اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پاگانی از هوآیرا R ایوو رونمایی کرد

پاگانی روز پنجشنبه سوپراسپرت جدیدی به نام هوآیرا R ایوو را معرفی کرد، یک نسخه جدید و حتی وحشیانه‌تر از خودروی پیست محور هوآیرا R که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

این خودرو نسخه به روز شده‌ای از موتور ۶.۰ لیتری V۱۲ تنفس طبیعی هوآیرا R به نام V۱۲ R-Evo را در خود جای داده است. این موتور ۹۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که به ترتیب ۵۰ اسب بخار و ۲۰ نیوتون متر افزایش یافته است.

گیربکس شش سرعته سکوئنشال پاگانی که با همکاری HWA AG برای خودروهای پیست هوآیرا طراحی شده است، بین موتور و چرخ‌های عقب قرار دارد.  این خودرو همه چیز را با سیستم تعلیق دو جناغی فنرهای مارپیچ و کمک فنرهای کنترل شده الکترونیکی خود راحت نگه می‌دارد.

حداکثر سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت است و تایرهای پیرلی P Zero Slick با ابعاد ۲۸۰/۶۸۰ R۱۹ در جلو و ۳۴۵/۷۲۵ R۲۰ در عقب وجود دارد. قدرت توقف از ترمزهای کربن سرامیکی خود تهویه جدید CCM-R و لنت‌های مسابقه‌ای سفارشی می‌آید.


پاگانی به هوآیرا R Evo طراحی codalunga را داده است، که اسپلیتر جلو را حدود چهار اینچ گسترش می‌دهد، و مجرای سیستم‌های خنک کننده را یکپارچه می‌کند. همچنین قسمت عقب حدود ۷.۵ اینچ کشیده‌تر است، همراه با یک باله تثبیت کننده مرکزی جدید که بال بزرگ عقب را در کنار تکیه‌گاه‌های یکپارچه پشتیبانی می‌کند.

طراحی بهینه سازی شده منجر به افزایش ۴۵ درصدی نیروی رو به پایین می‌شود و پیکربندی سقف باز به لطف افزایش بار عمودی جلو و عقب، نیروی رو به پایین را تا ۵ درصد افزایش می‌دهد. هوآیرا R Evo با سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت، نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به وزن خود در حال حرکت ایجاد می‌کند.
در کابین خودرو، صندلی‌ها با پشت‌سری‌های فیبر کربنی با محافظ جانبی اختصاصی عرضه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا