اخبار خارجیاسلایدر

یادبود خودروهای افسانه‌ای مرسدس بنز رونمایی شد  

IWC Schaffhausen، سازنده ساعت‌های لوکس سوئیسی، از دو نسخه ویژه از Big Pilot’s Watch رونمایی کرد تا میراث نمادهای طراحی ماندگار را جشن بگیرد. این ساعت‌ها ادای احترام به کلاس G افسانه‌ای مرسدس بنز هستند.

به گزارش دنده 6 –  ساعت بیگ پایلوت AMG G 63 با قاب و روکش طلایی 18 قیراطی خود که با صفحه مشکی رنگ و بند لاستیکی مشکی با پوشش میکروفیبر تکمیل شده است، حسی از شکوه را القا می کند. طرح رنگ مشکی و طلایی زیبا از مرسدس AMG G 63 Grand Edition الهام گرفته شده است. آرمور گلد «Armor Gold»، آلیاژی نوآورانه، دوام طلا را افزایش میدهد و آن را در برابر عوامل خارجی انعطاف پذیرتر میکند. لبه‌های صیقلی، جلوه‌ای معاصر به این شاهکار می‌بخشد.

علاوه بر نسخه ،IWC ساعت AMG G 63 Big Pilot را با بدنه کامپوزیت ماتریس سرامیکی (CMC) معرفی کرد. CMC که با همکاری مرکز هوافضای آلمان (DLR) توسعه یافته است، تحمل آسیب و مقاومت استثنایی در برابر شوک‌های حرارتی را ارائه می‌کند و آن را برای کاربردهایی با شرایط سخت ایده‌آل می‌کند.

5914463

هر دو نسخه از Big Pilot’s Watch ادای احترام به کلاس G با نشانه‌های طراحی مانند شماره‌های فرعی در ساعت 3 و ساعت 9 شبیه چراغ‌های جلوی یک SUV لوکس هستند. صفحه‌های مشکی دارای ساختار فنی برجسته‌ای هستند که از ماشین‌های پرفورمنس مرسدس AMG الهام گرفته شده است و از لوازم جانبی با روکش PVD مشکی پر از مواد درخشان پر شده است.

5914464

هر دو ساعت در زیر نمای بیرونی خیره کننده خود، از کالیبر 52010 ساخت IWC استفاده می‌کنند که یک حرکت خودکار بسیار قوی و دقیق است. برخی از اجزای سیستم سیم پیچی از سرامیک اکسید زیرکونیوم ساخته شده‌اند و طول عمر را تضمین می کنند. این حرکات ذخیره انرژی هفت روزه قابل توجهی را ارائه می‌دهند و می‌توان پشت شیشه‌ای یاقوت رنگ آن، که با ستاره مرسدس بنز یادآور روکش چرخ یدکی کلاس G تزئین شده است، تحسین کرد.

نسخه‌های AMG G 63 ساعت بیگ پایلوت در طلای 18 عیار و CMC از طریق بوتیک‌های IWC و آنلاین در دسترس هستند. علاوه بر این، آنها واجد شرایط ثبت نام تحت برنامه مراقبت از IWC هستند، و یک تمدید 6 ساله برای ضمانت استاندارد 2 ساله بین المللی محدود ارائه می‌دهد. این ساعت‌ها تاریخ غنی دو برند نمادین را در هم می‌آمیزند و به علاقه‌مندان این فرصت را می‌دهند که قطعه‌ای از میراث مفید و لوکس معاصر را بر روی مچ دست خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا