اخباراخبار داخلیچینی

کاهش قیمت 13.5 میلیونی چانگان ایدو و چانگان cs35 توسط سایپا

فارس/ گروه خودرو سازي سايپا قيمت دو محصول چيني خود را 13 ميليون و 500 هزار تومان کاهش داد.
گروه خودرو سازي سايپا قيمت دو محصول چيني خود شامل چانگان CS35 و چانگان ايدو را کاهش داد.

در اين راستا قيمت کارخانه‌اي چانگان CS35 با 13 ميليون و 450 هزار تومان کاهش از 88 ميليون 400 هزار تومان به 74 ميليون و 950 هزار تومان رسيده است.
همچنين قيمت کارخانه‌اي چانگان ايدو نيز از 83 ميليون و 500 هزار تومان به 69 ميليون و 950 هزار تومان رسيده است که کاهش 13 ميليون و 550 هزار توماني قيمت اين خودرو را نشان مي‌دهد.
فعالان بازار دليل اين کاهش قيمت چانگان توليد سايپا را ارائه اين دو محصول از سوي گروه سايپا به برخي قطعه سازان به جاي مطالباتشان از اين گروه خودروساز عنوان مي‌کنند.

تحویل چانگان ایدو و CS35

اين قطعه سازان براي وصول پول خود، نسبت به فروش خودروهاي دريافتي با قيمت پايين در بازار اقدام کرده‌اند و اين موضوع باعث کاهش قيمت محصولات چانگان در بازار شده و در نتيجه سايپا نيز نسبت به کاهش قيمت فروش اين محصولات اقدام کرده است.
کاهش قيمت کارخانه‌اي چانگان باعث افت قيمت اين خودروها در بازار شده، به طوري که در حال حاضر چانگان CS35 حدود 75 ميليون تومان و چانگان ايدو حدود 70 ميليون تومان در بازار به خريداران عرضه مي‌شود.

این در حالیست که جمالی، مدیرعامل سایپا ظرف روزهای گذشته بر عدم کاهش قیمت خودروهای این شرکت مجددا تاکید کرده بود.

152 دیدگاه

  1. برادران چانگاني سنگ كي را به سينه مي زنيد از فروش هر دستگاه چانگان هر نفر تا حداقل 30 تا 35 سود داديد. بازم بگيد مي ارزه

    1. سلام من چانگان رو 83 خریدم 8میلیون هم بابت تاخیر دادن برام 75 دراومده حالا ماماشین با کیفیت داریم شوار میشیم باور کنید همون دنده اتوماتش به جک می ارزه حالا سایپا فقط رنگ قرمز وبرگشتی مشتریهاشو داره پایینتر می فروشه چه ایرادی داره .
      من اگه بجای شماهابودم جک رو 70 می فروختم ویه چانگان می خریدم چون همون ماشین ایراد دار به جک شرف داره

      1. داداش ما دلال نیستیم که هر آشغالیو با هر قیمتی به مردم بدبخت بندازیم بعدشم اگه یکی یه چانگانم تو کتمون کرد بگیم خیالی نیست کسی پیدا میشه این لگنو بندازیم بهش ما میخوایم 90 تومن یه ماشین خارجی پر قدرت و کم استهلاکو ایمن سوار شیم نه هر آشغالی

    2. سلام بر همگی ،
      در تمام دنیا خودرو یک کالای مصرفی است جز ایران، حتی در نیجریه هم خودرو هیچ ارزشی ندارد. خودرو فقط بباید بتواند نیازهای مصرف کننده اش را برآورده سازد و بتواند تا 5 سال با حداقل نیاز به تعمیر و تا 10 سال با کمترین نیاز تعویض قطعات باشد.
      خودرو یک وسیله سلیقه ای توسط مصرف کننده است ، خیلی ها از کیفیت رانندگی یا موارد دیگر بنز یا فورد یا حتی لامبورگینی خوششون نمی آید خب میروند مثلا ولو انتخاب میکنند ، هیچ بنی بشری از 7.5 میلیارد جمعیت دنیا جز ایرانیان با اعتقادات معنوی حد آخر به نظرش توهین و بی احترامی نمیکنند.
      در کل دنیا فقط درخصوص خودرو های با ارزش بالاتر از 40 هزار دلار اینقدر ریز بحث میکنند حتی اگر حداقل تاپ گیر را هم نگاه و دنبال کرده باشید میبینید که آنها هم یک خلاصه برای زیر این قیمت ارایه میدهند.
      و افرادی میتوانند در خصوص کیفیت یک خودرو نظر بدهند که ماشین باز باشند یعنی خودشان خودرو زیر پایشان را تقویت موتور و شاسی و تعلیق کرده باشند، یهنی 15 میلیون برای نویبو یا سوپر شارز کردن خودرو زیر پایشان هزینه کرده باشند و آنرا تحت فشار گذاشته باشند.
      اگر شما عزیزانیکه دارید اینجا نظر میگذارید نه فقط برای چینیها بلکه برای دیگر خودرهای اروپایی هم، باید شرایط بالا را داشته باشید بعد نظر بدهید. یک بار در جاده چالوس رانندگی کردن دلیل برآن نیست که الان کارشناس فنی خودرو ها شده باشید.
      همه خودروهای تاپ دنیا هم در 10 هزار کیلومتر اولیه مشکلاتی را نمایان خواهند کرد که توسط کمپانیها سریعا بررسی و اصلاح میشوند. بار ها دیده اید که خودرو سازیهای بنام دنیا بارها فراخوان داده اند تا رفع ایراد کنند. افرادی که یک جانبه یک خودرو خاص را هدف قرار میدهند فقط افردای هستند که هیچ سواد علمی یا تجربی در خصوص آن خودرو نداشته اند.
      عزیزان باور کنید که نتنها چین بلکه کشور عنا هم از ما جلوترند و آنها مثل ما پژو 206 برای 30 سال با یک شکل و شمایل و موتور عیره تولید نمیکنند.
      تمام بحث مخالفان محصولات چینی این است که نمیخواهند قبول کنند که کشورشان از نظر فنب، علمی، تکنیکی و غیره از چین و بقیه کشورها عقب افتاده است و هنوز تو توهم این هستند که ما از همه دنیا برتریم.
      زمانی میتوانید بگید که فلان خودرو برتر از دیگری میباشد که هر جفتشان را در شرایط یکسان خودتان به شخصه تست کرده باشید ، در عیر اینصورت لطفا هیچ نظری برای هیچ خودرویی ندهید ، اگر هم نظردادید نسبت به روحیات انفجاری خود و تعصبات بی اساس خود شک کنید و به دکتر روانشناس مراجعه کنید.

      1. داداش اصلا چه ربطی داره به خودرو داخلی من میگم میخوام با 90 تومن ماشین خارجی سوار شم نه داخلی که اصلا اسمش رو نمیشه خودرو گذاشت در ضمن همین چانگانم تولید کننده داخلی داره وارد میکنه!!! من حرفم اینه چرا تو کل دنیا چانگان 50 تومنه من باید 88 بدم براش من میگم هر ماشینی تو دنیا قیمتش مشخصه هرکی میخواد یه مدلیو انتخاب میکنه ولی در حال حاضر خرید خودرو اونم با این قیمت باعث ضرر زدن به بقیه مردم و کمک به این آشغالسازا و ادامه ظلمشون به مردم میشه حالا شماها به جای اینکه به هموطناتون که حرف حساب میزنن کمک کنید پشت آشغالسازا رو گرفتید و جلوی مردم جبهه میگیرید

  2. آقا سپهر، از شما بعید بود که با نشر خبر کذب، اعتبار خود را لکه دار کنید.
    برای اطمینان از قیمت چانگان که همان قیمت قبلی 88400000 تومان است و شرایط فروش به آدرس رسمی سایپا که در زیر آمده است مراجعه نمایید و پس از اطمینان از صحت گفته بنده، تا بیشتر از این زیر سوال نرفته اید، این خبر اشتباه را حذف نمایید.
    http://www.saipacorp.com/fa/salepage

    1. عزیزم این لیست قیمت واسه برج 1 سال 94 که شما لینکشو گذاشتی خوب نگاه کن بعدا کامنت بزار

      1. سخت در اشتباهید.
        لینک تمام طرحهای فروش سایپا را شامل میشه. تا 28 مهر 94

        جناب مصطفی لطفا کمی بیشتر دقت کنید.
        چنین طرح فروشی در سایت رسمی سایپا نیست.

        حالا دنده 6 و یا منبعش چه جوری از خودش طرح درآورده ، بحث دیگری هست.

      2. تا وقتی هم که طرح جدید ابلاغ نشه که نشده ، قیمت همان نرخ طرح مصوب آخر هست.

        1. دوستان عزیزی که چانگان خریدند :نخست مبارکشون باشه و چرخش همیشه به خوشی و شادی براشون بچرخه .دوم فقط یه کمی منطقی باشید امکان ندارد همچین کاهشی سایپا نداده باشه و در برابر این خبر که تمامی محاسباتشونو به هم میزند سکوت کنند .دست کم تا الان باید در تمامی نشریات تکذیبیه چاپ میکردند .من که ندیدم .

    2. شما که خریداری که باید خوشحال باشی.یعنی دوست داری پول زیاد بدی ماشین بخری.دمت گرم اینجوریشو ندیده بودیم .خخخ

      1. اصلا ایشالله چانگان بشه 150 میلیون که حداقل وقتی اینا میخرن ما بهشون بخندیم اگه هم دلالن که هرکی ازشون خرید اگه اینقدر نبوغ داره، حقشه ایشالله روز به روز قیمت چانگان بره بالا

  3. آخه شما از چانگان چه اطلاعاتی دارید ک انقدر در مورد قیمت و کیفیت اون صحبت می کنید،چانگان با صفر درصد تبلیغات انقد قیمتشه،در حالیکه دیگر چینی ها مثل جک مثل جیلی، صد در صد تبلیغ دارن،از قدیمم معروفه ک جنس خوب نیاز ب تبلیغ نداره ولی در عوض جنس بنجلو تو بوق و کرنا می کنن،ب نظر شخص بنده چانگان سوار شدن لیاقت میخواد ک همه ندارن

    1. دادا پیاده شو با هم بریم.
      اصلا چانگان خوب دیگه بنز نیست که!
      ماشین چینه هواپیما نیست که “لیاقت” بخواد. یه نمه پول میخواد یه دل گنده که بدی بابت اسباب بازی چینی و امید به خدا باشه که مشکلی پیش نیاد.
      بعد یه تضادی برام پیش اومد. تو این سایت همه عاشق اینن که سایپا لگن و ایرانخودرو ورشکست شن. بعد از نقاط قوت چانگان! پشتیبانی سایپاست! حالا چه جوریه داستان؟ والا ما که نفهمیدیم!
      در نهایت بازم حرف رو تکرار میکنم. اگر دلال نیستین و مصرف کننده قیمتش مفتم بشه برای شما مهم نباید باشه. خواستین بفروشین هم ضرر نیست چون به نسبت بقیه ماشین ها هم اومده پایین پس ارزون میدین ارزون میگیرن.
      اگر دلالین و خریده بودید یک قران دو قران سود کنید خوب بیزنس سوخت هم داره دادا!
      ولی به نظر شخصی من قیمت خودروهای چینی حباب داره و لااقل 15 الی 25 میلیون در مدل ها مختلف بالاتر از چیزیه که باید.
      بهتره اگر کسی میخواد بخره دست نگه داره تا قیمت های چینی ها منطقی تر بشه.
      چانگان 84.5 میلیون به نظرم قیمتی بالاییه ( جیلی شاسی بلند هم همینطور) ارزششون بیشتر از 65-75 نیست.
      هم به خاطر استهلاک هم به خاطر افت ( جنس چینی سگ جون نداریم حتی درجه یکش).
      راستی این داستان کم استهلاک بودن ماشین هم بامزه است. چه جوری ماشینی رو که هنوز عمری نداره تشخیص دادین کم استهلاکه؟؟؟

    2. موندم کدوم ادم عاقلی 88 میلیون میده تا یه ماشین چینی اونم با موتور 1600 سوا شه اقا با این پول همه کار میشه کرد

      1. هموطن محترم به کسی توهین نکن من خودم این خودرو را ندارم ولی باز به خودم اجازه توهین به کسی راندارم هرکسی مختار است با پول خودش طبق سلیقه خودش خریداری کند

  4. واقعیت اینه که متاسفانه خریداران خودروی چینی قافیه رو باختن و متضرر شدن حالا این خودرو چینی فقط نامش متفاوته میخواد ام جی باشه جک باشه و یا جیلی و چانگان و لیفان و بایک و ب آ ئ د و بسترن و هایما و گریت وال و اسامی که در آینده سرازیر میشه به ایران این خودروها مشتری اول و آخرشون اون مشتری اولشون هست من تجریه داشتن جی 5 داشتم که از کیفیت پایین و گیربکس کند و گشتاور کم و شتاب پایین و جلوبندی و زیربندی بی کیفیت و رنگ پوست تخم مرغیش نهایتا عزمم برای فروشش جزم شد مدتها سختی کشیدم تا با 8 ملیون ضرر فروختم بازم خوب بود الان اگه بود کسی نمیخرید

    1. شما پولاتو جمع کن، یه ام جی بخر،اگه بدت اومدو خواستی بفروشی بعد بگو ام جی بده!
      مشکل ما ملت اینه که وقتی قدرت خرید چیزیو نداریم ازش بد میگیم که بقیه ام نخرن.
      شما نه ام جی سوار شدی،نه هرگز خریدی، ولی بیش از یکساله چپو راست ازش بد میگی. تا وقتی جک داشتی چینیا رو میپرستیدی (کامنتهات رو دیده بودم) ،وقتی به قول خودت به خاطر مشکلاتش فروختی کلا صنعت خودروی چین اخ شد!
      سعی کن تو زندگیت واقع بین باشی، نه جوگیر، نه منفی باف و حسود.

  5. من از ویران خودرو و سایپا و محصولات بی کیفیتش متنفرم و امیدوارم درشون گل گرفته بشه ولی با این حال اگر مجبور به انتخاب بشم محصولات بی کیفیت داخل رو به آشغالهای چینی ترجیح میدم چون چینی امنیت نداره و هیچ علم و تکنولوژی خاصی زیر اون بدنه و ظاهر کپی شده اش نیست و از همه مهمتر قیمتش خیلی بالاست و بازار دست دومش افتضاحه و خریدار چینی شدیدا متضرر خواهد شد.
    در حقیقت قیمت وارداتی و تجاری این آشغالهای چینی خیلی خیلی خیلی پایینه و شما با خرید آشغالهای چینی در حقیقت دارید جیب یک عده رو پر میکنید تا برای بچه هاشون مازاراتی و پورش و پنت هاوس 20 میلیارد تومنی بخرن و در بورلی هیلز لوس آنجلس در ویلاهای چند میلیون دلاری استخر پارتی راه بندازن.

  6. ماشينهاي چيني در يكي دو سال اخير شناسايي شدند . و هر كدام يه خصوصياتي دارند. مثلا جيلي و ام جي مورد تاييد همه هستند فقط گرونندو بسترن هم خوبه ولي آمار فروشش خيلي پايينه و شركت بهمن زيا د فعال نيست. جك و برليانس كه همه ازشون راضييند واقعا به قيمتش مي ارزه. ام وي ام و ليفان كه در كيفيت بد جور مي لنگند حالا چانگان كيفييت و امكانات در حد جك و برليانس قيمت بسيار بالا. زوتي هم كه بالا بودن قيمتش از چانگان بيشتر يعني اصلا نمي ارزه. اگه دقت كنيد فروش خودروهاي جك و جيلي و برليانس از همه چيني ها بيشتره مخصوصا جك

    1. من کاری به مباحث اینجا ندارم. ولی سکوت کنیم بعضی ها از آب گل آلود خیلی ماهی میگیرند.

      دوست عزیز ، شما یا خبر ندارید یا خودتان را زدید به بی خبری.
      شما گفتید از جک همه راضی هستند؟
      یعنی از دنده دستی و دنده عوض کردن در ترافیک ،راضی هستند !!!!!!!!!!!!!
      یعنی از رنگ بی کیفیتش ، از مونتاژ بسیار پایینش ، از گیربکس ضعیف و پر ایرادش ، یعنی ورق ضعیف باک بنزینش ، از صدای فرمانش که یکم بیشتر بپیچانیدش تق تق میکنه ، از طبق ضعیفش ، از کمکهای یک در میان خرابش ، از عملکرد ناقص سیستم ایمنیش ، از روشن شدن الکی و مداوم چراغهای هشدارش ، از بد لشی ماشینش راضی هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اگر میخواهید تبلیغ کنید ، حداقل از ماشینی بگیر که بیارزه.
      حداقل تو خود چین بخرندش . حداقل تو خود کرمان که مونتاژش میکنه بخرندش. حداقل خدمات خوبی داشته باشه.

      باز دوستان چانگانی ماشینشان درجه یک هست و اگر تعریف کنند کسی نمیتونه انکار کنه.
      چون هم تو چین جزو بهترینها و بیشترین فروش را داره. و هم الان هر کی خریده بینهایت راضی هست.
      لطفا جایی که بحث برتری برند و کیفیت هست از جک با رتبه 57 صحبت نکنید. دوست کرمان موتوری خیلی تابلو پیام زدید.

      1. دادا ماشین درجه یک دقیقا یعنی چی؟ یه مقدار بگید تا ما هم روشن شیم.
        من قیمت دستم نیست اما به گقته دوستان 84 میلیونه. 84 میلیون میدیم دقیقا چی گیرمون میاد؟

      2. داداش الکی حرف نزن درباره جک سوار نشدی بیخودی نظر نده من خودم جک داشتم خیلیم راضی بودم اره کیفیت رنگش پایین یود اما نه گیربکس مشکل داشت ن جلوبندیش خودمم فروختم تا بیشتر ضرر نکنم

  7. دوستان اولش سخته عادت میکنید .مگه جیلی نبود یدفعه ۱۵-۲۰از قیمتش انداخت.عیب نداره جیب شما و سایپا نداره همتون از یه قماشین.مهم اینه ۱۵تومنو سایپا میخوره …اگرم مصرف کننده ای که فرقی به حالت نداره ارزون میدی ارزون میخری

    1. به قول فامیل دور من دیگه حرفی ندارم وقتی طرف قیمت کارخونه سازنده که ماشینو طراحی کرده ساخته هزینه هاشو محاسبه کرده سود خودشم در نظر گرفته زده 50 تومنو میاد انکار میکنه( منفی میده ) مثه انکار کردن خورشید تو روزه

  8. تنها چیزی که از چینی ها میدونم اینه که حداقل خودشون جنس بی کیفیت سوار نمیشن. در حالی که پر فروش ترین خودروهای بازار چین همه برندای برتر آمریکا و اروپا هستن. پر فروشترین خودروهای تولید داخل کشورشون برند چانگانه. این یعنی برند و کیفیت برتر

  9. سلام من خودم چانگان CS35 دارم باید بگم به دور از تعصب ماشین خیلی خوبی هست ولی در اینکه سایپا از من کلاهبرداری کرده شکی ندارم. سایپا در ابتدا بدونه درج هیچ گفته ای گفت قیمت ماشین 60 میلیون هست با 25 میلیون وام که مشخص نکرد حتی آیا وامش سود دارد یا خیر یا اگر وام دارد چقدر است. بعد از مدتی اعلام کرد شما باید 6 میلیون واریز کنید گفتیم بد نیست 66 هم ارزش داره پرداخت کردیم و بعد گذشت مدتها وام رو با نرخ سود 24 درصد سالیانه محاسبه کردن. در ابتدای تحویل خودرو بعد از 8 ماه دوندگی گفتن بعد از پرداخت قسط اول شما بیاید 300 هزار بدید و چک های ضمانت وام رو بگیرید. بعد پرداخت قسط اول بنا به گفته خودشون اقدام کردیم اما 2 میلیون سود بابت هیچی از ما گرفتن. من از ماشین کاملا راضی هستم از تمام فرقون های داخلی بهتره از رنو داستر هم که عموی ما داره و سوارش میشیم بهتره ولی اگر این ماشین یا هر ماشینی دیگه ای رو سایپا مفت هم داد نخرید 13 میلیون که سهله تو را به خدا اگر 40 میلیون هم تخفیف داد نخرید تا اینا برشکست بشن. اینها با پررویی تمام سر مردم رو کلاه میگذارن و متاسفانه در این کشور هم هیچ اقدامی نمی شه کرد چون به محض شکایت از سایپا انگ ضد انقلاب به شما می زنن. نخرررررررررید

  10. چانگان در زمان فروش خودش يكي از بهترين گزينه ها بود، همين الان هم از نظر كيفي و خدمات پس از فروش جز بهترين هاي رده قيمتي خودشه …براي كسي كه بخواد استفاده كنه عاليه اما اگه فكر اين هستين كه ماشين سرمايه هستش سخت در اشتباه هستين …

  11. اقا سپهر شما برو سايت سايپا. طرح فروش خودروهاش هم زده كجاي اين طرحا چانگان بوده يا هست. اين مدركي كه شمارخواستي

  12. به نقل از سایت بررسی خودرو:
    حجم موتور چانگان 1.6 لیتر از نوع 4 چهار سیلندر 16 سوپاپ مجهز به سیستم ‏زمانبندی متغیر‎ DVVT‏ برای میل سوپاپهای دود و هوا و تسمه تایم زنجیری که قادر به تولید 112 اسب ‏قدرت دور 6000 و 160 نیوتن متر گشتاور از دور 4000 تا 5000 می باشد.
    دقت کنید حداکثر اسب بخار در 6000 دور که تقریبا دور بالایی است و این همان عیب بزرگ اکثر خودروهای چینی است. شما در هنگام رانندگی با گیربکس اتومات نیاز به گشتاور بالا برای تعویض دنده دارید و بدون گشتاور گیربکس خنگ و کند است . نتیجه اینکه باید گاز را تا ته فشار دهید و دور موتور را بالا ببرید تا دنده عوض شود یا بعد دست انداز یا در سربالایی معکوس بکشد.
    به نقل از سایت بررسی خودرو:
    سازنده شتاب صفر تا صد 15 ‏ثانیه را اعلام کرده است ولی در تست عملی در روسیه این خودرو به رقمی بهتر از 16.7 ثانیه دست نیافته ‏است. وزن خودرو با گیربکس اتوماتیک روی باسکول 1368 کیلوگرم سنجیده شده است.
    نسبت اسب بخار به وزن خیلی کم است و عملا شما یک شتاب مشابه پیکان دارید
    هموطن گرامی هرچند که مافیای وارد کننده خودرو با چندین برابر قیمت واقعی این خودروهای وارداتی را به من و شما میفروشد و از این بابت سودهای کلانی نصیب یک عده خاص میشود ولی در یک دید کلی باید خدمتتان عرض کنم که چین خودروساز نیست و فقط یک کپی
    ساز است. دانش و تکنولوژی تولید خودرو بسیار پیچیده و گسترده و تا حد زیادی سری است و چیزی نیست که هر کشوری به راحتی به آن دست یابد . چین فعلا با کپی کاری و ارزان سازی سعی دارد بازار کشورهای عقبمانده جهان سومی را به دست آورد و صد البته مافیای خودرو همین خودروهای بسیار ارزان را با چند برابر قیمت واقعی به من و شما قالب میکند.

    1. آقا شما خیلی عقبید.تقریبا 18 ماه.
      همش نقل کردید از جایی که خودش از همین دنده 6 کپی پیست کرده!
      توی همینجا بخونید تمام مواردی که گفتید و نشان از ضعف بوده ، دروغ دراومده.
      از شتابش گرفته تا گیربکس خنگ به قول نقالان شما. معلوم هست طرف دستش به فرمان چانگان هم نخورده و فقط شعر نوشته.
      چقدر منبعتان به روز و معتبر بود!!!!!!
      زیاد روی این چیزا دل خوش نکنید.
      احتمالا طرف محصولات کرمان موتور را تست کرده و جای اسمش چانگان نوشته خخخخخخخخ
      بخواهید نخواهید توی چینی ها چانگان بهترین هست.

      1. حالا چرا ماشينت 14 ميليون ارزون شده (البته تو بازار 20 تومن) دق دليت رو سر كرمان موتور خالي ميكني. بهترين داور مردم هستند كه با استقبال و عدم استقبال از يه خودرو ارزش اون رو مشخص ميكنند. فعلا تو بازار چيني ها بيشترين افت قيمت از چانگان هست

  13. داداش شما خودتو بیمه کردی میای از این حرفا میزنی اگه چانگان سوارا بگیرنت تیکه بزرگت گوشه ولله بی ام و و بنز سوارا اینقدر رو ماشینشون تعصب ندارن که اینا دارن بابا تعصب رو یه تیکه آهن اونم اینقدر!!! شنیدی میگن یه تیکه چوب خشک یه جنگلو آتیش میزنه حکایت اینا هم همینه اینا نه تنها با خریدشون به خودشون ضرر میزنن بلکه به 70 میلیون نفر که حق سوار شدن خودرو خوب با قیمت ارزون دارن ظلم میکنن و باعث پررویی سایپا و کرمان و ایران خو…میشن بابا چانگان خوب ولی نه به این قیمت یه سال نخرید اون موقع با 90 تومن هوندا crv بخرید که بهترین اس یو وی سال شد اصلا خواستی همون چانگانو بخر اما با قیمت پایین تر

    1. کاملا باهاتون موافقم. بنز سوار روی بنز پر از تکنولوژی و دانش خودش اینقدر تعصب نداره که چینی سوار روی فرغون کپی شده اش داره.

  14. قابل توجه دوستان یه سر به سایت china auto web بزنید قیمت چانگان رو ببینید در گرونترین مدلش 92000yuanکه ضرب در 550 میشه50 میلیون نکنه اینم میخواید زیر سوال ببرید اصلا کارخونش غلط کرده نفهمیده این ماشین چقدر خفنه قیمتش باید از لندکروز بیشتر باشه بابا سایپا کلاهتونو برداشته به جای این که برید یقشو بچسبید اومدید با مردمی که میخوان حقشونو بگیرن چپ افتادید آدمی که خوابه بیدار میشه ولی کسی که خودشو به خواب بزنه محاله

    1. اقای علیرضا یا شما تو این مملکت زندگی نمکنید یا اگر میکنید احتمالا فرق بین ماشین وارداتی ومونتاژ داخل رو نمیدونید اصلن چیزی راجع به حقوق گمرکی وسایر عوارض وهزینه های خودرو وارداتی شنیدید !!؟؟؟ تمام ماشینهای وارداتی حداقل از دو برابر قیمتشان در کشور مبدابرای مصرف کننده ایرانی در میان. این سلیقه شما والبته قدرت جبیب شماست که ماشین وارداتی با رعایت کلیه استاندارد های لازم را بخرید یا ریسک کنید و خودرو مونتاژ داخل را بخرید و اماده انواع واقسام شرینکاریهای کارگران ایرانی باشید. سایپا سال دیگه cs35 رو مونتاژ میکنه حتما با قیمیتی پایین تر از قیمت وارداتیش ولی خواهید دید انهایی خودرو تولید خط تولید اصلی ومدرن چانگان در چین رو خریدن سود کرده اند یا نه. مثال واضح سراتو تولید سایپا بدون ابشن های اصلی حتی سانرف یا یک صندلی چرمی و سراتو تولید کره. ولی با اون قسمت حرفتون موافقم که کاش خودرو تو ی مملکت اینقدر ناعادلانه قیمت نمی خورد ولی این قیمت گذاری نا عادلانه شامل همه خودرو هاست نه فقط چانگانها

      1. دوست عزیز شما تو ایران زندگی نمیکنی 1_ سایپا و ایران خودرو مال خود دولته ،دولت از اینا گمرک نمیگیره چونبراش فرقی نمیکنه درآمدش ازگمرک باشه یا از فروش خودرو دوما شما مثه اینکه اطلاعات نداری برو از هر واردکننده ای بپرس تعرفه واردات 40 درصد با احتساب ارز مبادله ای هستش که میشه 17.64 میلیون حالا شما قیمت چانگان روببین تازه بنده ارزش گمرکی خودرو رو محاسبه نکردم و ارزش نهایی رو تو فرمول گذاشتم وگرنه قیمت بازم کمتر میشدحالا شما چانگان رو چند خریدی 88 یعنی 21 میلیون سود روی یه ماشین

        1. قیمت همین جیلی تو این سایت 100000 yuan هست جیلی صفر الان چنده؟ جیلی هم که دیگه وارداتیه داداش یه دودوتا چهارتا بکنید آخه وقت دارید این همه پول میدید

      2. دوست عزیز پس ما برای چی خودرو رو تحریم کردیم برای قیمت نا عادلانه و خرید شما از این خودرو با قیمت نا عادلانه باعث افزایش نا عدالتی در حق مردم میشه تحریم خودرو از سوی مردم هم تحریم خودرو وارداتی هم چینی هم داخلی هست و هیچ تمایزی بینشون نیست

    2. دوست عزيز يك جمع تفريق كن ببين بقيه چيني ها چندن جك و ليفان اينقدر تعصب خوب نيست ادم روي كرمان خودرو داشته باشه تحقيق كنيد تا بيشتر متوجه بشيم و در اخر بنده هيچ احتياجي به تخريب ماشين هاي خريداري شده هموطنانم ندارم بالاخره مردم با كمي تحقيق مورد پسند خودشون رو پيدا ميكنند اما متاسفانه كمي دير متوجه كيفيت ميشوند كه اون هم تاريخ ثابت كرده. موفق باشيد

      1. آقا فکر میکنی واسه من فرقی میکنن منتها شماها برای فرار از واقعیت و دور زدن اذهان به هرکس که حرف حق میزنه تهمت وصل بودن به کرمان خودرو مریخ خودرو…میزنید من نمیدونم چرا شماها عین مسیولین حرف میزنید اونا هم کمپین رو توطءه میدونن شما هم همینطور واقعیت رو تخریب چانگان میدونید کاش مدیر عامل چانگان بیاد خودش به شما توضیح بده 1 چانگان فراری نیست 2 سایپا گرون فروخته و میفروشه…

    3. ببخشید دوست عزیز این ماشین وارداتیه،هزینه گمرک و… رو بهش اضافه کنید،چقدر مغرضانه نظر میدید

  15. چانگان، CS 35

    قیمت 69,000,000 تومان

    زمان دیروز

    كاركرد 400 کیلومتر

    گیربکس اتوماتیک

    سوخت بنزین

    بدنه بدون رنگ

    رنگ
    قهوه ای
    ،
    داخل
    مشکی

    استان تهران

    تـلـفــن 09199900932
    زیر زیر قیمت فول دارای سانروف-کروز کنترل-اتومات-5سال گارانتی
    منبع لینک زیر:
    http://bama.ir/car/details-2-3168973/2015-changan-cs-35-for-sale

  16. آقا قيمت محصولات چانگان رو نگيد چون دوستان دلخور ميشن. اين آقايون انتظار داشتند يكي پيدا بشه و اين ماشین رو گرونتر بخره و سود كنند . غافل ازين نكته هستند كه سايپا قبلا اين كار رو كرده

    1. اقاي اريا اگه راست ميگي يه تماس بگير به عنوان مشتري برو پاي معامله، يا گوشي بر نميداره، يا ميگه فروخته شده، يا ميگه ماشين شهرستانه، اينا همون تخريبچي هاي رقيب هستند كه روح جوانمردي درشون از بين رفته به خاطر دو روز دنيا،،،،،

  17. دقیقا این بحث تعصب بیجا بروی برندهای بی نام و نشان چینی که کلا سرو ته یه کرباسن بحث نخ نمایی شده حالا چطور؟ اساس تشکیل اکثر خودروهای چینی : پلت فرم منسوخ شده یک خودروی اروپایی و یا ژاپنی با انجین مخندسی معکوس شده و چینی دو دهه قبل یک خودروی ژاپنی بعلاوه گیربکس 4 الی 5 دنده اتومات یا دستی فراموش شده و کپی ژاپنی و این مجموعه با گشتاور پایین یعنی بازده موتور در دور بالا و دور بتلا یعنی فرسایش بالا و شتاب کم خودروهای چینی تفاوتشون فقط در اسم هاشون هست وگرنه با یک نگاه کلی هر کسی متوجه میشه که این خودرو بواسطه هدلایت های بسیار بزرگ و تایر های کوچک درب های زاویه 90 درجه ای و همخوانی نداشتن طراحی جلو با عقب صد در صد چینی هست حالا مالک خودروی چینی با تعریف و تمجید های گاه بدوی که مثلا من این خودرو دارم و فعلا راضیم چون 4000 کیلومتر راه رفته و یا آب وارد خودرو نمیشه و صندلی هاش راحتن ..سعی در بزرگنمایی حداقلی این خودروها میکنن در حالیکه خریداران برند های مطرح لکسوس و مزدا و بی ام دبلیو و بنز ازین خودروها ایراد گرفته و تعصبی ندارن اگه واقع بین باشید میبینید که چینی های بازار نه تنها ارزش خرید ندارن بلکه بازار دست دوم خوبی هم ندارن

    1. شما که خودت سردمدار این تعصب بیجا هستی!
      یادت رفته قبله و معبودت شده بود جک j5 ؟؟؟
      کیا سراتویی که هنوزم با تویوتا یا بی ام و مقایسش میکنی، مصداق تعصب بیجا نیست؟
      لطفا بزار یکی نصیحت کنه که پروندش واسه همه رو نشده باشه دوست عزیز.
      کامنتهای پارسال شما هنوز پاک نشده ها!!
      بنده به هیچ عنوان طرفدار خودروهای چینی نیستم ، پس نمی تونی منم متهم کنی که میخوام تخریبت کنم.
      من با دلیل و مدرک حرف میزنم ، وقتی میگم خودروهای چینی خوب نیست ، در مقام مقایسه عرض می کنم.
      و محکمترین و واضح ترین دلیلم هم سایتهای معتبر چینی هستن ، نظیر این:
      http://chinaautoweb.com/2015/10/best-selling-new-cars-in-september-2015
      اگه نگاه کنید میبینید که تا رتبه چهاردهم که جیلی امگرند 7 هست ، هیچ خودروی چینی به چشم نمیخوره.

  18. آقای سان مارتین یا بعبارتی مارتین مقدس . شما که اصلا اسمتو باید بزاری سان سراتو . چانگان سوارها متعصب هستن ؟ شما که سراتو را با لامبورگینی و بنز و بی ام ومقایسه میکنی. ضمنا از این حرفهای دهن پرکن نزن داداش . زاویه 90 درجه درها یا چرخهای کوچک …. که مثلا خیلی درطراحی مطاله کردی .هنوز متلکهای کاربران را برای ادبیات عجیب وغریبت یادمون میاد کلی مشعوف میشیم . شما که اینقدر دانایی میدونی رینگ این ماشین 17 اینچیه ؟ توسان با اون هیکل 18است . میخوای رینگ این ماشین را 20 بندازیم تا شما ازطراحی ایراد نگیری ؟ اتفاقا من میگم اونهایی که چینی ندارن متعصب هستن الان وسایل چینی خونه همه ما را ببرن بیرون همه روی موزاییک باید بنشینیم . برام جالبه فقطماشین چینی شده مشکل ولی ایفون . و سامسونگ و … هزار جنس دیگر چینی را انگار از قلب نیویورک ساختن اوردن ایران. همه ماشینها نقاط ضعف و قدرت دارند .
    راندن همه چینی ها با چوب به اصطلاح روشنفکری و دانشمندی راه به جایی نمیبره همین الان آثارش در خیابون هست ازیکسال گذشته به اینطرف چقدرماشین چینی زیاد شده. جای شما باشیم تا 50 سال دیگه 405 و سمند سوار بشیم . منطق بازار خودش بهترین قضاوته . این کاهش قیمت را برو نمایندگی بپرس فقط برای چند رنگ خاص وماشینهایی که بعضا ایرادهایی داشته گذاشتن .
    ضمنا یه پاسخ هم به آقای WVW برادر کافیه بری پایینتر از اون جدول که لینکش را دادی 60 اس یو وی برتر را درماه سپتامبر ببینی رتبه 7 چانگان سی اس 75 و رتبه 8 سی اس 35 است . ادرس را داری میدی دقیق بده . کافیه برید ببینید . بالاتر از این دو فقط برندهای نامدار اروپایی هستن و یک چینی گریت وال و بقیه تقریبا ذیل نام چانگان تعریف شدند .

    1. عزیز دل این WVW که بالا نظر داده بنده نیستم.
      از دوستان خواهش میکنم لااقل از عنوان کسی سو استفاده نکنند. با تشکر.
      یا حق.

  19. آخه آقایان یکم منطقی باشید من خودم سی اس 35 دارم و تا حالا ده هزارتا هم باهاش راه رفتم من میتونم تو این صفحه که درمورد چانگانه درباره کیفیتش نظر بدم ولی شما دوستان که حتی یبار سوارش نشدید اینهمه کارشناسانه نظر میدهید بنده تا حالا یکبار تو صفحات برندهای دیگه نظر نذاشتم چون کسایی که دارن ازش استفاده میکنن خوب و بدش بهتر میدونن.اشتباه برداشت نشه من همانطور که قبلا گفتم با کم یا زیاد شدن قیمت چانگان مشکل ندارم چون اگه روزی اینو پایینتر یا بالاتر بفروشم ماشین بعدی را هم به همان نسبت بالا یایینتر میخرم.بحث ما چانگان سواران با اقا سپهر اینه که قیمت چانگان تا الان از طرف سایپا ارزون نشده که شما اینو تیترسایتتون کردی.هر کدام از دوستان شک دارند فردا قیمت از نمایندگیهای سایپا بپرسند.انشالله که تو این مملکت همه چی منجمله چانگان ارزون شه.یا حق

  20. تفاوت خودروی چینی با اروپایی تفاوت الاغ و اسب است. هرچند که قیافه کپی شده تمام برندهای یک شبه سبز شده چینی هم از نظر بنده کسل کننده و خنده دار است ولی سخن اصلی در مورد طراحی و تجهیزات و کیفیت و قطعات زیر این بدنه به ظاهر خوش آب و رنگ است. در یک کامنت نمیتوان از مسائل فنی و اصول طراحی و آلیاژ و امنیت سخن گفت و به همه ثابت کرد که چینی ارزش این قیمتها را ندارد ولی شاید مثال الاغ و اسب برای دوستان قابل درک باشد . الاغ را نمیتوان به اسب تبدیل کرد زیرا ژنتیک این دو با هم متفاوت است همانطور که برندهای چینی را نمیتوان با یک برند ارزان اروپایی مثل واکسال مقایسه کرد زیرا اصول طراحی و آلیاژ و استانداردهای طراحی آنها با هم متفاوت است. برای دانستن این مطلب نیازی نیست که سوار تک تک برندهای یک شبه سبز شده چینی شوید بلکه دانستن مقدماتی از مهندسی خودرو مطالعه و کمی تحقیق کافی است.

    1. تا حدودی با حرف شما موافقم،الاغ را نمیتوان به اسب تبدیل کرد ولی میتوان از جفت گیری اسب و الاغ ،قاطر به وجود اورد.شما هم اگه سطح سوادتون را بالا ببرید میفهمین کارخانه چانگان تحت لیسانس فورد است،یعنی از پیوند یک چینی و یک اروپایی متولد شده است و به بیان عامیانه تر همان قاطر خودمان.پس نتیجه میگیریم چانگان مثل قاطر است و از الاغ خیلی بهتر است.البته ممنون میشم نظر اقا سپهر عزیز را هم در باره این سیستم اسب و الاغ بدانم.با تشکر فراوان

      1. سلام نظر بنده این هست که در مورد مسائل فنی باید بر اساس مدارک فنی نظر داد، جیلی EC7 قاطر بدی نیست، چرا که موفق به دریافت 4 ستاره یورو انکپ شده و اسناد تکنولوژی کپی برداری شده از تویوتا وجود دارد،بسترن B50 نیز کمابیش چنین وضعیتی دارد، در مورد سایر خودروهای چینی نیز منتظر اعلام مدارک و اسناد دقیق هستیم اما به طور کلی استراتژی قاطر مدتی نیز توسط کیا و هیوندای استفاده می شد که چندان نتایج بدی به دنبال نداشت،اما مشاهده می کنید که در موارد دیگر برای مثال ترکیب پیشرانهTU5 ایرانیزه شده با بدنه ناشناخته دانگ فنگ، تا چه حد می تواند ترسناک و فاجعه آمیز باشد.در موارد بسیاری چنین قاطر هایی معلول متولد می شوند.

      2. خب اين خيلي خوبه،

        اوج كامنتي كه نوشتين انجاست كه بالاخره (اعتراف كرديد چانگان تحت ليسانس فورد هست)

        همين جمله بهترين دليل است براي دوستان تا از چانگان تعريف كنند.

        1. دوست عزیز اصلا بحث ما بحث کیفیت و مقایسه نیست بحث ما قیمت است چانگان یه قیمتی داره فورد یه قیمتی بنز یه قیمتی نمیدونم یه مارک دیگه چینی هم همینطور ما داریم میگیم این شرکتا گرون فروشن حالا میخوان وارد کننده باشن تولید کننده یا مونتاژ کننده مثلا چانگان تو چین یا هرجایی که فروش میره 50 تومن قیمتشه فلان مدل بنز 120 میلیون قیمتشه ولی وقتی میان ایران هم عوارض گمرکی زیاد روشون کشیده میشه هم این شرکتای بی انصاف سود کلانی روشون میکشن خوب حالا اگه ما از اینا با هر قیمتی خرید کنیم اینا به روال خودشون ادامه میدن و هرچی جلوتر بره بدتر میشه مثلا الان شما با 88 تومن چانگان میخری فردا باید با همین قیمت یه ماشین ارزونتر بخری مصداقش همین پراید شما بعد از گرونی دلار پژو میخریدی 20 تومن ولی الان پراید میخری 20 تومن حالا به جای اینکه تعصب به خرج بدیم منطقی باشیم اینجا قرار نیست کسی ماشینشو به رخ کسی بکشه یا هرچی میخوایم ایشالله به یه نتیجه برسیم که برا تمام مردم خوب باشه چون لیاقتمون بیشتر از اینه کا این ظالما ازمون سوء استفاده کنن واسه پر کردن جیب های گشادشون

      1. بله (چانگان سوار شدن لیاقت میخواد که همه ندارن ) کاملا با ادبانه و محترمانه است!!!!

    2. مشکل اینجاست که شرکتهای وارد کننده یا مونتاژ کننده خودروی چینی دارند پول اسب را از شما ملت همیشه در صحنه میگیرند و به جایش یک الاغ نهیف و چلاغ و کور که بزک شده تحویلتان میدهند . 90 میلیون پول چانگان را میگیرند در صورتی که با این قیمت مدلهایی از معروف ترین و با کیفیت ترین و ایمن ترین برندهای اروپا و ژاپن مثل آئودی و فولکس و فیات و هوندا و مزدا و نیسان و… میتوانید بخرید.
      شما مینوانید کیفیت چانگان را با یک مدل از آئودی که حدود 27 هزار دلار (90 میلیون) قیمت دارد مقایسه کنید؟ ما داریم برای جیب شما و آینده بهتر برای فرزندانمان تلاش میکنیم آنوقت شما دارید با تعصب از یک برند بی نام و نشان که با سه برابر قیمت واقعی به شما فروخته اند حمایت میکنید.

  21. من نمی دونم چرا کسانی که اتومبیل چینی خریده اند ، بدنبال این هستند که دیگران را قانع کنند خرید خوبی داشته اند ولو به ضرب و زور

    خرید اتومبیل چینی عملا یک سرمایه گذاری با ریسک بالا برای پس انداز شماست .

    دلایل

    1_ افت شدید قیمت .بی اعتمادی مردم به خودرو چینی و بازار بسیار نامنصفانه دست دوم آن که خریدار اولیه بازنده اصلی است .

    2_ تبلیغات کم و نا مناسب و عدم سرمایه گذاری مناسب و فرهنگ سازی اغلب برندهای ناشناخته چینی ،که این فکر را القا می کند این برندها و واردکنندگانشان برای یک دوره کوتاه مدت آمده اند ….به قول معروف بنداز در رو
    3_تنها دو برند ام جی و جیلی ریسک سرمایه گذاری کمتری دارند . مثلا ام جی 3 که در انگلیس وجود دارد…و برند سوم که من اعتماد نمی کنم …چری هستش
    4_نبود تست درایو برای محصول چینی ….واقعا برای من قابل قبول نیست چطور افرادی با هزار زحمت پول درمیارن رروی ماشین چینی با بررند بی نام و نشان سرمایه گذاری می کنن
    5_شبکه خدمات پس از فروش و نمایندگی های کم و محدویت بسیار کم قطعات وارداتی

    ممنون

  22. متاسفم می گم . اما چانگان با این نوع ورودش به کشور ، نداشتن تبلیغات ، تست درایو ، آموز ش شبکه های تعمیراتی ، نمایندگی و احتمالا کمبود قطعات
    قیمت گزاری نامنصفانه

    شکست دیگری سایپا است.

  23. با کامنت مهدی و ساسان واملا توافق دارم
    اسلوب و چهارجوب و رویه خودروهای چینی ولو همین MG که کیفیتی فراتر از سایر چینی ها دارد بر یک اصل ساده و شعار همیشگی استوار است فروش بیشتر بهر قیمتی
    اما شرکت های معظم اروپایی و یا حتی آسیایی بغییر از چین و هند (مقصود ژاپن و کره است)با بهره گیری از تجارب و قرار دادن هدف صادرات به آمریکا و اروپا خودرو تولید میکنند ؛در مقابل چین برای ایران بنگلادش لیبی غنا زیمبابوه جمهوری تازه اسقلال یافته چچن و بلاروس عراق و سوریه و مصر سایر کشورهای توسعه نیافته و فقیر خودرو میسازد و ازین راه سود سرشاری را به حیب زده و جمعیت چند ملیاردی خودرا بهر نحو سیر میکند

  24. جناب سپهر اگر کسی به مالکان محترم چانگان توهین کنه ، کامنتش مجاز و قابل انتشار هست.
    ولی اگر کسی بسیار لایت تر پاسخ بده ، توهین حساب میشه و غیر قابل انتشار؟
    اونوقت شما میخواهید چانگانی ها ماشین برند اول چین را بدند به شما که دربست در اختیار برند درجه 4 چین هستید.

    راستی یادم رفت که بگم. تمام کامنتها تصویر برداری شده. فقط اینجا که نیست. برای اعتبار خودتان بده.
    کسی که دم از آزادی ب.یان میزنه واقعا راست میگه یا مجوز از اسپانسرش نداره؟

    1. ما هیچ کامنت تنش آفرینی را تایید نمی کنیم،اگر موردی هم سهوا تایید شده بفرمایید تا حذف کنیم.ضمنا داشتن 1 بنر تبلیغاتی به معنای “در اختیار بودن” نیست و همانطور که مشاهده می کنید کلیه کامنت های مربوط به عیوب و ایراد های جک هم تایید می شوند.
      جالب است که ما حتی در تست پیست آزادی هم در مورد لذت رانندگی بالای CS35 توضیح دادیم، اما باز به دشمنی با چانگان متهم می شویم.مطمئن باشید که منافع دنده 6 تنها در عدل و انصاف و بیان حقایق تامین می شود نه تایید یا تخریب یک برند یا خودرو خاص.

      1. اقا سپهر ببخشيد قبول كنيد كه سايتون بيطرف نيست والا مطرح كردن يه خبر غير موثق نشانه چيست.
        يك سايت بيطرف اول ميره مطمئن ميشه از صحت خبر وبعد متتشر ميكنه شما تا خبر چانگان ديدي نشرش كردي بدون هيچ تحقيق وتفحص

        1. ایراد از روابط عمومی سایپا هست که بعد از گذشت چند روز خبر به این اهمیت را که در اغلب خبرگزاری های بزرگ درج شده است، تایید یا رد نکرده،بر اساس اصول خبرنگاری ،مسئولیت انتشار یک خبر با اولین منتشر کننده آن است و در این مورد خاص ایراد و اتهام به خبرگزاری فارس وارد می شود نه دنده 6 یا سایر وب سایت ها.سایپا مسئولیت دارد که در صورت انتشار اخبار غیر صحیح واکنش نشان دهد و در موارد دیگری چنین کاری انجام شده است،اما در این مورد تا این لحظه خبر فوق تکذیب یا رد نشده.

          1. برادر گرامی آقا سپهر ، سایپا که کلا تو باغ نیست و به احتمال زیاد خبری از تکذیب کردن خبر هم نیست. شما اگه یه زحمت بکشید و برید داخل سایت رسمی سایپا و قیمت خودرو رو یه نگاه بندازید متوجه میشید که خبرتون کاملا کذب هستش.
            اینم لینک دانلود قیمت محصولات سایپا
            http://www.saipacorp.com/public/73616C6575736572Files/Sale/PriceList/saipaprices94(1).pdf

    2. نخیر آقا بسیاری از کامنتهای ما هم اصلاح میشه و اجتناب ناپذیر هم هست و بنده در بسیاری از مواقع که کامنتم ملایم تر شده مشکلی با این موضوع نداشتم

  25. اقا سپهر میدونم ربطی نداره اما خاستم بپرسم ال 90 هنوزم فرانسویه و کیفیتش خوبه؟بین تیپ 5 و ال 90 موندم

    1. آقا ما این همه داد و هوار میکنیم نخرید اینکار بی انصافی به حق ماست مگه ما نمیتونیم صبح بریم نقد پول به حساب بریزیم و ماشین صفر بخریم بابا این همه ما سختی میکشیم واسه چی آخه بابا یه کم صبر کنید این همه زحمتی که میکشیمو به باد ندید شما تا حالا یا ماشین نداشتی یا یه ماشین زیر پاته به هر حال آقا این چند وقتم با این شرایط بگذرون ایشالله بعدش با پول ال 90 مگان سوار شی بابا خواهش میکنم کمی صبر کنید به خدا ضرر نمیکنید

  26. من از عزیزان چانگان و جک و برلیانس و چری و گگ گونو و لیفان و گریت وال ولکس …. سوار فقط یک سوال دارم:
    روی چه استدلال و منطقی جرات این را پیدا کردید که ده ها میلیون تومان سرمایه خانواده و زن و بچه خود را بدهید و یک برند بی نام و نشان آن هم ساخت کشوری مثل چین بخرید؟ کشوری که نه تجربه ای در خودروسازی دارد نه کیفیت جنسهایش آنچنان مرغوب است و شب که میخوابید صبح چندتا برند جدید عین قارچ سبز میشود؟

    1. دوست عزیز اول اینکه شما غم پول دیگران رو نخور هر وقت شما تونستید با 70,80 میلیون یه ماشین لوکس مارک بگیرید بیاید به دیگران بگید بگیرند. برادر گرامی مگه انتخاب دیگه ای هم هست. من خودم سال 91 با 21.800 یک ام وی ام صفر خریدم دقیقا داداشم با 2ماه فاصله یه 206 sd با 19 میلیون خرید من بعد از 3سال کار کرد به غیر از بنزین و روغن و باطری هیچ هزینه دیگه ای نکردم تا اینکه فروختمش ولی داداشم عوضش هر روز تعمییرگاه بود. الان هم جیلی داره و خیلی راضیه ماشینای چینی شاید به پای ماشینای اروپای , ژاپنی و یا کره ای نرسند ولی هر چه باشن از ماشینای داخلی خیلی بهترن. مطمن باش اگه قیمت ماشینای اروپای و امریکای و ژاپنی بالا نبود کسی تو ایران ماشین کره ای سوار نمی شد چه برسه به چینی. دوست عزیز اینقدر با محصولات چینی بد نباش چون همین الان که داری این pm منو میخونی به لطف چین هستش چون یا گوشیت چینیه یا سیم کارتت یا مودمت یا لب تاپت و یا کل سیستم مخابراتی که داره خدمات اینترنتی بهت میده. عزیز من کفش زیر پای ما الان چینیه

      1. دوست عزیز کسی با ماشین چینی بد نیست ولی هر چیزی قیمتی داره ولی مطمءنا چانگان هر چقدر هم خوب باشه دیگه به محبوبیت و خوبی تویوتا کمری که چند سال پر فروش ترین سدان آمریکا میشه که نمیرسه ولی چرا ما باید با قیمت کمری چانگان سوار شیم فرقی نمیکنه با قیمت هوندا سیویک و مزدا 3 جک و بسترن و…اینا سوار شیم خورو های داخلی که مفتشم گرونه کاش کیفیت 30 سال پیشش رو میداشت نخرید که بعدا یه ماشین خوب بخرید

        1. برادر گرامی قیمت ماشین رو نه من تعیین میکنم و نه شما و کاری هم از دست ما بر نمیاد. پس چاره ای دیگه نداریم. بیاید خودمونو گول نزنیم فعلا شرایط همینه و با 70, 80 ماشین دیگه ای نمیتونیم سوار بشیم یه زمانی هموطنامون بنز , بی ام وی , شولت و کادیلاک سوار میشدن. بعدش نوبت ژاپنی و فرانسوی شد. و بعد هم کره ای و الان چینی
          االکی خودمونو گول نزنیم و منتظر پایین اومدن قیمت خودرو نباشیم. چون خیالی بیش نیست. پس بهتر تو شرایط ممکن بهترین انتخابو بکنیم و فعلا زیر 100میایون چینی بهترین انتخابه وگرنه منم بدم نمیومد با 100میلیون یه موستانگ سوار بشم. هر چند تو منطقه آزاد زندگی میکنم و شرایطش رو دارم که با این قیمت موستانگ سوار بشم ولی بخاطر محدودیتش این انتخاب رو نمیکنم

          1. داداش پس طبق این حرف شما باید فردا پیاده باشیم پس فردام 30 میلیون بدیم تا کفشامونو از پامون در نیارن!!!! خب وقتی نمیخریم مجبورن یا قیمتو بیارن پایین یا ورشکست میشن الان اهرم قدرت دست ماست نه اونا خوشبختانه نمیتونن بیان در خونمون بگن چون خودرو نمیخری میکشیمت!!! بازار عرضه و تقاضا از شروع داد و ستد بشر وجود داشته و نمیتوان تغییرش داد

    2. سلام دوست عزیز
      با صحبتای شما موافقم برند های چینی گمنامن اما حالا ما اوناییو در نظر میگیرم که قصد دارن یک خودروی صفر زیر 45 تومن خریداری کنند حالا این افراد بگن خب مثلا لیفان 620 و یا ام وی ام 530 مربوط به شرکتای گمنامین انتخابشون نکنیم جاش مثلا دنا بگیریم خب اگه اینجوری باشه شرکت ایران خودرو هم توی دنیا گمنامه بنظر من چری باز معروفتره تا ایران خودرو پس جفتشون گمنامن اما انتخابی مثل ال90 هم وجود داره که ارم رنو داره و من زمانی که خواستم بگیرم در بارش تحقیق کردم متوجه شدم این ماشین مربوط به شرکت داچیا هست و نه رنو با نام داچیا لوگان البته موتورk4m که روشه مال شرکت رنو هست به هر حال من ال90 یا همون لوگان رو گرفتم و سه سالم داشتمش از نظر کیفیت ازش راضی بودم اما به دلم نمینشست جدای از بحث ظاهر بیرون و داخلش مثلا هندلینگ خوبی نداشت سر پیچ ها حس چپ شدن بم دست میداد و یا اینکه وقتی سرعت شما به 100 میرسید صدای باد و همچنین صدا ی موتورش ازار میدادن ادمو سیستم تعلیقشم بنظرم خیلی خشک بود و اتاق خیلی تکان داشت و زمانی که شما کولر روشن میکردی حس میکردی یه ماشین 70 اسب بخاری سوار شدی البته فقط با کولر چون زمانی که کولر خاموش میشد نسبت به 105 اسب بخاری که داشت شتاب اولیه و کشش بد نبود( راستش حداکثر گشتاور دقیق ال9 رو متوجه نشدم بعضی سایتا زدن 140 و بعضی های دیگر 148 اما احساس من اینه 140 بیشتر بهش میاد) و یکی دیگه از مزایا ش کم استهلاک بودنش بود خب این از ال90 حالا برم سراغ پارس که ارم پژو داره و قبلا داشتم چیزی که منو اذیت میکرد این موتور xu7بود توی این مدتی که داشتم علاوه براینکه مصرف سوختش خیلی زیاد بود و بازدهیش کم مشکلاتی واسش به وجود اومد که فهیمدم موتور xu7موتور بی دردسری نیست اما خب نسبت به ال90 یه مزایایی داشت توی همون سرعت 100 صدایی که وارد اتاق میشد کمتر بود و هندلینگش بهتر بود اما ترمزاش بنظرم خیلی ضعیف بودن نسبت به ال90 خب اینم از پارس حالا بریم سراغ سوالتون که گفتید با چه استدلالی رفتم ماشین چینی گرفتم اجازه بدید اعتراف کنم من از ماشینایی تکراری که سال ها سوار شده بودم و توی خیابون میدیدم خسته شدم و بخاطر تنوع رفتم چینی انتخاب کردم ادم باید با خودش صادق باشه ساسان جان البته اینجوریم نبود دل به دریا بزنم قبلش رفتم در مورد لیفان 620 موتور تریتک 1600 تحقیق کردم و دیدم طراحی این موتور طبق چیزی که توی سایت ویکیپدیا نوشته مربوط به شرکت کرایسلر و بی ام و هست و این موتور روی دو تا از محصولات کرایسلر و یکی از محصولات مینی هم بوده پس به این نتیجه رسیدم که موتورش چینی نیست و پلت فرمش هم مال تویوتا کرولا هست البته بازم از انتخابم مطمئن نبودم و با اکراه رفتم سراغش و تا الان که حدود 70 هزار کیلومتر کار کرده خدا رو شکر مشکلی نداشته فقط توی کیلومتر 60 هزار بود دیدم کلاچ سفت شده و بردمش نشون دادم گفتن صفحه کلاچ مقداری خورده شده ولی بازم تا یه مدتی کار میکنه اما من عوضش کردم و مهمترین خرجش همشن صفحه کلاچ بود و با توجه به اینکه خوزستان زندگی میکنم و در طول سال معمولا 8 ماهش نیاز به کولر هست و منم همش کولر میزنم موتورش از دید من با کیفیت تر از اون موتورxu7بود و در موتور تریتک به جای تسمه تایم از زنجیر تایم استفاده شده اینم یکی دیگار از مزایاش نسبت به موتور k4m , xu7 اما وقتی لیفان رو با ال90 در کیلومتر 60 هزار مقایسه میکنم میبینم به قول معروف توی چاله چوله ها وقتی ماشین می افته اتاق صدای بیشتری توش افتاده تا ال90 البته زمانی که اسفالت مناسبه اتاق هیچکدوم صدای اضافه ای نداره نه ال90 و نه لیفان . حالا ساسان جان خواستم اینو بگم توی این سایت من دیدم بعضی ها بر این باورند کسانی که ماشین چینی انتخاب میکنن اطلاعات چندانی از ماشین ندارن ولی اینجوری نیست من خودم به خودرو علاقمندم و تمامی اخبارهای مربوط به اتومبیل رو دنبال میکنم و توضیح دادم زمانیم که خواستم لیفان رو بگیرم رفتم در بارش تحقیقاتی کردم اما از نظرم لیفان ماشین ایده الی نیست و منم تعصبی روش ندارم اما خب ادم بعضی وقتا مجبور میشه وقتی من دیدم از ماشینای تکراری خسته شدم و پولم به ماشین دست دوم کره ای مناسب حتی نمیرسه انتخاب دیگه ای نداشتم و اما ساسان جان وقتی یه شخصی میاد ماشین چینی رو با مثلا ژاپنی مقایسه میکنه این عقیده و تفکره اون فرده ما نباید بیایم رفتار این فرد رو به تمامی اشخاصی که ماشین چینی دارن نسبت بدیم چون هر کدوم از ادما دارای یه سبکن و متفاوت من خودم شخصا لیفان رو هیچوقت با جیلی حتی مقایسه نمیکنم چون قابل قیاس نیستن چه برسه با خودروهایی از برندی مثل کیا و یا هیوندای به هر حال امیدوارم جواب سوالتون رو گرفته باشید ببخشید که خیلی حرف زدم سر شما و دیگر دوستان رو درد اوردم راستی این لینک رو هم دوس داشتی یه نگاهی بنداز از طراحی موتور تریتک نوشته شده و گفته شده این موتور روی چه ماشینایی بوده و اسم لیفان هم در بین کرایسلر و مینی هستhttps://en.wikipedia.org/wiki/Tritec_engine ( صحبتایی که من انجام دادم فقط و فقط نظرشخصیم بوده و ممکنه اشتباه گفته باشم و همه شما این حقو دارید که قبولشون نداشته باشید و ردشون کنید من واسه افکار و عقیده تک تک شما احترام قائلم و جناب پاسکال میفرمایند( هرچه انديشه ي شما بزرگ باشد به همان اندازه بيشتر به انديشه هاي ديگران احترام مي گذاريد)

      1. ببخشید اون بالا منظورم انتخاب یک خودرو صفر تا سقف 45 میلیون بود که به اشتباه نوشتم زیر 45 میلیون

  27. بله با علیرضا موافقم هر جنسی قیمتی داره امروز با خبر شدیم که بی وای دی BYD که به کیفی ترین خودروی چین معروفه میخواد بتوسط کرمانیا (کرمان خودرو تاسیس 1386)وارد بشه در سه مدل و با قیمت های 20 تا 31 هزار دلار باینکه این خودروها ترکیبی و قدرت فوق العاده و شتاب بسیار زیادی دارن اما به قیمت بالایی که احتمالا میخورن نمیتونن گزینه مناسبی برای مصرف کننده باشن چون همتایان قدر ژاپنی و کره ای با قدمت بیشتر و کیفیت آزمایش شده و باطار دست دوم بسیار عالی و محبوبیت فراوان د انتظار اونهاست معروفترین و بهترین خودرو ب/وای/دی کوین یا همون “چین” با طراحی داخلی بسیار زیبا و طراحی بیرونی عجیب و نه چندان دلچسب هست که شتابش 5.2 ثانیه هست اما قیمت 100 ملیونی برای این خودرو کفه ترازو به سمت تویوتا کمری کیا سراتو نیو فیس هیوندای النترا نیو و مزدا 3 که حداقل کیفیتشون ثابت شده و برای مردم آشنا تر هستند سنگین میکنه پس با توجه به این واقعیت که هر جنسی قیمتی داره و خودروهای چینی فقط بواسطه آپشن و قیمت میتونن عرض اندام کنن نمیتونن با قیمت بالا جایگاهی داشته باشن

  28. کسانی که دارین سنگ این چانگانو به سینه میزنید، واینطور بی مهابا به همه میتازید
    فکر چند ماه دیگه و آینده هم باشید ،شماهم مثل طرفدارای پر و پاقرص جیلی یا ام جی نشید که الان حرفی برای گفتن ندارن
    جان بر کفان ام جی میگفتن که مدیا موتورز داره تو ایران دامپینگ میکنه !و به هر کسی که انتقاد میکرد حمله میکردن ، الان که مشخص شده دامپینگ!!!! بماند،شرکت داشته با سود بیشتر از دوبرابر تو پاچشون میکرده ساکت شدن
    و داستان جیلی که شرکت یه
    دفعه 26 تومان کاهش قیمت داشت و همشون میگفتن تا آخر برجه ولی چند ماه طول کشید و در آخر بازهم با 15 میلیون افت قیمت دارن میفروشن که البته میگن بعضی نمایندگی های فروش به خاطر اینکه کسی نمیخره هنوز هم دارن با کسر 26 تومان میفروشن

  29. کاوه ارجمند متاسفانه این افراد بدلیل ذینفع بودن و یا داشتن چانگان و سایر قمار چینی که بمانند قرون گزشته به ایران تاختند سعی در مشروع جلوه دادن دلایل خود میکنند بهر حال سقوط قیمت چینی ها مشخصه و با شعر و شعار و حرف قیمت چانگان و امثالهم بالا نمیره بحای اینکه خوشحال باشید قیمتشون افت پیدا کرده و داره سیر واقعی خودش طی میکنه ناراحتید؟

    1. شمام چون مواجبت قطع شده چند ماهیه از چینیا بد میگی.
      وگرنه کیه که ندونه واسه چینیا تو سایتای مختلف با ملت گلاویز میشدی!
      حالا منع دیگرانو میکنی?!
      دورویی تا چه حد?
      اونی که خودروی چینی خریده هم یک هموطنه، نه خائنه نه وطن فروش، حق انتخاب داشته، شما حق نداری با اطلاعات غلطت فضا رو آلوده و مسموم کنی، چند سال میخوای همینطور پشت کامپیوتر بشینیو ملتو با دروغو دونگ گمراه کنیو به جون هم بندازی?!. تو همین صفحه حداقل پنج نفر به شخصیت چندگانه تو اعتراض کردن. بسه دیگه، آدم باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا