اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پالیسید جدید با طراحی بدنه فوق العاده متمایز دیده شد

هیوندای سانتافه ۲۰۲۵ جدید به لطف طراحی جسورانه و غیر متعارف خود، توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. در حالی که نظرات در مورد ظاهر جدید متفاوت است، هیوندای آماده می‌شود تا پالیسید بزرگتر را با طراحی برجسته‌تر و متمایزتر عرضه کند که برخی از ویژگی‌های ظاهری متمایز سانتافه را در خود جای داده است.

پالیسید اصلی سه ردیفه در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و سال بعد به عنوان مدل سال ۲۰۲۰ برای فروش در دسترس قرار گرفت، قبل از اینکه در سال ۲۰۲۲ برای مدل سال ۲۰۲۳ فیس لیفت دریافت کند.

اکنون یک نمونه اولیه از نسل دوم پالیسید که قرار است در سال آینده به عنوان مدل ۲۰۲۶ عرضه شود، برای اولین بار رویت شد. اگرچه بسیاری از طراحی آن زیر پوشش استتاری و بدنه مشکی پنهان شده است، اما واضح است که این شاسی بلند جدید، نشانه‌های طراحی را از استایل زاویه‌دار سانتافه الهام گرفته است.
نسل دوم پالیسید در مقایسه با مدل فعلی، دارای نمای جلوی کمی عمودی‌تر است. در این قسمت، چراغ‌های جلو و چراغ‌های روز متمایز را می‌بینیم. مشابه مدل خروجی، جلوپنجره بزرگی دارد و ستون‌های A، سقف و شکل شیشه‌های جانبی شباهت زیادی به سانتافه ۲۰۲۵ دارد که با خطوط مستقیم و گوشه‌های تیز مشخص می‌شود.

پالیسید جدید به پلت فرمی متفاوت با فاصله بین دو محور طولانی‌تر از مدل فعلی تغییر خواهد کرد. این نه تنها به هیوندای اجازه می‌دهد تا فضای داخلی را بهبود بخشد، بلکه هیوندای را قادر می‌سازد تا پیشرانه‌های جدیدی از جمله سیستم هیبریدی ۲.۵ لیتری و ۳.۵ لیتری V۶ توربوشارژ را معرفی کند که جایگزین ۳.۸ لیتری V۶ موجود در نسل اول خواهد شد.
اولابیسی بویل، معاون برنامه‌ریزی محصول هیوندای، در اواخر سال ۲۰۲۳ درباره نسل بعدی پالیسید صحبت کرد و تأیید کرد که ظاهر آن تفاوت قابل توجهی با مدل فعلی خواهد داشت. او همچنین پیشنهاد کرد که طراحی مجدد به اندازه تغییرات مشاهده شده در سانتافه چشمگیر خواهد بود.

تاریخ عرضه نسل بعدی پالیسید هنوز نامشخص است. با این حال، با توجه به اینکه مدل فعلی در اوایل سال ۲۰۲۲ به روزرسانی شد، احتمالاً در سال آینده معرفی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا