اخباراخبار خارجیاسلایدر

چری در رتبه اول کیفیت خودروهای بازار چین از نظر جی دی پاور

موسسه J.D Power لیست قابل اعتمادترین خودروسازان چینی را منتشر کرد که طبق آن شرکت چری توانست جایگاه نخست را از آن خود کند.

به گزارش دنده 6 – در 31 آگوست، سازمان جهانی جی.دی. پاور به‌عنوان یک نهاد معتبر در زمینه تحقیقات بازار و شناخت نیازهای مصرف کنندگان، نتایج تحقیق کیفیت خودروهای چینی در سال 2023 (معروف به “IQS”) را منتشر کرد و برند چری به لحاظ کیفیت ساخت در میان خودروهای این کشور، رتبه اول را به خود اختصاص داد.

تحقیق کیفیت خودروهای جدید (IQS) یکی از مهم‌ترین تحقیقات تخصصی جی.دی. پاور در دنیاست و نتایج آن بر مبنای بازخوردهای واقعی 34,648 مالک خودرو با موتورهای احتراق داخلی (ICE) که این وسایل نقلیه را از ژوئن 2022 تا مارس 2023 خریداری کرده‌اند، به دست آمده است. این تحقیق شامل 230 مدل از 48 برند مختلف خودروی جدید در چین می‌شود.

نتایج نشان می‌دهد که در سال ۲۰۲۳، تعداد مشکلات خودروها در صنعت این کشور به ۲۰۴ مورد در هر ۱۰۰ خودرو کاهش یافته است که ۹ مورد در هر صد خودرو نسبت به سال ۲۰۲۲ کاهش یافته و این یعنی کیفیت کلی خودروهای جدید، بهبود یافته است. همچنین، سهم مشکلات موارد عمده در هر ۱۰۰ خودرو از ۴۱ درصد در سال گذشته به ۳۳ درصد کاهش یافته و به سطح بازارهای باسابقه‌تر مانند بازار آمریکا نزدیک شده است.

چری

در این تحقیق، مشکلات کیفیت خودروهای ICE که 6 ماه از خرید آنها گذشته، مورد تحلیل قرار گرفته و کیفیت خودروها بر اساس تعداد مشکلات در هر 100 ارائه شده که از پایین‌ترین نمره به‌معنی کمترین مشکلات و کیفیت بهتر است. در سطح برند، برند «چری» با نمره 200 در بین خودروهای چینی، رتبه اول جی.دی. پاور برای کیفیت خودروهای جدید را به خود اختصاص داد. همچنین، در سطح مدل‌ها، 18 مدل از 13 برند مختلف در این تحقیق جوایز ویژه را کسب کردند که مدل‌های آریزو 5 و X55 Pro به‌عنوان نمایندگان برند «چری» در آن حضور دارند.

چری

پیش از این نیز در تحقیق دیگری مربوط به بازار چین طی سال جاری، در بررسی معایب محصولات خودرویی، جی.دی. پاور، مدل‌های تیگو ۷ پرو پلاس و تیگو ۸ پرو به‌ترتیب در دسته‌بندی کراس‌اور متوسط اقتصادی و کراس‌اور سایز متوسط، نظر مصرف‌کنندگان را جلب کردند.

چری

چری همواره به اصول «ایجاد برندی با ابتکار برتر» و «کیفیت به عنوان عامل اصلی پویایی شرکت» پایبند بوده و فرآیندی در جهت توسعه مثبت ایجاد کرده و سیستم اعتبارسنجی توسعه تطبیقی شامل متغیرهایی از جمله دما، رطوبت، نوع سوخت، خوردگی، نور، باران، و غبار است را راه‌اندازی کرده است. در این فرآیند، هر محصول برای کسب استاندارد، آزمونی دقیق را بر اساس مشخصات خاص خود پشت سر می‌گذارد.

جی. دی. پاور همواره به‌عنوان «بهترین» در دسته خودرو بازار چین از چری تجلیل کرده است. به عنوان مثال،

  • در سال 2019، X22 Pro در دسته کراس‌اورهای کامپکت بهترین عملکرد را داشت.
  • در سال ۲۰۲۱، آریزو ۶ پرو در دسته سدان متوسط رتبه اول را کسب کرد.

در مجموع، نتایج تحقیق کیفیت خودروهای چینی سال ۲۰۲۳ توسط جی.دی. پاور نشان می‌دهد که چری به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت خودروسازی چین، به‌شکل قابل توجهی کیفیت خودروهایش را ارتقا داده است. این پیشرفت‌ها نه‌تنها نشان‌دهنده تعهد چری به ایجاد محصولاتی باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی است، بلکه نمادی از رویکرد چری به کسب رضایت مشتریان و تأمین نیازهای آنها می‌باشد.با ایجاد فرآیندهای توسعه مثبت و استفاده از سیستم‌های اعتبارسنجی مدرن، چری به‌عنوان یکی از نام‌های پیشگام صنعت خودروسازی چین به کار خود ادامه می‌دهد. این نتایج نشان می‌دهد که کیفیت و توانایی چری به‌عنوان سمبلی در عملکرد برتر و تعهد به ارائه خودروهای مطمئن و باکیفیت به مشتریان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا