اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

کشتی «مهتاب۲» MOONLIGHT ǁ

آسمانی در دریا

در سکانسی از فیلم «کاغذ بی‌خط» وقتی «جهانگیر» با بازی زنده‌نام «خسرو شکیبایی» به اعتراض از همسرش «رویا رویایی» با بازی هدیه تهرانی می‌گوید که دلیلی ندارد بدون این‌که مارمالاد و … سر میز باشد به بچه‌ها از این خوردنی‌ها بگوید. رویا جواب می‌دهد: «نمی‌تونیم بخریم! بخوریم! دست کم بچه‌ها با اسمش آشنا بشن». حالا شاید بعضی‌ از نمی‌تواند این کشتی را ببیند یا بخرد اما دست‌ کم با این کشتی ۷۴/۴۴۳/۰۰۰ دلاری آشنا بشویم. مون‌لایت (MOONLIGHT II ALYSIA) سابق که در سال ۲۰۰۶ تولید شده، یکی از بزرگترین کشتی‌های بزرگ در زمان خود بود. این اثر زاییده فکر «آندریاس لیوراس» است و توسط« آلفا مارین» طراحی شده بود، به برجسته‌ترین کشتی تفریحی نسل خود تبدیل شد.

فضای داخلی و خارجی «مون‌لایت»

پس از یک تعمیر اساسی که در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، این کشتی تفریحی ۶.۱ متر افزایش یافت و به طول ۹۱.۴ متر افزایش یافت. به ویژگی‌های استثنایی او یک باشگاه ساحلی زیبا، گسترش عرشه‌ها با قسمت‌های جدید برای نشستن در فضای بیرونی اضافه شد. دارای فضای مجلل برای مهمانان به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع است. MOONLIGHT II می‌تواند حداکثر ۳۶ مهمان را در ۴ عرشه در ۱۸ اتاق خواب در خود جای دهد که هر کدام نویدبخش آسایش و آرامش ابدی است.
فضاهای بیرونی استثنایی هستند؛ از عرشه آفتاب با دو میله بزرگ، فضای استراحت، عرشه استخر استثنایی با پد آفتابگیر و یک پد هلیکوپتر لمسی در عقب شروع می‌شود و تا عرشه پل دارای مکان استراحت انحصاری و غذاخوری بزرگ سرپوشیده در فضای باز است. ۲۰ مهمان عرشه بالایی برای استراحت بیشتر و مخفی نگه داشتن جلسات طراحی شده است. سطح عرشه اصلی یک منطقه پذیرایی را برای مهمان نوازی و معاشرت فراهم می‌کند.
مون‌لایت میان بسیاری از ویژگی‌های هیجان انگیز یک باشگاه ساحلی مجلل قابل دسترسی از عرشه اصلی را ارائه می‌دهد.
فضای داخلی دارای یک سبک معاصر است که به دقت با لمس «آرت دکو» همراه شده است و فضایی گرم و دلپذیر را ایجاد می‌کند. همه فضاهای داخلی بزرگ و مجلل توسط یک آسانسور که به همه عرشه‌ها دسترسی دارد، مرتبط بوده و با یک راه پله مجلل به هم متصل می‌شود.

سالن اصلی دارای قسمت‌های نشیمن راحت و یک پیانوی بزرگ است، در حالی که فضای ناهار خوری پرزیدنت با دو میز ناهار خوری بزرگ برای گنجایش ۳۶ مهمان، آن را مجلل نشان می‌دهد. از ناهارخوری، وارد لابی پذیرش می‌شوید که به ۱۰ اتاق مهمان در عرشه اصلی خدمات می‌دهد و جای خود را به اسپای تماشایی پر نور شامل اتاق ماساژ، سالن زیبایی، دوش، سونا و سالن بدنسازی می‌دهید.

عرشه فوقانی یک آپارتمان زیبا و بی‌نظیر را نشان می دهد که همگی دارای حمام با دسترسی خصوصی به جکوزی خارجی آن است. این عرشه شامل ۵ سوئیت مهمان و یک اتاق سینما کاملا مجهز است.

عرشه پل دارای یک سالن آسمانی مناسب برای سرگرمی، با یک اتاق بازی و یک نوار زیبا تزئین شده. این عرشه همچنین شامل ۲ اتاق خواب برای مهمانان است.

«مون‌لایت» MOONLIGHT II یک ابرکشتی تفریحی باشکوه است که طراحی زیبا، امکانات رفاهی، تجمل و قابلیت‌های فنی چشمگیر را ارائه می‌دهد که با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای نگهداری می‌شود. با فضای داخلی و بیرونی جادار خود، او می‌تواند تعداد زیادی از مهمانان را در راحتی کامل بپذیرد. چه به دنبال آرامش و چه به دنبال ماجراجویی باشید، MOONLIGHT II با برد بیش از ۷۰۰۰ مایل دریایی او را به مطمئن‌ترین تجربه فراموش‌نشدنی در هر نقطه از جهان تبدیل می‌کند.

ویژگی‌های خاص کشتی تفریحی «مون‌لایت»

  • فضای باز افسانه‌ای
  • بیش از ۲۴۰۰ متر مربع محوطه مجلل مهمان
  • گواهینامه کشتی مسافربری A1
  • باشگاه ورزشی ساحلی نفیس
  • آبگرم تمام مرمری خیره کننده
  • آسانسور در تمام عرشه‌ها خدمت می‌کند

ساخت و ساز و طراحی مهتاب II:

BUILT / REFIT ۲۰۰۵/۲۰۱۵
BUILDER Neorion
طراح بیرونی: Alpha Marine Ltd
طراح داخلی: H. Poulias

ابعاد و مواد تشکیل دهنده

طول: ۹۱.۴ متر (۱۰٫۲۲۹ اینچ)
عرشه: ۱۴.۴۴ متر (۴۷’۰۵ اینچ)
DRAFT ۴.۱۵ متر (۱۳’۰۷ اینچ)
وزن ناخالص: ۳۰۵۶ GT
جنس بدنه: فولاد

عملکرد و موتورهای کشتی تفریحی «مون‌لایت»

سرعت کروز: ۱۳ گره
حداکثر سرعت: ۱۵ گره
موتور: 2 x کاترپیلار
ژنراتور: 3 x کاترپیلار (۵۰۰ کیلووات)

کلاس و پرچم

طبقه بندی: دفتر حمل و نقل آمریکا (ABS)
پرچم: کشور مالت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا