اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کارلکس دیزاین از طرح تیونینگ جدید خود رونمایی کرد

کارلکس دیزاین که به‌خاطر ارتقاهای داخلی شیک خود شناخته می‌شود، برنامه جدیدی را ارائه کرده که برای هفت مدل شاسی‌بلند رده بالا طراحی شده است. این برنامه که “Seven Elysia” نام دارد، دارای هفت نسخه مجزا با تولید محدود تنها ۴۹ دستگاه خواهد بود. مجموعه افتتاحیه که «هیمالیا» نام دارد، زمینه را برای این مجموعه اختصاصی فراهم می‌کند.

کارلکس با الهام از بلندترین رشته کوه جهان و چرم نمادین هیمالیا توسط هرمس، اولین نسخه ویژه را در هفت مدل لوکس ارائه خواهد کرد: رولزرویس کولینان، مرسدس-ای ام جی G ۶۳، لامبورگینی اوروس، استون مارتین DBX، رنجروور ووگ، فراری پوروسانگوئه و بنتلی بنتایگا. هر مدل تنها به هفت دستگاه محدود خواهد شد.

تمامی خودروهای شاسی بلند موجود در این خط، پیشرفت‌های بیرونی و داخلی یکسانی دریافت کردند. نمای بیرونی دارای روکش نقره‌ای و طلایی با دست برس خورده است که “فناوری پوشش اختصاصی گرد و غبار” انحصاری شرکت را در خود جای داده است. علاوه بر این، کارلکس هر یک از هفت خودروی شاسی بلند را با عناصر نقره‌ای حکاکی شده با دست تزئین و آنها را به رینگ‌های فورج کاری شده مشابه مجهز کرده است.

تم نقره‌ای، سفید و طلایی در کابین همه خودروها ادامه دارد. روی صندلی‌ها، داشبورد و پانل‌های درها، همان چرم هیمالیا وجود دارد. در حالی که برخی از جزئیات بین خودروها متفاوت است، اکثر آنها شامل عناصر طلایی رنگ روی فرمان، پدال‌ها و مشبک‌های بلندگو هستند.

کارلکس می گوید که هر خودروی فروخته شده با گواهی اصالت همراه با جزئیات مهم در مورد وسیله نقلیه، شماره سریال و امضای طراحانی که این سری را ایجاد کرده‌اند، ارائه می‌شود. این تیونر نگفته که ارتقاء یکی از هفت مدل SUV چقدر هزینه دارد، اما مطمئناً ارزان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا