اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کراس اوور جذاب لکسس، اسپرت‌تر می‌شود

لکسس ایده مشابهی با هیوندای آیانیک ۵N برای SUV الکتریکی خود دارد، چرا که RZ مجموعه‌ای از قطعات پرفورمنس را نیز دریافت کرده است. برخلاف کانسپت هیوندای NPX۱، این مدل همانطور که هست وارد مرحله تولید می‌شود. تولید نسخه ویژه بر اساس RZ۴۵۰e به ۱۰۰ دستگاه محدود شده است.

درست مانند سوبارو WRX S۴ STI Sport که در سالن خودرو توکیو (TAS) به نمایش گذاشته شد، از طریق سیستم قرعه کشی فروخته خواهد شد. مشتریان ژاپنی می‌توانند از هم اکنون تا ۱۹ فوریه وارد قرعه کشی شوند. برندگان خوش شانس در ۲۲ فوریه اعلام می‌شوند.

اولین خودروی الکتریکی اختصاصی لکسس دارای کیت بدنه تهاجمی با نه یک بلکه دو بال عقب است. این خودرو در مجموع از ۱۷ قسمت آیرودینامیکی بدنه و کیت تعلیق اسپرت‌تر همراه با رینگ‌های ۲۱ اینچی بهره می‌برد. RZ۴۵۰e F Sport Performance کمی بلندتر، عریض‌تر و بلندتر از مدل استاندارد است.

این شاسی بلند پر زرق و برق با رنگ سفید مات رنگ آمیزی شده و دارای کابینی عمدتا مشکی با تریم‌های آبی و روکش‌های جیر است. شما هیچ قدرت اضافی دریافت نمی‌کنید؛ چرا که دارای همان مشخصات دو موتوره با موتور نصب شده در جلو با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر و موتور عقب با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و ۱۷۰ نیوتن متر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا