اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

پورشه 911 کاررا T مدل 2023 معرفی شد

پورشه با خودروی اسپرت و سبک‌وزن 911 Carrera T، به بازار سال 2023 می‌آید. حرف “T” مخفف تورینگ است و مدل‌هایی را توصیف می‌کند که تجربه رانندگی ناب را با تجهیزات فوق‌العاده اسپرت ارائه می‌دهند. این سری از 911 دارای گیربکس هفت‌سرعته دستی است، البته به‌صورت سفارشی یک گیربکس PDK هشت‌سرعته نیز موجود است. این مدل با دو درب بدون صندلی‌های ردیف عقب می‌باشد. 911 Carrera T جدید با سیستم تعلیق اسپرت PASM، مظهر هیجان و اوج لذت رانندگی است. شما می‌توانید آن را در جاده‌های پرپیچ‌وخم کوهستانی و روستایی احساس کنید. در پیچ‌های جاده چالوس البته حتی‌الامکان در روزهای تعطیل نباشد؛ چون ممکن است یا ترافیک سنگین داشته باشید یا جاده یک‌طرفه شده باشد. همچنین شما می‌توانید آن را بشنوید. صدای موتور شش سیلندر اکنون در فضای داخلی بسیار گوش‌نواز است.

استاندارد خودرو کاررا و پکیج Sport Chrono

911 Carrera T جدید بین 911 Carrera و 911 Carrera S جای می‌گیرد.

پورشه 911 کاررا T  موتور بی توربو خود را با 385 اسب بخار و گشتاور 450 نیوتن متر، در 4.5 ثانیه سرعت خود را از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. حداکثر سرعت 291 کیلومتر در ساعت است. تجهیزات استاندارد Carrera S با گیربکس دستی توسط Porsche Torque Vectoring (PTV) با قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی تقویت شده است. . 911 Carrera T همچنین به‌صورت استاندارد با بسته Sport Chrono و سیستم تعلیق اسپرت PASM عرضه می‌شود.

این به‌عنوان یک آپشن در 911 Carrera S موجود است. در صورت درخواست، Carrera T را می‌توان با فرمان اختیاری محور عقب نیز سفارش داد که معمولاً برای مدل‌های Carrera S و بالاتر نیز در نظر گرفته می‌شود.

ویژگی‌های تجهیزات خاص T شامل چرخ‌های 20 و 21 اینچی تیتانیوم خاکستری کاررا S در جلو و عقب به ترتیب با لاستیک‌های 245/35 (جلو) و 305/30 (عقب) است. 911 Carrera T همچنین دارای فرمان اسپرت GT، سیستم اگزوز اسپرت و صندلی‌های اسپرت پلاس (چهار‌جهته برقی) است. 911 Carrera T با گیربکس دستی با وزن تنها 1470 کیلوگرم، سبک‌ترین سری 911 است که 35 کیلوگرم سبک‌تر از 911 Carrera با گیربکس استاندارد هشت‌سرعته PDK است.

مفهوم خودروی تورینگ

“T” مخفف Touring است و تاریخچه آن را به معرفی 911 T به‌عنوان یک خودروی تور در سال 1968 برمی‌گرداند. اولین 911 T در سال 1973 ارائه شد و در سال 2017 کمپانی پورشه دوباره آن را احیا کرد.
مشتریانی که به دنبال متمایزتر بودن هستند، می‌توانند پکیج داخلی Carrera T را انتخاب کنند. در این مورد، آنها کمربند ایمنی در رنگ‌های متضاد Slate Grey یا Lizard دریافت می‌کنند. همین امر در مورد دوخت‌های تزئینی، آرم 911 حک شده در پشت سری ها و نوارهای پایین در مرکز صندلی صدق می‌کند. تشک‌های کف نیز لوگو و دوخت را در رنگ‌های متضاد سبز Lizard Green و Slate Grey به‌عنوان یک آپشن ارائه می‌دهند.

انتخاب کوچک اما نفیس از گزینه‌ها و رنگ های پورشه 911 کاررا T

پورشه 911 کاررا T، صندلی‌های اسپرت (18 جهته برقی) و همچنین صندلی‌های کامل اسپرت و فوق‌العاده سبک‌تر با مرکز صندلی‌های Race Tex را ارائه می‌دهد. پکیج داخلی Carrera T با فضای داخلی چرمی بی‌نظیر اما اختیاری ارائه می‌شود. تکیه‌گاه‌های روی پنل درب‌ها و کنسول وسط نیز به همراه قسمت‌های بالایی داشبورد و تریم پنل درب چرمی هستند.

911 Carrera T جدید در چهار رنگ ثابت مشکی، سفید، قرمز محافظ و زرد مسابقه‌ای و همچنین در چهار رنگ متالیک مشکی عمیق، آبی لاجوردی، خاکستری یخی و نقره‌ای GT موجود است. رنگ‌های ویژه موجود عبارت‌اند از: گچی، یاقوتی، قرمز کارمینی، آبی کوسه‌ای و سبز پایتون.

خریداران 911 Carrera T همچنین می‌توانند از برنامه Paint to Sample استفاده کنند که رنگ‌آمیزی را در بیش از 110 رنگ موجود ارائه می‌دهد.

پورشه 911 کاررا T در فوریه 2023 به نمایندگی‌ها عرضه می‌شود و هم‌اکنون می‌توان آن را سفارش داد. قیمت این خودرو در آلمان از 123,845 یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده شروع می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا