اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

گلادیاتور آمریکایی برای سال جدید آماده می‌شود

رونمایی در آمریکای شمالی

نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی این هفته، با روزهای مطبوعاتی برنامه‌ریزی شده برای ۱۳ تا ۱۴ سپتامبر آغاز می‌شود و تا آخرین روز عمومی در ۲۴ سپتامبر ادامه خواهد داشت. جیپ در NAIAS شرکت خواهد کرد و با قضاوت بر اساس این تصویر که تنها در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، یک گلادیاتور به روز را به ارمغان خواهد آورد.

تغییرات ظاهری بسیار محدود

ما فکر می‌کنیم که اصلاحات برنامه‌ریزی شده برای پیکاپ سایز متوسط ​​کاملاً محرمانه نیستند، زیرا جیپ واقعاً سعی نکرده آنها را پنهان کند. منظور ما این است که عکاسان جاسوسی، نمونه‌های اولیه گلادیاتور ۲۰۲۴ را بدون هیچ گونه استتار آزمایش کرده‌اند. علاوه بر این، برادر SUV این پیکاپ، چند ماه پیش زمانی که جیپ، رانگلر ۲۰۲۴ را به نمایشگاه خودروی نیویورک (NYAS) در اوایل آوریل آورد، به روز شد.
بنابراین باید انتظار تغییرات کوچکی در جلوپنجره سنتی با روکش تمام مشکی را داشته باشید که در کنار آن چراغ‌های راهنما به روز شده‌اند.

جیپ همچنین سپر جلو و چراغ‌های عقب را اصلاح می‌کند. با توجه به اینکه رانگلر ۲۰۲۴ با چندین رینگ آلیاژی جدید در سایزهای ۱۷ تا ۲۰ اینچی عرضه می‌شود، ممکن است طرح های جدیدی برای چرخ‌ها ارائه شود.

نمونه های اولیه با یک کابین اصلاح شده مشاهده شده‌اند که به نظر می‌رسد دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگتر هستند.

رانگلر اکنون دارای یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی است و دریچه‌های هوای مرکزی مستطیل شکل در زیر آن نصب شده است. گلادیاتور ۲۰۲۴ باید همان طرح را داشته باشد در حالی که به دریچه‌های گرد در گوشه‌های داشبورد منتهی می‌شود.

این خودرو احتمالا شامل گزینه دیزلی نخواهد بود؛ زیرا نسخه ویژه Gladiator Rubicon FarOut که ماه گذشته معرفی شد، نسخه نهایی پیشرانه ۳.۰ لیتری V۶ EcoDiesel بود.

در همین حال، ما از قبل می‌دانیم که گلادیاتور ۲۰۲۴ به اروپا نمی‌آید؛ جایی که جیپ این پیکاپ را به طور کلی با نسخه نهایی FarOut بازنشسته می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا