اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کرایسلر ۳۰۰ هم به پایان خط رسید

در یک مراسم رسمی در کارخانه مونتاژ برامپتون در انتاریو، فصل پایانی یک خودروی افسانه‌ای آمریکایی فرا رسید. آخرین کرایسلر ۳۰۰C از خط مونتاژ خارج شد که نقطه اوج میراث تقریبا ۷۰ ساله این مدل است. تا پایان این ماه، تولید تمامی مدل‌های کرایسلر ۳۰۰ ۲۰۲۳ نیز به پایان خواهد رسید.

در سپتامبر سال گذشته، این خودروساز از آخرین مدل سال رونمایی کرد که یک نسخه محدود با موتور V۸ را به همراه داشت. ۳۰۰C ۲۰۲۳ دارای یک موتور ۶.۴ لیتری Hemi بود و تولید آن به ۲۰۰۰ دستگاه برای ایالات متحده و ۲۰۰ دستگاه برای کانادا محدود بود. همه خودروها ظرف ۱۲ ساعت رزرو شدند.

کریس فوئل، مدیر اجرایی برند کرایسلر، اظهار داشت: برند کرایسلر مفتخر است که میراث کرایسلر ۳۰۰C را به عنوان یکی از خودروهای عضلانی که نشان دهنده تجملات جسورانه آمریکایی است، نشان می‌دهد. برند کرایسلر به سمت آینده‌ای تمام الکتریکی و پایدار به عنوان بخشی از برنامه استراتژیک Stellantis Dare Forward ۲۰۳۰ پیش می‌رود.

نسل فعلی ۳۰۰ در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و آن را به یکی از قدیمی‌ترین محصولاتی تبدیل کرد که امروزه می توانید کاملاً جدید خریداری کنید. طبق گزارشات، یک سدان الکتریکی جدید جایگزین مدل ۳۰۰ خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این خودرو در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا