اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کوچکترین کراس اوور آلفارومئو در آستانه رونمایی

آلفارومئو مرتباً تیزرهای مرموزی را برای کراس اوور کوچک و جدید خود منتشر می‌کند. آلفارومئو در شبکه‌های اجتماعی یک کلیپ کوتاه با این شرح به اشتراک گذاشت: “شاید ما همیشه آن را می‌دانستیم. ” این به شایعاتی در مورد SUV سگمنت B که “برنرو” نامیده می‌شود اشاره می‌کند. در مورد خود ویدیو، شامل چند مختصات GPS است که یکی از آنها بیشتر به نام مدل اشاره دارد.

در حالی که برخی از مختصات GPS به موزه Arese و Balocco و گذرگاه Stelvio اشاره می‌کنند، چهارمین مختصات مربوط به گذرگاه Brenner است. این گذرگاه که کمی بیش از ۳۰ مایل طول دارد، یکی از پایین‌ترین گذرگاه‌های آلپ است و از استرزینگ (در جنوب تیرول در شمال ایتالیا) تا اینسبروک (پایتخت ایالت تیرول در غرب اتریش) امتداد دارد. مدل‌های توناله و استلویو نیز به نام گردنه‌های کوهستانی در آلپ نامگذاری شده‌اند، بنابراین منطقی است که عضو جدید از همان استراتژی پیروی کند.
این کراس اوور جدید که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شود، اساساً نسخه آلفارومئو از جیپ اونجر و فیات ۶۰۰ خواهد بود. این دو مدل عمدتاً به عنوان خودروهای برقی فروخته می‌شوند اما با موتور بنزینی سه سیلندر هیبریدی ملایم نیز در دسترس هستند.
Brennero اولین مدل از چندین بدون موتور احتراقی خواهد بود چرا که برند استلانتیس قبلاً تأیید کرده است که نسل بعدی جولیا و استلویو هر دو خودرویی الکتریکی خواهند بود. یک خودروی الکتریکی بزرگ نیز به طور خاص برای آمریکای شمالی در حال توسعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا