اخباراخبار خارجیاسلایدر

چری اومودا C5 برقی رونمایی شد

چری اومودا C5 همزاد برقی فونیکس FX بوده که شب گذشته در مراسم لانچ دو برند اومودا و جیکو رونمایی شد. با توجه به تمرکز برند فونیکس روی لاکچری پایدار و سازگار با محیط زیست و عرضه خودروهای پلاگین هیبریدی و برقی، احتمال ورود این خودرو در آینده به ایران وجود دارد.به گزارش صنعت ماشین،  برند اومودا Omoda که نخستین محصول آن کراس اوور اومودا 5 بوده مدتیست که در بازار ایران با نام فونیکس FX عرضه شده است. فلسفه طراحی این برند هنر در حرکت Art in Motion بوده و سعی شده با طراحی و المان های بصری که در آن رعایت شده، توجه قشر جوان یا نسل Z به محصولات این برند جلب شود. همین سیاست در چری اومودا C5 هم دیده می شود.

این برند با شعار Cross Future توسعه یافته که در واقع می توان آن را به عنوان مسافری از آینده یا وسیله نقلیه ای برای آینده قلمداد کرد. برند اومودا و جیکو قرار است که بازوی چری در بازارهای جهانی باشند و به همین دلیل روی بحث ایمنی آنها تمرکز زیادی شده و تمامی محصولات ذیل این برند با ۵ ستاره ایمنی از موسسات مختلف تولید خواهند شد.

لازم به ذکر است که همین خودروی اومودا ۵ (فونیکس FX) توانسته پنج ستاره ایمنی را از موسسه تست تصادف اروپا ENCAP دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا