اخباراخبار خارجی

کامارو Exorcist هنسی با قدرت 1000 اسب بخار

شرکت هنسی که همیشه به ارتقا قدرت سوپراسپرت ها و دیگر خودروها می پردازد در جدیدترین پروژه خود شورولت کامارو ZL1 را با ارتقا پیشرانه به مدلی قابل توجه تبدیل کرد.

این کوپه شورولت در طراحی ظاهری تفاوتی با شورولت کامارو 2018 نداشته که در کنار پیشرانه پرتوان هنسی توانسته به قدرتی 1000 اسب بخاری دست پیدا کند.

چنین قدرتی را بیشتر می توان در ابراتومبیل ها شاهد بود و در حالی که کامارو شورولت یک خودرو اسپرت میان رده به شمار می رود. در حقیقت هنسی تنها به ارتقا پیشرانه کامارو پرداخت و تغییری در طراحی ظاهری آن حاصل نکرد تا بتوان این مدل را که  Exorcist نام گرفته یک تیونینگ از هنسی دانست.

البته در پروژه های پیشین هنسی آمریکایی سعی کرده در طراحی ظاهری نیز افزودنیهایی داشته باشد اما در Exorcist یا همان شورولت کامارو سعی شده تنها به ارتقا موتور آن بپردازد.

هنسی می گوید در این مدل یک سوپرشارژر به کار گرفته شد و با بهبود اینترکولر قدرت پیشرانه به 1000 اسب بخار افزایش یافت. همچنین کالبراسیون موتور نیز به شکل سفارشی بروزرسانی شده تا تاثیر مستقیمی در عملکرد خودرو حاصل شود.

هنسی پکیج افزایش قدرت شورولت کامارو ZL1 را 55 هزار دلار اعلام نمود که بسیار بالا محسوب می شود. به شکل پایه و استاندارد شورولت کامارو ZL1 از پیشرانه ای 500 اسب بخاری بهره می برد با ارتقا هنسی 1000 اسبی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا