اخباراخبار خارجیاختصاصی دنده 6اسلایدر

موتورسیکلت Zero SR/F و اسکوتر الکترونیکی RION 2 RE80

دو مدل جدید و قابل توجه خودرو های برقی  موتورسیکلت Zero SR/F و اسکوتر الکترونیکی RION2 RE80 – ثابت می‌کنند که پیشرفت اتفاقی نیست.

موتور سیکلت برقی Zero SR/F 

به گزارش دنده 6 ، از خودرو های الکتریکی اولیه این برند 13 ساله به دوچرخه‌های کوهستانی تا موتورسیکلت‌ رسیده است. موتورسیکلت اسپرت با باتری استارت‌آپ Zero Motorcycles ؛ مخزن کاذب SR/F از مخازن سوخت موتورسیکلت‌های احتراق داخلی تقلید می‌کند. این موتور دارای یک محفظه ذخیره سازی با دو پورت USB برای شارژ تلفن همراه یا لوازم جانبی است. علاوه بر این، در زیر موتور یک بسته باتری لیتیوم یونی قرار دارد که به یک موتور خنک‌کننده هوا متصل می‌شود و صدایی مهیج ایجاد می‌کند.
این موتور قدرتی معادل 110 اسب بخار و 140 فوت پوند گشتاور است. این قدرت می‌تواند دوچرخه را در 3.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند و حداکثر سرعت آن 124 مایل در ساعت است. باز کردن دریچه گاز باعث ایجاد یک شتاب مست کننده می شود که احساسات شگفت انگیزی ایجاد می کند: فقط با یک ناله مکانیکی ظریف، می توانید صدای جیر جیر پرندگان را در حالی که با سرعت های ناپسند حرکت می کنند بشنوید.
بر خلاف سوپر دوچرخه‌های سریع گازسوز که نیروگاه‌هایشان با سیم‌های احتراق و وسایل خنک‌کننده لوله‌کشی شده‌اند، بسته‌بندی Zero مرتب است: بسته باتری یکپارچه یک تقاطع بصری جذاب با گوشه‌های 45 درجه ایجاد می‌کند که قاب پرده فولادی را تقویت می‌کند. مجموعه ای از لوازم الکترونیکی شامل یک داشبورد LCD قابل تنظیم، یک سیستم کنترل پایداری پیچیده، و یک برنامه است که از داده های سلولی برای انتقال اطلاعات کلیدی در مورد وضعیت شارژ و هشدارهای امنیتی استفاده می‌کند. SR/F با ارائه 161 مایل برد در شهر سواری یا برد ترکیبی 109 مایل (براساس سرعت 70 مایل در ساعت در بزرگراه)، می‌تواند در 80 دقیقه یا 60 دقیقه با تجهیز به رپید اختیاری 2300 دلاری شارژ شود.

zero motorcycle SR/F

مشخصات موتور سیکلت Zero SR/F 

ژاکت: وینس 1795 دلار
پیراهن: rag-bone 150 دلار.
شلوار: جین پیج 200 دلار
چکمه: fryecompany 328 دلار
دستکش: Dainese  120دلار
کلاه ایمنی: آرای 700 دلار
قیمت: 18995 دلار

RION Motors

با استفاده از ساختار فیبر کربنی و سخت افزار با عملکرد بالا که شباهت کمی به اسکوترهای الکترونیکی رایج در همه جا استفاده می کند، ماشین های ساده و با وجه هندسی می‌سازد. شامل یک موتور 19200 وات و یک باتری 80 ولتی است، مدل RE80 پرچم‌دار RION می‌تواند به سرعت 80 مایل در ساعت دست پیدا کند. خوشبختانه یک برنامه گوشی هوشمند می‌تواند قدرت و پاسخ‌دهی را کاهش دهد و این دو چرخه ترسناک را به یک سواری راحت‌تر تبدیل کند.
اسکوترهای RION به صورت دستی در لس آنجلس تولید می شوند.  قطعات اجزای قفسه بالایی اسکوتر از جمله ترمزهای آن توسط سازنده قطعات دوچرخه کوهستان Magura تهیه و ساخته می شوند. در حال حاضر یک مدل استاندارد 5500 دلاری با حداکثر سرعت 60 مایل در ساعت و برد 30 تا 40 مایل موجود است. نسخه تاپ داگ RE80 1000 دلار اضافی است و می تواند 30 مایل را قبل از نیاز به شارژ مجدد طی کند.

مشخصات اسکوتر برقی RION2 RE80

ژاکت: جان وارواتوس 398 دلار.
پیراهن: جیمز پرس 115 دلار
شلوار: جین فریم 210 دلار
کفش: ون 70 دلار
کیف پیام رسان: تومی 325 دلار
قیمت: 6500 دلار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا