اخباراخبار داخلیاسلایدربررسیچینی

چری تیگو 7؛ به زودی در خیابان های تهران

پرچمدار جدید چری ادعای لوکس بودن دارد

دنده 6  – بهنام اصغریان: چری سال 2012 مدل مفهومی جدیدی با نام TX را در نمایشگاه اتوموبیل بیجینگ چین معرفی کرد. مدل تیگو 7 بر اساس طرح مفهومی TX ساخته شده و پروسه تبدیل این طرح مفهومی به تیگو 7 چهار سال به طول انجامید.

اما نکته جالب توجه این است که تیگو 7 نسبت به طرح مفهومی TX تغییرات اندکی داشته است و سبک طراحی بکار رفته توسط طراح انگلیسی چری به نام جیمز هوپ در تیگو 7 کاملا مشهود است.

در واقع تیگو 7 بنیان گذار سبک جدید طراحی چری است و مخاطب این خودروساز چینی از این پس مشتریان جوان و جویای هیجان خواهد بود.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (34)

قاعدتا عدد 7 نشان دهنده این موضوع است که تیگو 7 نسبت به مدل تیگو 5 ابعاد بزرگتری خواهد داشت، اما فاصله بین دو محور تیگو 7 فقط 6 سانتی متر از تیگو 5 بیشتر است (فاصله بین دو محور تیگو 7 برابر 2670 میلی متر است) و تیگو 7 با ارتفاع 1670 میلی متر، 7 سانتی متر از برادر کوچکش کوتاه تر است.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (32)

طول و عرض این دو شاسی بلند چری تقریبا یکسان است.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (6)

نسخه ابتدایی این شاسی بلند چینی از موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت 122 اسب بخار بهره می برد و امکان انتخاب دو جعبه دنده وجود خواهد داشت: یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یک گیربکس خودکار CVT که باعث افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت تیگو 7 می شود.

همچنین یک موتور 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژر نیز برای تیگو 7 در نظر گرفته شده است که توان تولید 152 اسب بخار قدرت را دارد. حداکثر گشتاور این موتور 205 نیوتن متر است و چری سال گذشته تیگو 5 را نیز به این موتور مجهز کرده بود. وظیفه انتقال نیرو در مدل توربوی تیگو 7 بر عهده گیربکس 6 سرعته خودکار دو کلاچه خواهد بود.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (5)

چری در آینده نزدیک قصد عرضه مدل هیبریدی این خودرو را نیز دارد.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (4)

تیگو 7 ماه اکتبر یعنی حدودا 3 ماه دیگر در بازار چین عرضه خواهد شد.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (22)

با در نظر گرفتن بازه قیمتی این پرچمدار جدید چری (20 تا 26 هزار دلار) احتمال میرود این خودروی جدید چینی لیست کاملی از تجهیزات و امکانات داشته باشد.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (24)

در واقع تیگو 7 گران قیمت ترین شاسی بلند چری محسوب میشود و حدودا 30 درصد از مدل تیگو 5 گرانتر بوده و دو برابر مدل تیگو 3 قیمت دارد.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (41)

با در نظر گرفتن قیمت فعلی تیگو 5 در بازار کشور احتمال میرود شرکت مدیران خودرو تیگو 7 را با قیمتی حدود 110 میلیون تومان در ایران به فروش برساند.

 

chery_tiggo_7_چری_تیگو (29)

 

49 دیدگاه

  1. ای کاش یکی از مدیران چری میومد برای مشتریها توضیح میداد که مشکل شرکتشون با موتورهای قدرتمند چیه که استفاده نمیکنن؟ اینکه ظاهر خودرو و آپشنها بروز و کامل باشن خیلی خوبه ولی موتور ضعیفی که اصلا نمیشه روش حساب کرد آبروی صاحب ماشین رو میبره. با این قیمت بالا که همرده توسان و اسپورتیج هست اینم میشه یه شکست دیگه تو کارنامه افتضاح چری و ام وی ام

    1. بالا بردن توان موتور مساویه با تفاوت قیمت زیاد
      اونا نمیخوان قیمتاشون خیلی بالا بره
      چون دیگه نمیتونن قابت کنن

    2. ۲۶ هزار دلار میشه ۹۱ میلیون حدودا. با توجه به گمرک ۲ برابر میشه ۱۸۰ میلیون
      کدوم احمقی ۱۸۰ میلیون پول به ماشین چینی میده اونم با این موتور ضعیف؟

      1. دوستی در چین دارم که با 26 عزار تا Rav4 خریده. اونوقت اینا چطور این قیمت رو واسه این در نظر گرفتن!!

      2. به دلار توجه نکنید. اصلا قیمت این ماشین 20000دلار نیست. بلکه 150000یوآن است و در ایران بین 110 تا 115 میلیون قیمت میخوره.

    3. به مقاله تو سایت پدال هست درمقایسه اسپورتیج و توسان و قشقایی در انگلیس .موتورهای اونها هم 1/6، 1/7و 2لیتری بود .انگار به دلیل گرونی بنزین موتور ضعیف چیز معمولی در خودروسازی شده.خود شرکت چری هم حتی موتورهای 4لیتری هشت سیلندر تولید میکنه ولی در محصولات خودش استفاده نمی کنه.

  2. یعنی همون پول نفرینمون میکنه که چرا بابت یه چنین بختکی دور ریخته شده.

    یعنی تو این کشور افق روشن هرگز پدیدار نخواهد گشت.

    عمرم سوخت و خاکسترش بر باد رفت.35 سالمه اما دیگه امیدی به جوونیم نیست.

  3. سرعت پیشرفت چینیها قابل تحسینه

    ولی فعلا بیشتر از 70 میلیون پول دادن به ماشینهای چینی منطقی نیست

    درد و بلاشون بخوره تو سر ویرانخودرو و سایپا

  4. من ترجیح میدم کپچر سوار شم تا ۱۱۰(که بعیده ۳۰% گرانتر از تیگو ۵ که ۹۳ تومنه اگه اشتباه نکنم میشه چیزی بالای ۱۲۰)، بدم بشم چینی سوار؟؟؟

  5. چه قیمت فضایی هم داره. ۲۶ هزار دلار !!! یعنی بالاتر از کراس اورهای کره ای و بعضا ژاپنی مثل ویتارا و قشقایی.
    اصلا کیفیت در حد برندهای ژاپنی، طراحی در حد برندهای آلمانی و آمریکایی، ولی وقتی اون لوگوی تام و جری چینی روی خودرو چسبیده، کسی این قیمت هزینه نمیکنه.

  6. باعرض سلام و خسته نباشید
    خودروهای مدیران خودرو ب روز و خوشکل و پراپشن هستند ولی ی مشکل داره…یاباید قدرت موتوراشا زیاد کنه یا قیمتشو ی کم بیاره پایین وگرنه ارزش خرید انچنان زیادی نداره…من از طرفدارای مدیران خودرو هستم و این تقاضا رو دارم…پیشرفت مدیران خودرو حتی از جک و لیفان بیشتره…حتی نمایندگی هاشم بیشتره البته تو یزد ما
    با عرض تبریک ب مدیران,مدیران خودرو

  7. با اين موتور ضعيف حداكثر قيمتي كه بشه براش در نظر گرفت بيش از 90 ميليون نيست . هم قيمت تيگو5

  8. 110 اونم چینی و اونم چری برندهای چینی حتی فولکس و شورولت مونتاژ کردن کیفیتشون 70 درصد افت کرده چه برسه به خودروی 100 درصد چینی با مونتاژ ایرانی خودروهای چینی هرگز با این قیمت غیر منطقی و گزاف توجیه اقتصادی ندارند و خرید اونها مستلزم داشتن دل شیر هست

  9. فکر کنم با این وضعیت یه روز چری های مونتاژ ایران از کره ای های وارداتی گران تر عرضه بشه!!!!!

  10. من هنوز نمیتونم خودم رو راضی کنم که چری سوار بشم در واقع به دو دلیل یکی اینکه قیمت خودروهای چری در مقایسه بقیه چینی ها توی ایران یک مقدار زیاده و دوم اینکه چری توی خودروهاش قدرت موتور متناسب با وزن ماشین رو رعایت نمیکنه. ولی یک واقعیت مسلم وجود داره که چری مثل بقیه چینی ها سرعت عجیبی توی صنعت خودرو داره. اصلاً قابل تصور نیست که این خودورها مربوط به همون چری باشه که تا چند سال پیش خودروی MVM110 رو تولید میکرد. یک مورد هم اینکه بازار خودرو توی ایران لااقل بین چینی ها نسبتاً رقابتیه. پس اینطور هم نیست که مدیران خودرو از روی هوا اقدام به قیمتگذاری کنه و از پیش شکست خورده باشه. ام وی ام 110 جدید که آمد توی همه سایتها نوشتند که این خودرو به درد نمیخوره و ارزش خرید نداره اما الان توی خیابانها به وضوح این خودرو قابل مشاهده است و فروشش بیشتر از حد پیش بینی بوده. همین مساله در مورد تیگو 5 هم صدق میکنه. همه توی سایتها نوشتند که این خودرو بالای نود میلیون ارزش خرید نداره. اما باز هم به راحتی میشه این خودرو رو توی خیابانها به تعداد قابل توجه دید. مطمئن باشید همین مورد برای آریزو و تیگو 7 هم تکرار خواهد شد. تداوم حضور برند چری توی ایران با خودروهای متنوع به همراه خدمات بعد از فروش نسبتاً خوب توسط مدیران خودرو و در کنارش قیمتهای همچنان فضایی خودروهای کره ای و ژاپنی و ادامه وعده و وعیدهای غیرقابل اعتماد در مورد حضور برندهای اروپایی در بازار ایران که تا به حال هیچکدام محقق نشده باعث شده که چری به تدریج تبدیل به یک برند نسبتاً قابل اعتماد توی بازار ایران توی بازه زیر صد میلیون بشه و بخش قابل اعتنایی از بازار ایران نصیب این برند بشه.

    1. فکر می گنم بیشتر به روش فروششون مربوطه بخش زیادی از پول رو قسطی میگیرند.در کل خودروهای چری کیفیت قابا قبولی دارند اما گرونند.

    2. به عنوان مدیر گروه X33 و تیگو5 صحبت میکنم
      و
      برای تنویر افکار عمومی میگم
      که

      شما با یه عبارت منفی نسبت به محصولات چین شروع کردی
      بعد به تدریج خنثی حرف زدی
      و
      به مثبت تبدیل شدی
      و
      نهایتا با یه تبلیغ جانانه بحثت رو تموم کردی

      کاش مدیرانخودرو به شما ارتقاء شغلی در حد رییس روابط عمومی یا مسئول بخش بازاریابی بده…خداییش عالی و حساب شده عمل میکنی

      .
      .
      .

      به عنوان کسی که قبلا طرفدار شدید تیگو5 بودم خدمت شما عرض کنم ک تمام برداشتهای تبلیغی شما به ضرر مردم هست
      .

      1) کیفیت مدیرانخودرو و اکثر برندهای چینی بر اساس گفته صاحبان ماشین ضعیفه
      .

      2) افت شدید قیمت، بلای جان صاحب برندهای چینیه، خصوصا در مورد چری و mvm
      .

      3) فروش خصوصا در مورد چری و mvm کجا موفق بوده…الان همه چینی دوست ها دارن از s5 میگن و میشنون با اینکه هنوز مشخص نیس در طولانی مدت جواب بده
      اما
      بازار رو قبضه کرده
      .

      4) شرایط فروش حتی با وامهای سنگینی ک مدیرانخودرو میده نتونسته مشتری ها رو جذب کنه

      5) احتمالا از انبارهای مملو از x33new ها خبر دارید
      و
      از ماشینهایی ک رو دست دلال ها مونده
      و
      این یعنی نارضایتی مردم از تمام جهات نسبت به مدیرانخودرو
      .

      6) خدمات پس از فروش افتضاح و قیمتهای متفاوت نمایندگیها در سرویس
      و
      پولهای زور در زمان سرویس‌های اجباری که با قید باطل کردن گارانتی مشتری رو ب اجبار ب نمایندگی میکشونن
      باعث ناراحتی و عدم اقبال بیشتر مردمه
      .

      7) قیمت گذاری ها در حد بسیار غیر معقوله
      ک منو هم ک طرفدار بودم زده کرد
      .

      رو هوایی بودن قیمت گذاری رو از رو دست خوردن مدیرانخودرو از ویرانخودرو میشه فهمید
      ک
      تیگو5 رو 93 میلیون قیمت زد درحالیکه ویرانخودرو یه هفته بعد برگ برنده اش یعنی هایما رو 79 میلیون اعلام کرد تا بی ارزش بودن تیگو5 در مقایسه ها کاملا برای مردم قابل لمس باشه
      و
      حالا چینی دوست ها برای هایما تو صف هستن
      برای s5 مدتها منتظر میمونن
      اما تیگو5 رو با هزار بزک و دوزک نمیشه قالب کرد ب مشتری
      .

      امیدی ندارم ک مدیران مدیرانخودرو عبرت بگیرن
      .

      همین ذلت و خواری که مجبورن هر ماه اگهی های فروش قبلی رو با بازی با اعداد تکرار کنن و درک نمیکنن چرا فروش مناسبی ندارن برای تنبیه اون کس ک عاقله، کافیه

      1. خدمت شما عرض کنم بنده خودرو های صفر 206 مدل 83 و پرشیا مدل 87 و نیز ازرا کارکرده ماشین های قبلیم بوده در حال حاضر ام و ام 315 دارم داخل مشکی البته که اصلاحیه خورده و بیشتر مشکلاتش حل شده بسیار بسیار راضی هستم بعد دو سال و 40هزار کیلومتر حتی از دو خودرو 206 و پرشیا….اینو بدون شما که خودرو چینی بازم میگم مخصوصا خودرو چینی بسیار بسیار با کیفیت تر از خودروی داخلی و در اینده ای نه چندان دور در حد 3 یا 4 سال از خودرو های کره جنوبی هم جلو میزنه….فقط این جواب بند اول صحبتاتون بود که گفتین دارندگان ناراضین اتفاقا اونایی که ام وی ان دارن کاملا راضی هستند اونایی که ندارن ناراضین

      2. پارکتو عوض کن داداش کجای کاری خواب دیدی ، پاشو دست و صورتتو بشور یه نگاهی دوباره به نوشتهات و واقعیت جامعه بنداز و الکی حرف دوزاری نزن

      3. رامین عزیز من چری تا به حال نه داشتم و نه سوار شدم و اصلاً نمیتونم در موردش قضاوت کنم. جسته گریخته از دارندگانش که سوال کردم راضی بودند البته نمیتونم قطعی نظر بدم. توی این امتیازاتی هم که به خودروها میدن به تیگو 5 سه ستاره داده شده. البته به شخصه خیلی مطمئن نیستم که این امتیازات مبنای درستی داشته باشه. ولی به طور قطع میتونم بگم که قیمت محصولات چری به نسبت بقیه چینی ها بالاست. با این وجود این قیمت بالا که انتظار اینه که فروش کمی داشته باشند ولی انصافاً به تعداد زیادی من توی خیابانها از محصولات چری دیدم که باعث تعجبم شده. خود مدیران خودرو هم یک بار اعلام کرد که تیگو 5 دوازده هزار فروش داشته که به نظر من رقم عجیبیه. در مورد کیفیتش واقعاً نمیتونم نظر بدم قطعاً شما و امثال شما که این خودرو رو سوار هستید بهتر میتونید نظر بدید اصراری هم ندارم بگم خوبه یا بد. چون اصلاً نفعی ازش ندارم. فقط در موردش به طور قطع میتونم بگم که اکثراً موتورهای ضعیفی دارند و شتاب راضی کننده ای ندارند. به شخصه روی خودرویی که خودم سوار هستم تعصبی ندارم محصولات چری که تا به حال سوار نشدم جای خود داره.

    3. باسلام
      ۱.تا شریک خوبی مثل ایران داره که پول یا مفت بهش میده واسه آشغال تولیدش پشرفت نکنه چه کنه
      ۲.سرعت بی کیفیت و خدمات بی‌کیفت بی فایدست
      ۳.لوازم وارانتی و تامین قطعات با قیمت بالا
      ۴.دزدی از مردم یوان خریدن دلاری حساب‌کردن
      ۵. عدم دلسوزی دولت و دیگر نهاد ها
      ۶.خیانت کاری سود جویان واسطه دولتی ایران
      ما هر چه خوریم
      از خودی هاخوریم
      خائنین پشت خنجر

  11. چینی ها از لحاظ قیمت دارن جای کره ای ها رو می گیرن و کره ای ها هم جای المانی ها!!!!
    تا همین یه سال پیش قیمت الانترا و سراتو حدودا 115 ت بود اما الان نو بخوای بگیری 130 ت در میاد واست جالبتر اینکه ن اپشنی بهش اضافه شده نه تغییر قیافه داده فقط برچسب 2016 بهش خورده !!!
    اون اقایان مفت خور چون میبینند ک کک مردم نسبت ب افزایش قیمت ها نمی گزه هر بلایی ک بخواند سرمون میارن ما ها اگه عاقل باشیم باید بریم سراغ خودرو های دست دو…

  12. من کاملا با نظر shayan t موافقم دلیل این گرانی همینه ،که شرکت های وارد کننده با طمع سالانه درصدی به قیمت های وارداتی ها افزوده میکنند و باز خورد منفی از خریداران دریافت نمیکنند پس ادامه میدن اگه دقت کنید در امکانات خودروها چیز خاصی اضافه نمیشه اما قیمت بطور محسوسی افزایش داره در این حالت تنها راه منطقی خرید خودروی سالم دست دوم است

  13. در بین چینی ها ی بی کیفیت و پر کمیت که آپشن هاشون کمتر از 12 ماه دوام نداره و مشتری ذله میکنه در موقع فروش تنها محصولات جک اس 5 و جی 5 قدری بهتر بودن و مشتری به سمت خود جلب کردند البته جک هم مشکلات خاص خودش داره که قبلا به تفصیل بیان شد اما بخوام مطلب جمع بندی کنم خرید خودروی چینی با قیمتی فراتر از 50 ملیون یک ریسک و خرید غیر منطقی هست که برخی افراد به دلیل مطرح نبودن افت قیمت و نیز مهم نبودن کیفیت و با یک دید خاص نسبت به خدید جینی ها اقدام میکنند دسته دوم کسانی هستند که مایه پایه مکفی جهت خرید خودروهای با نام و اصالت نداشته تنها بخاطر ارضای میل و هدف شخصی به سراغ رنگ و لعاب چینی ها میروند

  14. سلام
    نظرات جالبی دیدم که اصلا فکر نمی کنم تا بحال اکثر دوستان پشت فرمون یه ام وی ام نشسته باشن، چه برسه به داشتن اون…
    روی هوا آمار و نظر دادن تو این مملکت رسمه!
    من 5 ساله ام وی ام 530 دارم. 000، 140 کیلومتر طی مسیر بدون هیچ مشکل بزرگ و خاصی… موتور قوی و 2000 سی سی با 139 اسب بخار ( البته اعلام کارخانه ) و شتاب عالی که از هم فیمتهای باصطلاح داخلی ( اونها هم با قطعات چینی ساخته میشن)، یه سر و گردن بالاتره و کیفیت رانندگی بهتری داره.
    حالا یه عده میگن من از طرف مدیران خودرو هستم و دروغ میگم و…
    اما بهتره سرامون رو از زیر برف دراریم… هرچی ما داد بزنیم و بگیم چین آشغاله، فایده ای نداره. اونا راه جهانی شدن رو به درستی در پیش گرفتن و تنها مشکل چری، بازار دست دوم اونه.
    متاسفم که بگم کاش ایران خودرو و سایپا بجای قطعات چینی از مدیرها و تفکر چینی استفاده می کردن!

  15. دوستم یه ۵۳۰ داره ۵ ساله تمام آپشناش کارمیکنه کوچکترین خرجی هم نداشته خودم تیگو۵دارم الان۷ ماهه بسیار ماشین نرم وبیصدا وراحتیه ۵سال گارانتی خیال آدمو راحت میکنه هرچی باشه صفره بری دسته دوبخری با این قطعات گرون باید خرجش کنی تا روپابشه همه میگفتند کسی تیگو با این قیمت نمیخره اما اشتباه میکردند تیگو ۷ هم بیاد با این کیفیت بالا مطمین باشید مردم استقبال میکنند النترا ۲۰۱۴ دوستم سانروفش گیر میکرد اینطور نیست که کره ای ها عالیند

  16. خدمت شما عرض کنم بنده خودرو های صفر 206 مدل 83 و پرشیا مدل 87 و نیز ازرا کارکرده ماشین های قبلیم بوده در حال حاضر ام و ام 315 دارم داخل مشکی البته که اصلاحیه خورده و بیشتر مشکلاتش حل شده بسیار بسیار راضی هستم بعد دو سال و 40هزار کیلومتر حتی بیشتر از دو خودرو 206 و پرشیا….اینو بدون شما که خودرو چینی بازم میگم مخصوصا خودرو چینی بسیار بسیار با کیفیت تر از خودروی داخلی و در اینده ای نه چندان دور در حد 3 یا 4 سال از خودرو های کره جنوبی هم جلو میزنه… اتفاقا اونایی که ام وی ام دارن کاملا راضی هستند اونایی که ندارن ناراضین.

  17. عرض کنم خدمت تمام دوستان که ماشینهای فرانسوی کره ای ژاپنی وتمام نقات دیگر دارند تمام یاپشون رفته که ماشینی که دارن چینی فقط اسم اون برند دارن برای امتحان برین قطعات ماشینتون برسی کنید ببیند ساخت کدام کشور است بعدبیاید در مورد خودروهای چینی نظر بدید امتحانش مجانی وخوا هشن تا در موارد چیزی که نمی دانید نظر ندهیدکم بگوید لوازم چینی درد نمی خوره یادتون نره اگر این لوازم چینی نبود ما هنوز با دورشکه باید تردد میگردیم

  18. با سلام. واقعا باید برای صنعت کشورمون تاسف خورد. همین خودروهای کره ای زمانی که وارد ایران شد همه مسخره میکردن جالبه پیکانو سر تر از دوو ریسر میدونستن. حالا کره واسه خودش شاخ شده . چن ساله بعد همین مردم عزیزی که ماشین های چینیو مسخره میکنن تو کف خریدش میمونن. هموطن عزیز چین خوب داره پیشرفت میکنه و ما هنوز داریم چراغ و پشت آمپر عوض میکنیم و کلی حال میکنیم. یکبار سوار شید بعد نظر بدید اگه خوشتون نیومد برید کیا و تویوتا بخرید/!!!!!!!! اگه همین ماشینو آرم کیا یا هیوندای بزنن ملت ما کلی تعریف میکنن !!!!جالبه. ما کلا ملت برند پرستیم. به امید پیشرفت کشورمون ایران

  19. سلام.من که عزیزان ٢سال ام وی ام۵٣٠داشتم والان هم مدت2سالهx33 اتومات دارم.بسیارازشون راضی بودم وهستم.تنهاباری که خاموش شدواستارت نخوردواسه باتریش بودجون.سیستم گذاشتم.دیگه مثه بهترین ماشینای دنیاداره کارمیکنه.تنهانکته ضعف اینا افت قیمت سال اوله.وگرنه عالیه عالی

  20. 120 تومن میشه نیسان جوک صفر یا تیوولی صفر خرید. چرا باید تیگو 7 بخرم.
    نیسان جوک ژاپنی را ول کنم برم این و بخرم؟!

  21. من این خودرو تو برج میلاد دیدم و شنیدم تو چند تا شهر تست درایو گذاشتن دوستم تست کرده بود میگفت خیلی خوبه این ماشین از حد تصور بالاتره مخصوصا موتور توربو و گیربکس دو کلاچه البته باید بیاد تو بازار ولی کلا به نظر متفاوت از سایر چینیهاست

  22. با سلام به همه عزیزان
    من امروز8/5/96خودروی تیگو 7رو از نزدیک دیدم و در حد استارت و نشستن توش تجربه کوچکی کردم
    ظاهر تیکو7 عالی عالیه،داخل اطاقشم فوقالعاده بود،فقط کمی کوتاهی سقف ماشین اذیت کننده بود و البته دور بودن دنده از راننده،بیشتر بدرد صندلی شاگرد دنده نزدیک بود،با وجود اتو مات بودن
    در هر صورت این ماشین خیلی عالی بنظرم رسید
    اما
    اما
    اما
    قیمت128900000تومان قیمت بگمانم از همین حالا شکست خورده بنظر می اید،اگر تا دیر نشده قیمت را اصلاح کنن و مدل فولش رو به نهایت 105میلیون برسونن برنده بازار شاسی بلند خواهند شد،و الا از همین الان بازنده بازنده بازنده ان
    با تشکر از همه

  23. سلام
    منم اول که قیمتشو شنیدم فکر کردم بیش از حد بالاست.
    ولی داستان چیز دیگری است.
    فکر می کنید مردم نمی خرن؟
    فکر می کنید مردم ما کالاپی رو تحریم می کنن؟
    قول میدم همینکه وارد بازار بشه تو خیابونا مثل مور و ملخ خواهد درخشید.
    متاسفانه

  24. البته از یه دید دیگه اگه نگاه کرد این ماشین ۶۴ تومن پیش میخواد بقیه ش در دو سال بدون کارمزد ! فکر کنید ۶۴ وام بگیرید چقدر کارمزد میاد روش ؟ حداقل ۲۰ میلیون . مردم هم واقعا فکر میکنم میگن پس این ماشین همون ۱۰۰ تومن درمیاد . در ضمن این ماشین با تیگو ۵ در چین ۳ میلیون اختلاف قیمتی دارن

  25. قیمتش رو چک کردم نمونه فول دوال کلاچ قیمتش ۱۵۴۰۰۰ یوان هست که میشه حدودا ۹۰ میلیون ایران ولی خب با توجه به هزینه های مونتاژ در ایران سود شرکت و هزینه های مالیاتی قیمتش رو ۱۲۷ اعلام کردن
    ما یک ماه قبل چری تیگو۵ گرفتیم در برگ کمپانی قیمت تمام شده محصول ۸۰ میلیون خورده بود ولی اینقدر هزینه مالیات وبند فلان وفلان خورده بود که آخرش قیمت تمام شده ۱۰۲ میلیون شده بود برای مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا