اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

پیکاپ کیا در آستانه ورود به بازار

کیا پس از تقویت مجموعه خود با تعداد زیادی شاسی بلند، سدان و هاچ بک، در حال آماده شدن برای ورود به بخش پرسود پیکاپ‌های فول سایز است. قبل از رونمایی رسمی، یک نمونه اولیه با پوشش به شدت استتار شده، از نزدیک دیده شده است.

این پیکاپ کیا که در یک پارکینگ زیرزمینی در کره جنوبی دیده شد، دارای بدنه دو کابینی بود که در زیر آن همه لباس مبدل پنهان شده بود. به نظر می‌رسد که نمای جلویی شبیه به تلوراید باشد، همراه با چراغ‌های جلوی عمودی در کنار یک جلوپنجره عریض. با این حال، بعید است که این دو خودرو یک پلتفرم مشترک داشته باشند.

Kia pickup truck

این پیکاپ که کیا تاسمان نامیده می‌شود، روی رینگ‌های ۱۷ اینچی با لاستیک‌های Kumho Crugen ۲۶۵/۶۵ R۱۷ قرار داشت. احتمالا از نظر اندازه به فورد رنجر نزدیکتر باشد، اگرچه رک و پوست کنده قضاوت با این ویدیوی جاسوسی دشوار است.
با نگاهی به فضای داخلی، در کنار دسته دنده اتفاق جالبی در حال رخ دادن است. ما سوئیچ‌هایی را برای حالت های ۲H، ۴H، ۴L را می‌بینیم. این بدان معناست که این نمونه اولیه دارای سیستم دو چرخ محرک قابل انتخاب و چهار چرخ محرک با برد پایین برای مواقعی است که شرایط سخت می‌شود.

مجله استرالیایی Car Sales گزارش می‌دهد که یک پیشرانه دیزل ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری، قدرت تولیدی را از طریق جعبه دنده‌های اتوماتیک یا دستی به چرخ‌ها منتقل می‌کند. جدای از این نسخه چهار در، کیا تاسمان قرار است به صورت تک کابین و حتی به عنوان کابین شاسی برای مقاصد تجاری عرضه شود. در ادامه، احتمالا یک مدل کاملاً الکتریکی وارد بازار می‌شود.

تاسمان قرار است در خانه خود در کره ساخته شود و احتمالا در اوایل ماه مارس به طور رسمی معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا