اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کراس‌اور برقی دیگری از فورد در راه است

بخش خودروهای برقی فورد در سه ماهه سوم سال، ۱.۳ میلیارد دلار ضرر عملیاتی داشته است، به این معنی که برای هر خودروی برقی که در آن دوره فروخته است حدود ۳۶ هزار دلار از دست داده است.

بخشی از این ضرر هنگفت مربوط به سرمایه گذاری مداوم در نسل بعدی خودروهای برقی است و ما شواهد جدیدی داریم که نشان می‌دهد این خودروساز واقعاً روی محصولات الکتریکی جدید کار می‌کند.

همین چند روز پیش، جاسوسان مجموعه‌ای از عکس‌ها با تمرکز بر یک شاسی‌بلند برقی از فورد بر اساس پلت فرم MEB فولکس واگن ثبت کردند. این نمونه اولیه در اینجا پیش نمایش یک کراس اوور الکتریکی کوچکتر است که بخشی از خانواده پوما خواهد بود. پوما در حال حاضر محصول سطح پایه فورد در بازار اروپا پس از توقف تولید هاچ بک فیستا است.
فورد رسما اعلام کرد که پوما برقی در سال ۲۰۲۴ در اروپا عرضه خواهد شد و در کارخانه این شرکت در کرایووا رومانی تولید خواهد شد. این بدان معناست که ما احتمالاً به معرفی رسمی این مدل نزدیک شده‌ایم. حتی با وجود اینکه کل نمای بیرونی با پوشش استتاری پوشانده شده است، می دانیم که شباهت زیادی به انواع معمولی پوما دارد.

کل مدل‌های پوما در اواسط چرخه به‌روزرسانی می‌شوند و عکس‌های جاسوسی قبلی نشان می‌دهد که بازبینی‌های بصری بیشتر در قسمت جلویی متمرکز خواهند بود. انتظار می‌رود که نسخه الکتریکی دارای طراحی بسته از نمای جلو باشد. در قسمت عقب در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت پوما، تغییر چندانی ایجاد نشده است.

هیچ اطلاعات رسمی مبنی بر اینکه چه پیشرانه الکتریکی در زیر پوست پوما EV پیدا می‌شود وجود ندارد، اما گزارش هایی وجود دارد که نشان می‌دهد فورد موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخاری E-Transit Courier / E-Tourneo Courier را در محور جلو نصب خواهد کرد.

شایان ذکر است که فورد در حال حاضر گزینه‌های باتری و موتور الکتریکی دیگری را در اختیار دارد که به این معنی است که پوما EV ممکن است با مشخصات متفاوتی به تولید برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا