اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پرچمدار ون‌های لوکس و بزرگ دانگ‌فنگ رونمایی شد

در ۴ سپتامبر، مدل MPV پرچمدار جدید دانگ فنگ فورتینگ در نمایشگاه خودروی مونیخ رونمایی شد و رسما U-Tour V۹ نام گرفت.

در جلو، جلوپنجره بزرگ تزئین شده با میله‌های کرومی در کنار چراغ‌های جلو، در دو طرف با هم ادغام شده و ظاهر خودرو را بسیار قابل تشخیص می‌کنند.

در عقب، طراحی ساده‌ای همراه با چراغ‌های عقب متصل و خروجی‌های اگزوز مخفی است. به عنوان یک MPV، این خودرو دارای ابعاد ۵۲۵۱/۱۹۲۰/۱۸۱۰ میلی‌متری و فاصله بین دو محور ۳۰۱۸ میلی‌متری است.

طبق گفته MIIT چین، این خودرو در هر دو نسخه بنزینی و پلاگین‌هیبریدی موجود است. پیشرانه بنزینی مجهز به موتور ۱.۵T با حداکثر توان ۱۸۷ اسب‌بخاری است. به گفته دانگ فنگ، پیشرانه PHEV دارای یک موتور الکتریکی است که می‌تواند به بازده حرارتی تا ۴۵.۱۸ درصد برسد. بسته باتری لیتیومی سه تایی آن توسط Sunwoda عرضه می‌شود، اما مشخصات دقیق آن در حال حاضر مشخص نیست.

در کابین، بخش بزرگی از فضای داخلی با مواد چرمی پوشانده شده و از دو صفحه نمایش برای کیلومترشمار و اطلاعات-سرگرمی، همراه با یک فرمان چند منظوره سه پره استفاده می‌کند.

این خودرو دارای طرح صندلی ۲+۲+۳ است. دانگ فنگ ادعا می‌کند که صندلی‌ها در کلاس هواپیما هستند. مسافران در صندلی‌های ردیف دوم به تنظیم الکترونیکی صندلی‌ها دسترسی دارند.
بازار MPV در چین با ورود Denza D۹، مدل MPV پرچم‌دار بیوک، دانگ فنگ وویه دریمر، FAW-Toyota Gravia و MPV‌های جدید هونگچی، همراه با خودروهای دیگری از جمله Li Auto و XPeng بسیار جذاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا