اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

و حالا عربستان سعودی ، ساخت افسانه ای ترین پیست مسابقات اتومبیلرانی جهان

 و حالا عربستان سعودی وارد می شود

عربستان سعودی که در حال تغییر بازی اتومبلیرانی در جهان است  و با شعار “مرزهای موتوراسپرت را فشار دهید”. کار خود را آغاز کرده است .
 با ورود  20 طبقه بالا می روید، مسابقات مستقیم اصلی در کنار ترن هوایی و طرحی که بخش های خیابان و با نورهای جالب با هم ترکیب شده اند که می تواند به یکی از طولانی ترین مسیرهای مسابقه در جهان گسترش یابد.

به گزارش دنده 6 ، پیست اسپید پارک در شهر قیدیا، درست خارج از ریاض، توسط طراح افسانه ای F1 هرمان تیلکه طراحی شده است و راننده سابق فرمول یک، الکساندر وورز، نگاه دید راننده را در آن طرح آن ارائه می دهد. تولید کنندگان این محل مسابقه را با توسعه دهندگان شهر کاملاً جدید برنامه ریزی کرده اند . محیطی زیبا و مکانی شگفت انگیز و چشم نواز که نظر همه را به خود جلب می کند.

اکنون این مکان در حال توسعه است و قصد دارد در آینده میزبان طیف گسترده ای از مسابقات اتومبیل رانی در سطح بالا باشد . عبدالله آلداوود، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری قیدیا، گفت که توسعه آن “ما را یک گام به قرار دادن شهر قیدیا ” موتوراسپرت جهانی.”در مرکز شهر نزدیک تر می کند.
او توضیح داد: “پیست آماده میزبانی رویدادهای مسابقه ای مشهور جهانی است که برای طیف گسترده ای از مخاطبان جذاب است. با مشرف شدن به کوه های مهیب توایق در شهر قیدیا، با جاذبه ها، تجربیات و رویدادهای آدرنالین احاطه شده است که ارائه می کند. تجربه ای کاملا فراگیر که فراتر از مسابقه است.

پیست پارک قرار است با بافت شهر ترکیب شود و شرکت کنندگان با یک برنامه خاص و موسیقی دلنواز برای رقابت به جایگاه خود برای مسابقه می روند ودر Six Flag’s Falcon’s Flight مسابقه می دهند.
خرده فروشی، غذاخوری و پیشنهادات مهمان نوازی که تجربه منحصر به فردی را  برای عموم و باعث می شود بازدیدکنندگان که به ورزش و سرگرمی و حتی فرهنگ علاقه دارندبه برای این مسابقات برنامه ریزی کنند

مفهومی جدید برای مسابقه
طراحی پیست برایدو نوع مسابقه و با یک بخش خیابانی که از معماری معاصر شهر عبور می‌کند و یک بخش سریع و آزاد اختصاصی پیش میرود. شرکت کنندگان تمامی سرگرمی‌ها، مهمان‌نوازی‌ها و مقاصد تفریحی از جمله پارک آبی و پارک موضوعی را به سرعت طی می کنند و می توانند نظاره گر آنها باشند.
این مسیر دارای “تیغه” است، یک گوشه پرسرعت که تا ارتفاع 108 متری (20 طبقه) بالا و پایین می رود.
آلداوود می‌گوید: «آنچه واقعاً پیست اسپید پارک را متمایز می‌کند، توانایی آن در استقبال از طیف گسترده‌ای از رویدادهای موتوراسپورت است. از «بلید» نمادین که بر فراز یک مکان موسیقی برجستگی دارد تا بخش‌های خیابانی که از میان محله‌های فرهنگی عبور می‌کنند، استاندارد طلایی را تعیین خواهد کرد.

برای صنعت، تعریف مجدد دنیای موتوراسپرت برای رقبا و تماشاگران به طور یکسان.”

تجربه تماشا نیز بسیار منحصر به فرد خواهد بود، زیرا جایگاه های معمولی به نفع تراس های مرتفع کنار گذاشته می شوند. ایده؟ ارتفاع این امکان را فراهم می‌آورد که مناطق دید بسیار نزدیک‌تر به مسیر قرار گیرند و نقاط برتری متعددی درست در لبه مسابقه ایجاد کنند و نوع جدیدی از تجربه همه‌جانبه را به طرفداران ورزش موتوری ارائه دهند.
این مسیر با نوید طیف گسترده ای از دیدگاه های مختلف در کل طول و اطراف آن، از ارتفاع 100 متری نیز بیشترین استفاده را می کند.
آلداوود توضیح می دهد: “این فقط یک مکان نیست، بلکه نقطه اوج تلاش های ما برای قرار دادن شهر قیدیا در مرکز اتومبیلرانی جهانی است. چشم انداز ما برای این پیست فراتر از هیجان مسابقه است – تماشاگران شاهد یکی از عالی ترین و مرتفع ترین ها خواهند بود. تجربه‌های مسابقه‌ای همه جانبه در جهان، و اختراع مجدد این ورزش همانطور که می‌شناسیم.»

موتوراسپرت و سرگرمی ترکیبی
طراحان روندهای اخیر ترکیب مسیرهای مسابقه و مکان های سرگرمی را دنبال کرده اند – مناطق تفریحی شهری، از همان ابتدا که در میامی و لاس وگاس بسیار محبوب بود ، اما این بار آنها  به هم متصل هستند، کل شهر در حال حاضر در حال ساخت است و مدار در داخل توسعه متراکم یکپارچه شده است..

پیچ «بلید» قرار است به افسانه‌ای تبدیل شود

آلداوود افزود: “هدف ما ارائه یک تجربه همه جانبه بی نظیر است که طرفداران دور و بر آن بتوانند از آن لذت ببرند. تطبیق پذیری منحصر به فرد این پیست، همراه با فناوری پیشرفته آن، این اطمینان را ایجاد می کند که تماشاگران می توانند با یک تجربه موتوراسپرت پیشگامانه بر خلاف سایرین رفتار کنند. این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که از پیشنهادات تکمیلی در محل لذت ببرند و بازدید خود را فراتر از تجربه مسابقه گسترش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا