اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

یک شورولت کاماروی کمیاب و خاص به حراجی می‌رود

شورلت آخرین کامارو را تولید کرده است. این خودروساز تصمیم گرفت تولید این مدل را در پایان سال ۲۰۲۳ متوقف کند، بنابراین فرصت خرید یک مدل کاملاً جدید به زودی از بین خواهد رفت. با این حال، اگر کامارویی می‌خواهید که کمی قدیمی‌تر و کمیاب‌تر باشد، می‌توانید این Yenko Turbo Z ۱۹۸۱ را بخرید که به حراجی می‌رود.

سازنده و تیونر پس از فروش، تنها ۱۹ کامارو Z۲۸ توربوشارژ تولید کرد که Turbo Z یکی از آخرین تبدیل‌های اصلی Don Yenko بود. این نمونه تنها ۶۲۵۴۰ کیلومتر کارکرد دارد و از ارتقای نادرتر Stage II برخوردار است.
زیر کاپوت، موتور ۳۵۰ اینچی V۸ شورولت قرار دارد که با گیربکس اتوماتیک جفت می‌شود. این خودرو حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ اسب بخار قدرت دارد. ینکو همچنین یک سیستم گرمایش سوخت اختصاصی و تزریق آب در شورولت نصب کرد. ظاهراً به‌روزرسانی‌ها سه ثانیه از زمان یک چهارم مایلی کامارو کمتر شده است.

مشخصات Stage II، که Yenko تنها سه مورد از آن را ساخت، چرخ‌های دو تکه Weld، شوک‌های Koni و بوش‌های پلی‌اورتان Guldstrand را اضافه کرد. این بسته همچنین فضای داخلی را با صندلی‌های چرمی کمپ و فرمان Racemark ارتقا داد.

کامارو Turbo Z در رویداد Mecum’s Kissimmee ۲۰۲۴ با برگه ساخت اصلی و گواهی COPO به حراج می‌رسد. Mecum آن را بین ۶۰ تا ۸۰ هزار دلار تخمین زده که به فروش برساند. اگر به دنبال چیز دیگری هستید، این خودرو بخشی از مجموعه خودروهای عضلانی تامپسون است که دارای بیش از ۳۰ وسیله نقلیه مشابه جالب دیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا