اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کیا تلوراید X-Pro برای مسابقات رالی معرفی شد

بزرگترین شاسی بلند کیا به خودروی رالی تبدیل شد

رالی Rebelle امسال از ۱۲ اکتبر آغاز می‌شود و کیا یک شاسی بلند تلوراید X-Pro اصلاح شده را معرفی خواهد کرد. این خودروساز تغییراتی جزئی در این مدل انجام داد.

تلوراید چندین ارتقا دارد، از جمله قفسه سقف و سپرهای جلو و عقب از Baja Forged. سپرهای جدید زوایای نزدیک شدن و خروج SUV را افزایش می‌دهند و با سیستم تعلیق ۱.۵ اینچی برای بهبود قابلیت آفرود این مدل کار می‌کنند و به آن فاصله نزدیک به ۱۰ اینچ از زمین را می‌دهند.

کیا تلوراید روی لاستیک‌های BFGoodrich T/A K۰۲ که دور رینگ‌های هجده اینچی KMC۷۱۶ قرار دارند، می‌ایستد. تلوراید همچنین قلاب‌های یدک‌کشی را دریافت می‌کند. به گفته استیون سنتر، مدیر عامل و معاون اجرایی کیا آمریکا، این شرکت مشتاق است ببیند که Telluride X-Pro در رویداد امسال چه دستاوردهایی دارد.

در تعقیب جایگاه اول

این اولین باری نیست که کیا با یک تلوراید در رالی Rebelle مسابقه می‌دهد. کیا این شاسی بلند را در اولین حضور خود در سال ۲۰۲۰، به جاده برد و جایگاه اول را از دست داد. سال گذشته، این خودروساز با یک اسپورتیج اصلاح شده ۲۰۲۳ وارد رالی شد که در کنار یک پیکاپ سانتا کروز هیوندای مسابقه داد.

در سال ۲۰۲۱، این خودروساز دو کراس اوور سورنتو PEHV مدل ۲۰۲۲ را معرفی کرد که مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کیا تلوراید را برای سال ۲۰۲۳ به روز کرد. این SUV جعبه‌ای ظاهری جدید را به همراه داشت، از جمله سپرهای جدید، چراغ‌های به‌روز شده و تغییرات دیگر. این خودروساز همچنین دو تریم جدید تهاجمی را اضافه کرده است. این خودروساز موتور ۳.۸ لیتری V۶ را از مدل سال قبل حفظ کرده که به تولید ۲۹۱ اسب بخار قدرت ادامه می‌دهد.

برای مدل سال ۲۰۲۴، کیا چراغ‌های روشنایی روز کهربایی رنگ را اضافه کرد و قیمت اولیه مدل پایه را به ۳۷۳۵۵ دلار افزایش داد. Telluride X-Pro ۲۰۲۴ بسیار گران‌تر است و قیمت آن از ۵۱۶۵۰ دلار شروع می‌شود، البته این مدل با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

رالی Rebelle امسال از ۱۲ تا ۲۱ اکتبر برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال هشتمین دوره برگزاری این رویداد از زمان شروع در سال ۲۰۱۶ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا