اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

چند قدم تا رونمایی از تویوتا کراون در ایالات متحده

نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۲۳ نزدیک است و می‌توانیم تأیید کنیم که تویوتا با چیز جدیدی در آنجا حضور خواهد داشت. به طور خاص، در ۱۴ نوامبر یک نسخه SUV از کراون را خواهید دید. یک تیزر جدید، قسمت بالایی نمای عقب را نشان می‌دهد و ما می‌توانیم تأیید کنیم که این یک تویوتا کراون است.

در واقع، ما پیش زمینه بیشتری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات درباره این مدل آینده داریم. تیزر قبلی از تویوتا در ۲۴ اکتبر منتشر شد که قسمت پایینی پشت شاسی‌بلند را با نشان HEV AWD نشان می‌داد. این عبارت بدیهی است که به پیشرانه هیبریدی آن اشاره دارد و باید همان چیزی باشد که در سدان کراون در ایالات متحده عرضه می‌شود.

این پیشرانه، یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر یا ۲.۴ لیتری توربو است که هر دو با دو موتور الکتریکی ادغام شده‌اند. نسخه توربو ۳۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

در حالی که فقط یک مدل کراون در ایالات متحده فروخته می‌شود، تویوتا ناوگانی از این مدل را در ژاپن ارائه می‌دهد. شاسی‌بلندی که در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به نمایش در می‌آید باید  کراون Estate باشد، هرچند اجازه ندهید این نام شما را گول بزند.

همانطور که عکس‌های بالا نشان می‌دهند، این یک استیشن واگن نیست، بلکه یک SUV با خطوط تیز و سقف تخت است. در واقع، شباهت‌هایی به یک استیشن واگن سنتی دارد، البته با کمی فاصله از زمین. در هر صورت تویوتا آن را یک SUV می‌نامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا