 کیلوواتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا