اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

کیت جدید تیونینگ برای تسلا سایبرتراک رونمایی شد

غول بی‌شاخ و دم تسلا وحشی‌تر می‌شود

تسلا سایبرتراک پتانسیل زیادی برای شخصی‌سازی دارد و تسلا نیز به همین دلیل طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی را برای پیکاپ الکتریکی خود عرضه کرده است.

اما تسلا تنها شرکتی نیست که از مالکان سایبرتراک می‌خواهد تا پیکاپ خود را بیش از پیش متمایز کنند. Unplugged Performance، متخصص برجسته بازار پس از فروش تسلا، قبلاً از مجموعه لوازم جانبی خود برای سایبرتراک رونمایی کرده که تحت خط تولید UP Invincible به بازار عرضه شده است.

لوازم جانبی Unplugged Performance، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پیکاپ الکتریکی را در انواع محیط‌های چالش برانگیز، قوی‌تر و توانمندتر کنند.
این ترکیب متنوع است و شامل سپرهای فولادی سنگین، پنل‌های فیبرکربنی بدنه، نوارهای نورانی LED، کیت‌های بالابر، رینگ‌های جدید، صفحات محافظ زیر بدنه، راه‌حل‌های مبتکرانه ذخیره‌سازی و موارد دیگر است.

به گفته Unplugged Performance، طیف کاملی از محصولات در اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهند بود، اگرچه مقادیر محدودی از محصولات منتخب از ابتدای دسامبر برای کاربران اولیه سایبرتراک ارسال خواهند شد.

با نگاهی به لیست لوازم جانبی در وب‌سایت Unplugged Performance، گران‌ترین آنها کیت بالابر ۲.۵ اینچی است که قیمت آن ۹۹۹۵ دلار است و در مقایسه با رینگ ۱۷ اینچی، تا ۱۹.۵ اینچ از زمین فاصله دارد. این شرکت ادعا می‌کند که این کیت، عملکرد سیستم تعلیق بادی سایبرتراک را دست نخورده باقی می‌گذارد.

سایر لوازم جانبی که نادیده گرفتن آنها سخت خواهد بود عبارتند از: سیستم هود فیبرکربنی با نوار نوری LED (۱۹۹۵ دلار)، میله جلوی سنگین (۱۹۹۵ دلار) و مجموعه قفسه سقفی سنگین (۱۹۹۵ دلار).

Unplugged Performance همچنین قصد دارد در آینده از طریق بخش UPFit خود، خودروهای پلیس و نظامی مبتنی بر سایبرتراک را ارائه دهد. اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد این گونه خودروها در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا