اخباراخبار خارجیاسلایدربررسی

یک نسخه خاص پیش تولید از فراری F۵۰ به حراجی می‌رود

فراری تنها ۳۴۹ نمونه از F۵۰ را بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ ساخت که آن را به یک اسب نر ایتالیایی کمیاب تبدیل کرد! با این حال، فراری همچنین تعداد محدودی از ۱۹ خودروی پیش‌تولید را ساخت که شش تای آن‌ها به سمت اعضای خانواده سلطنتی برونئی رفتند. این یکی از آنهاست، اما برخلاف برخی دیگر، این خودرو طرح فرمان چپ خود را حفظ کرده است.

DK Engineering این جواهر کمیاب را به فروش گذاشته است و ویدیویی را منتشر کرده که تمام تفاوت‌های ظریف بین این خودروی پیش‌تولید و F۵۰ معمولی را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، این یکی فاقد محفظه بار جلو است، در حالی که فن‌های دوگانه به جای سیاه بودن، یک مرکز طلایی دارند.

حتی اطراف شیشه جلو نیز متفاوت است. پنل پایه به جای پوشش براق، روکش ساتن دارد. یک نگاه دقیق‌تر نشان می‌دهد که روکش آینه‌های جانبی (و آینه داخلی) پلاک‌های سازنده را ندارند.
در قسمت عقب، پوشش موتور Perspex به جای قالب‌گیری، پیچ‌ها و لوورهای متصل به پنل را در معرض دید قرار داده است. علاوه بر این، کالیپرهای ترمز دستی به جای مشکی طلایی هستند. این خودرو حتی دارای سیستم بالابر تعلیق برای بالا بردن دماغه خودرو است.
این فراری F۵۰ در شرایط عالی قرار دارد و از زمان تولید در ژوئن ۱۹۹۵ تنها ۱۱۸۰ مایل (۱۹۰۰ کیلومتر) مسافت را طی کرده است. در مارس ۲۰۱۸ گواهی اصالت را از فراری دریافت کرد، بنابراین این یک معامله واقعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا