اخباراخبار خارجیاسلایدر

پیش نمایش کوپه-SUV جدید 2023 Smart قبل از عرضه در شانگهای

این طرح ها اولین نگاه ما را به اسمارت شماره 3 جدید ارائه می دهد. این خودروی الکتریکی اولین بار در 18 آوریل در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 به نمایش درخواهد آمد. این اولین ورود این برند به بازار کوپه-SUV خواهد بود که در آن با خودروهایی مانند Audi Q4 Sportback e-tron، کیا EV6، Polestar 2 و Tesla Model Y مقابله خواهد کرد.

اسمارت شماره 3 زبان طراحی خود را با اسمارت شماره 1 به اشتراک می‌گذارد و ویژگی‌هایی مانند قسمت جلویی گرد، چراغ‌های LED باریک و جلوپنجره A شکل را حفظ می‌کند. در واقع، این دو خودرو بسیار شبیه به ستون‌های B خود به نظر می‌رسند، در این نقطه، خط سقف شماره 3 به سمت چرخ‌های عقب مخروطی می‌شود – علی‌رغم اینکه شماره 3 بزرگ‌تر از شماره 1 خواهد بود.

تابلوی روحی طراحی هوشمند شماره 3
خبر درج شده از سرویس تایید خودروی دولت چین نشان می‌دهد که اسمارت #3 دارای طول 4400 میلی‌متر و عرض 1800 میلی‌متر است. این باعث می‌شود این خودروی جدید 130 میلی‌متر طولانی‌تر و 160 میلی‌متر عریض‌تر از اسمارت شماره 1 باشد.

اسمارت هنوز تایید نکرده است که چه چیزی این کوپه-SUV را تامین می کند، اما ما بر این باوریم که آن را بر روی پلت فرم SEA جیلی سوار می کند و از همان موتور الکتریکی 268 اسب بخاری در عقب نصب می شود که شماره 1 دارد.

طرح سه ربع عقب هوشمند شماره 3
اگر اسمارت تصمیم بگیرد که خط شماره 1 را تکرار کند، یک نسخه عملکردی با نشان برابوس از شماره 3 نیز وجود خواهد داشت. این خودرو دارای یک موتور اضافی 154 اسب بخاری در محور جلو برای خروجی ترکیبی 422 اسب بخار خواهد بود. در شماره 1، این برای شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت 3.9 ثانیه کافی است، اما چون شماره 3 بزرگتر و سنگین تر خواهد بود، انتظار داریم که این رقم به محدوده چهار ثانیه کاهش یابد.

با این حال، یک نکته مثبت در اندازه اضافه شده شماره 3 وجود دارد. اسمارت ممکن است بتواند فضایی را در پلتفرم پیدا کند تا چند سلول دیگر را در بسته باتری خود قرار دهد و ظرفیت آن را در واحد 66 کیلووات ساعت شماره 1 افزایش دهد و حداکثر برد آن را افزایش دهد. برای مرجع، شماره 1 دارای برد رسمی WLTP 273 مایل است، در حالی که نوع چهار چرخ متحرک برابوس می تواند تا 248 مایل رانندگی کند.

طرح نمایه جانبی هوشمند شماره 3
در داخل، ما فکر می کنیم که اسمارت شماره 3 از جزئیات زیادی از کابین اسمارت شماره 1 استفاده خواهد کرد. این احتمالاً دارای همان سیستم اطلاعات سرگرمی 12.8 اینچی، خوشه سنج دیجیتال 9.2 اینچی و کنسول مرکزی الهام گرفته از مرسدس بنز خواهد بود. همانطور که در طرح پنجم در گالری ما اشاره شده است، نوع برابوس نیز مجموعه ای از صندلی های سطلی را دریافت خواهد کرد.

دیرک ادلمن، مدیرعامل Smart Europe، گفت: «پس از راه اندازی اسمارت شماره 1، ما هیجان زده هستیم که دومین مدل از زمان تغییر نام تجاری خود را ارائه کنیم: اسمارت شماره 3. این خودرو در اتو شانگهای رونمایی خواهد شد و این خودرو یک عنصر حیاتی از سبد محصولات ما خواهد بود که ما را قادر می سازد تا تحرک شهری را بیشتر شکل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا