اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پیکاپ جمع و جور و کلاسیک تویوتا را بشناسید

تویوتا شینوک که از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۸ ساخته شد، ورود تویوتا به دنیای وسایل نقلیه تفریحی بود. این کمپر کوچک که توسط Chinook Motor Coach سفارشی شده بود، از یک پوسته فایبرگلاس ساخته شده بر روی شاسی پیکاپ تویوتا، استفاده کرد. در مجموع، تویوتا و شینوک تقریباً ۱۵ هزار کمپینگ ساخته‌اند، اما با قدمت ۵۰ ساله قدیمی‌ترین آنها، امروزه تا حدودی نادر هستند.

این تویوتا شینوک مدل ۱۹۷۶ که در تصاویر می‌بینید، چندی پیش بازسازی شد. این خودرو مطابق با دکور دهه ۱۹۷۰، کاغذ دیواری جدید با طرح آجر، کفپوش چوبی و یک مبل تخت خواب شو دریافت کرد. با این حال، با تجهیزات مدرنی مثل پنل‌های خورشیدی و دوربین پشتیبان نیز به روزرسانی شد.

در داخل، این کمپر شامل یک آشپزخانه کوچک با سینک، یک اجاق گاز دو شعله و یک یخچال ۱۲ ولتی است. علیرغم اندازه کوچک آن، فضای ذخیره‌سازی فراوانی به شکل کابینت، فضای زیر کاناپه و قفسه‌هایی وجود دارد که در قسمت زیرین سقف پاپ‌آپ قرار گرفته‌اند.

پنجره‌های کشویی بزرگ، حسی مطبوع به کمپینگ می‌دهند که در غیر این صورت فضایی تنگ خواهد بود.

پیکاپ‌های تویوتا از اواسط تا اواخر دهه ۱۹۷۰ از یک موتور ۲.۲ لیتری ۲۰R چهار سیلندر استفاده می‌کردند که معمولاً به یک گیربکس چهار سرعته دستی یا سه سرعته اتوماتیک متصل می‌شد. این موتور تنومند بسیار بادوام بود اما فقط بین ۹۰ تا ۹۷ اسب بخار قدرت و حدود ۱۶۵ نیوتون‌ متر گشتاور تولید می‌کرد. این کمبود قدرت به این معنی بود که کمپینگ تقریباً ۳۵۰۰ پوندی، فقط می‌توانست در حومه شهر حرکت کند.

اگرچه کمپر تویوتا شینوک از چیزی مانند داج رم یا حتی شورولت بلیزر کوچکتر است، اما از فضای قابل استفاده خود نهایت استفاده را می‌کند. این خودرو به اندازه و عملکرد یک کمپر قدیمی فولکس واگن Vanagon نزدیکتر است و به همان اندازه قابل زندگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا