اخباراخبار داخلی

کاهش قیمت جهانی هیوندایی سوناتا هیبریدی

هیوندایی علاوه‌بر تغییرات ظاهری و بیرونی در سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۸، قیمت جهانی آن را نیز به ۲۵ هزار دلار کاهش داده است.

کاهش قیمت مدل ۲۰۱۸

به گزارش وب سایت موتور ۱، هیوندایی که در نمایشگاه خودروی شیکاگو از نسخه جدید سدان سوناتا هیبریدی مدل ۲۰۱۸ میلادی رونمایی کرد، قصد دارد قیمت این محصول را به ۲۵ هزار دلار رسانده و بهای آن را کاهش دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسخه ۲۰۱۸ خودروی هیبریدی سوناتا از قیمت پایین‌تری به هنگام عرضه به بازارهای جهانی بهره‌مند خواهد شد.قیمت این خودرو حدودا ۵۰۰ دلار کمتر و ارزان‌تر از نسخه‌های قبلی خود خواهد بود. در حال حاضر قیمت پایه سدان هیوندای سوناتا مدل ۲۰۱۸ از ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

4 دیدگاه

  1. خودروی روز زیبا شیک در سطح بین المللی هیوندای سوناتا با یک مدل جدیدتر قیمت های خودش کاهش میده برای رضایت بیشتر مصرف کننده های وفادار و در ایران شاهد جهش قیمت محصولات کیا هیوندا لکیوس تویوتا و بی ام دبلیو و …هستیم حتی اون دسته از محصولات که توسط گرمان خودرو مونتاژ میشوند مثل سوناتا و توسان سانتافه و الانترا…خوشبختانه سایپا قیمت محول کره ای خود را افزایش نداده و ممکن است با این هربه فروش بیشتر از 13 هزار دستگاه در سال را تجربه کند فقط برای محصول سراتو td

  2. فکر کردم تو دیکته پیشرفت کردی اما با دو تا اشتباهی که داشتی ناامیدم کردی. هرچند بازهم 18 می شی. هرچند شگفت‌آور نیست حربه را هربه بنویسید اما اشتباه نوشتن نام یک برند خودرویی معتبر از شما جناب مهندس؟! بعید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا