اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کمیاب‌ترین آستون مارتین‌ها زیر یک سقف!

تنها چیزی که بهتر از داشتن یک استون مارتین والکری است T پارک کردن همتای بدون سقف آن در گاراژ است. یک ویدیوی جدید این دو خودرو را در یک نمایندگی در بریتانیا به همراه چند خودروی دیگر نشان می‌دهد.

گرند تورر بسیار زیبای DB۵ (یکی از تنها ۸۸۷ کوپه‌ای که ساخته شده است) زیر یک سقف در نمایشگاه ناتینگهام به آنها پیوست. والکری‌ها کمیاب‌تر هستند، چرا که آستون مارتین تنها ۱۵۰ کوپه و ۸۵ اسپایدر را از آن تولید می‌کند.
در دنیایی که خودروهای خاکستری و مشکی بر آن تسلط دارند، از دیدن رنگ‌های زنده دو خودروی والکری خوشحالیم. این کوپه جسورانه با رنگ زرد Sunburst رنگ آمیزی شده است در حالی که مدل اسپایدر  رنگ سبز مسابقه‌ای بریتانیایی درجه یک دارد.
این خودروها قانونی و مناسب جاده‌ها هستند، ولی مدل سومی از والکری وجود دارد که برای جاده‌های عمومی ساخته نشده است. نسخه AMR Pro که به ۴۰ دستگاه محدود شده است، یک نسخه مخصوص پیست با همان موتور V۱۲ تنفس طبیعی است که توسط Cosworth ساخته شده اما بدون پیشرانه هیبریدی است. این خودرو حتی پس از جدا کردن پیشرانه الکتریکی هم قدرت چهار رقمی ارائه می‌دهد.

والکری یکی از معدود خودروهای جدید با DNA واقعی فرمول ۱ به همراه مرسدس-ای ام جی وان است. مرحله توسعه برای هر دو فراز و نشیب‌های خود را داشت و شرکت‌ها را مجبور به تاخیر در شروع تولید کرد. کسانی که این دو وسیله نقلیه را بیش از حد پیچیده می‌دانند و به دنبال تجربه‌ای قدیمی هستند، احتمالاً Gordon Murray T.۵۰ را ترجیح می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا