آزمایش فنی ام وی ام ایکس 22 در تهران

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ | 73 نظر

آزمایش فنی ام وی ام ایکس 22 در تهران

همانطور که می دانید، شنبه 27 آذر، شرکت مدیران خودرو کراس اوور جدیدی را در پاساژ کوروش تهران به معرض نمایش گذاشت. این خودرو چری تیگو 3 ایکس (Chery Tiggo 3X) نام دارد که در واقع نسخه اسپرت از چری تیگو 3 بوده و در ایران با نامِ ام وی ام ایکس 22 (MVM X22) به فروش می رسد.طبق ادعای چری این خودرو با الهام گرفتن از از ام وی ام ایکس 33 اس پایه ریزی شده است،در واقع هدف از طراحی این خودرو طیف خاصی از جوانان بوده که می خواهند با قیمتی مناسب و به صرفه خودرویی جوان پسند و به روز داشته باشند.چری مدعی است توانسته روح و حس جوانی را به این خودرو بدمد.

اگرچه هنوز این خودرو رسماً رونمایی نشده و قیمت آن تعیین نشده است، اما فرصتی یافتیم تا هر دو مدلِ دستی و اتوماتیک این کراس اوور چینی را در تهران آزمایش کنیم. با ما همراه باشید تا به بررسی این چینی تازه وارد بپردازیم:

طراحی خارجی

ام وی ام ایکس 22 را می توان یک خودروی جوان پسند دانست، خطوط روی درب کاپوت ساده و هماهنگ طراحی شده اند و نمای جلوی ایکس 22 خشن و تهاجمی است. همچنین ارتفاع ایکس 22 از سطح زمین 186 میلی متر رسیده است، یعنی 6 میلی متر بیشتر از رنو ساندرو استپ وی. در نگاه اول سقف خودرو شیشه ای به نظر می رسد، اما اینطور نیست و فقط رنگ سقف مشکی شده است.

می توانید در جدول زیر ابعاد ایکس 22 را با برخی خودروهای بازار مقایسه کنید:

ابعاد (میلی متر) ام وی ام ایکس 22 لیفان ایکس 50 رنو ساندرو استپ وی دانگ فنگ اچ 30 کراس
پژو 2008
رنو کپچر
طول 4200 4100 4024 ۴۳۵۱ 4152 4122
عرض 1760 1722 1753 ۱۷۶۰ 1740 1778
ارتفاع 1570 1540 1584 ۱۵۲۸ 1557 1567
فاصله بین دو محور 2555 2550 2588 2610 2558 2606
فاصله کف خودرو از سطح زمین 186 208 180 ۱۷۵

 

نوارِ افقی فلزی که روی درب صندوق عقب تعبیه شده و از طرفین در چراغ ها نیز امتداد پیدا کرده است، از اِلمان های برجسته در نمای عقب است. این خودرو از رینگ های 16 اینچی آلومینیومی بهره می برد که کمی نسبت به ابعاد خودرو کوچک به نظر می رسند، اما طرح زیبایی دارند. اگرچه از نظر قیمت با خودروهایی همچون رنو کپچر و پژو 2008 اختلاف زیادی دارد اما از نظر سایز و سگمنت خودرویی در رده این خودروهاست.

فضای داخلی

در فضای داخلی، سبک طراحی ایکس 22 شبیه به مدل های جدید ام وی ام بوده و مانیتور لمسی 8 اینچی در قسمت وسط داشبورد خودنمایی می کند. طرحِ داشبورد ساده، خلوت و هماهنگ است که استفاده از طرحِ فیبر کربن و نوار های نارنجی رنگ در قسمت هایی از داشبورد ظاهر آن را از سادگی بیش از حد بیرون آورده است. در صندلی ها و رودری ها نیز از ترکیب نارنجی و مشکی استفاده شده است. مورد دیگری که نظر شما را جلب خواهد کرد، طراحی پشت آمپر است که شبیه به پژو 308 است، یعنی کیلومتر شمار و دورشمار در خلاف جهت یکدیگر می چرخند و این موضوع در ابتدا کمی گیج کننده است. بین کیلومترشمار و دورشمار یک صفحه نمایش TFT وجود دارد که اطلاعاتی همچون ساعت، مصرف سوخت، دمای موتور و میزان سوخت را نمایش می دهد. ایکس 22 از آیینه های جانبی نسبتا بزرگی بهره می برد که باعث شده راننده دید خوبی نسبت به اطراف خودرو داشته باشد.

از نظر فضای سرنشینان در جلو و عقب، ایکس 22 وضعیت مناسبی داشته و از این نظر جای نگرانی نیست، فقط باید در نظر داشته باشید که فضای سرِ ردیف عقب برای افراد بلند قد چندان مناسب نبوده (به خصوص در قسمت وسط) و مماس شدن سر با پوشش سقف دور از انتظار نیست. صندلی های ایکس 22 نه آنچنان خشک و بدفرم هستند و نه آنچنان راحت و ارگونومیک، بلکه می توان آنها را همانندِ کیفیت اجزای کابین، در حدِ قابل قبول ارزیابی کرد.

فضای بار ایکس 22 در حالت عادی 420 لیتر اعلام شده است که 50 لیتر از پژو 405 کمتر است و در مجموع فضای مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد. البته امکان خواباندن صندلی های عقب برای افزایش این فضا نیز وجود دارد.

تجهیزات و امکانات

می توانید لیست آپشن های دو مدلِ دستی و اتوماتیک ایکس 22 را در جدول زیر مشاهده کنید:

تجهیزات ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک ام وی ام ایکس 22 دستی
مانیتور 8 اینچی لمسی دارد دارد
کروز کنترل دارد دارد
سیستم چند رسانه ای با قابلیت پخش MP3 و پورت USB به همراه 4 بلندگو دارد دارد
بلوتوث دارد دارد
دکمه های کروز کنترل و سیستم صوتی روی فرمان دارد دارد
تریم داخلی دو رنگِ مشکی و نارنجی دارد دارد
سنسور پارک عقب دارد دارد
دوربین دید عقب دارد دارد
قابلیت نمایش محتویات موبایل روی صفحه نمایش 8 اینچی (MirrorLink) دارد دارد
حالت اقتصادی برای کاهش مصرف سوخت (Eco Mode) دارد
کامپیوتر سفری دارد دارد
سانروف برقی دارد دارد
صندلی های چرمی دارد دارد
رینگ آلومینیومی 16 اینچی دارد دارد
تهویه مطبوع الکتریکی دارد دارد
تنظیم برقی آیینه های جانبی دارد دارد
شیشه بالابر برقی برای جلو و عقب دارد دارد
تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت دارد دارد

از نکات قابل توجه این است که لیست آپشن ها برای هر دو مدل دقیقاً یکسان است و مانند برخی خودرو ها شاهد حذف آپشن ها در مدل دستی نسبت به اتوماتیک نیستیم. یکی از امکانات جالب این خودرو، قابلیت اشتراک گذاری صفحه موبایل (MirrorLink) بر روی صفحه نمایش 8 اینچی است که استفاده از برنامه های مسیریابی ماهواره ای، پخش موسیقی از طریق موبایل و نمایش دیگر اپلیکیشن های موبایل روی این صفحه نمایش را امکان پذیر کرده است. البته باید در نظر داشته باشید که کیفیت سیستم صوتی با 4 بلندگو چندان تعریفی ندارد و نمی توانید خیلی روی آن حساب کنید. همچنین ایکس 22 به سیستم تهویه اتوماتیک نیز مجهز نیست.

تجربه رانندگی

ایکس 22 از یک موتور 4 سیلندرِ 16 سوپاپ بهره می برد که 1.5 لیتر حجم داشته و به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ (DVVT) مجهز است که باعث افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت می شود. این کراس اوور چینی می تواند حداکثر 105 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 135 نیوتن متر در دور 2750 تولید کند.

در مدل دستی، قدرت موتور از طریق گیربکس 5 دنده به چرخ های جلو فرستاده می شود. اگرچه عملکرد خودرو با در نظر گرفتن حجم موتور و وزنِ 1215 کیلویی نسبتا قابل قبول است، اما با توجه به اینکه حداکثر گشتاور موتور در دور 2750 تولید می شود، کمی انتظار بیشتری از ایکس 22 داشتیم. تعویض دنده به نرمی و بدون مشکل انجام می شود، اما کلاچ نسبت به خودروهایی همچون پژو 206 و 405 بیش از حد نرم بوده و عادت کردن به آن مستلزم زمان است.

در مدل اتوماتیک، از گیربکس 4 سرعته معمولی استفاده شده است و خبری از گیربکس ضریب پیوسته (CVT) نیست. اگرچه استفاده از گیربکس CVT می توانست به کاهش مصرف سوخت ایکس 22 منجر شود، اما در عوض با کاهشِ لذت رانندگی و شتاب در شروع حرکت نیز همراه میشد. در هر حال، این گیربکس عملکرد رضایت بخشی داشته و خبری از ضربه هنگام تعویض دنده نیست. در مدل اتوماتیک، حالت اقتصادی (Eco Mode) نیز برای کاهش مصرف سوخت وجود دارد که با فعال کردنِ آن، گیربکس تمایل بیشتری به سبک کردن دنده ها داشته و در مجموع عملکرد خودرو به طور محسوسی افت پیدا می کند. در حالت عادی، می توان عملکرد مدل اتوماتیک را در حد قابل قبول توصیف کرد، اما اگر به دنبال رانندگی اسپرت و پرشتاب هستید، شاید مدل اتوماتیک نتواند رضایت شما را جلب کند و بهتر است مدل دستی را انتخاب کنید. البته اوضاع آنقدر هم بد نیست و حالت اسپرت برای افزایش سرعت تعویض دنده ها تعبیه شده است. نکته جالب در مورد این جعبه دنده خودکار این است که همانند خودروهای قدیمی، تعویض دنده به صورتِ دستی با علامت های “L” برای دنده یک و “2” برای دنده دو مشخص شده است و مانند خودروهای امروزی علامت مثبت و منفی برای تعویض دستی وجود ندارد.

یکی از موارد قابل توجه، مصرف سوخت این خودرو است که در سیکل ترکیبی برای نمونه اتوماتیک 6.1 و برای مدلِ دستی 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. با این حساب، می توان حدس زد ایکس 22 در بزرگراه حدود 5 لیتر بنزین بسوزاند که رقم بسیار مناسبی محسوب می شود.

ترمز این خودرو در جلو دیسکی خنک شونده و در عقب دیسکی ساده است که با بهره مندی از سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، می توان به عملکرد آن اطمینان کرد. سیستم تعلیق ایکس 22 سواری نسبتا نرمی را ارائه می دهد، اما باید در نظر داشته باشید که این خودرو برای رانندگی اسپرت ساخته نشده است و بهتر است هنگام عبور از پیچ های تند، جانب احتیاط را رعایت کنید.

سخن آخر اینکه با در نظر گرفتن طراحی جوان پسند و  خوب ایکس 22 در نمای خارجی و کابین به همراه آپشن های کاربردی آن، اگر قیمتِ آن رقابتی تعیین شود، می تواند خطری جدی برای هم رده هایش در بازار باشد. البته خدمات پس از فروش مناسب شرکت مدیران خودرو نیز از امتیازات این کراس اوور تازه وارد محسوب می شود.

 

جدول مشخصات فنی ام وی ام ایکس 22:

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک ام وی ام ایکس 22 دستی
کد موتور SQRD4G15B
حجم موتور (سی سی) 1497
تعداد سیلندر 4
آرایش سیلندر ها خطی
تعداد سوپاپ 16
مکانیزم سوپاپ سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ (DVVT)
جعبه دنده 4 سرعته خودکار 5 دنده دستی
محور انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت (اسب بخار / دور در دقیقه) 105 / 6000
حداکثر گشتاور (نیوتن متر / دور در دقیقه) 135 / 2750
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) 160 170
ظرفیت مخزن سوخت (لیتر) 50
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر) 6.1 5.9
ترمز جلو دیسکی خنک شونده
ترمز عقب دیسکی ساده
سیستم های ترمز ترمز ضد قفل (ABS) / توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)
تعلیق جلو مک فرسون
تعلیق عقب نیمه مستقل میله پیچشی
وزن خالص (کیلوگرم) 1245 1215
سایز لاستیک 205/55R16
تعداد کیسه هوا 2 2

 


73 دیدگاه

  1. محسن | مرداد 26, 1397 | لینک نظر

    موتور و امکانات ضعیفی داره
    بنا به قیمتش ارزش خرید نداره

  2. رضا | خرداد 6, 1397 | لینک نظر

    اونهایی که می گویند ایکس 22 بنجل است بهتر است میتسوبیشی میراژ شهری با موتور 1200
    بخرند و دلشان خوش باشد خودروی ژاپنی سوار هستند!!

  3. فرزاد | بهمن 13, 1396 | لینک نظر

    سلام خدمت دوستان
    کسی میدونه که DVD جدید یا مانیتور اومده که خروجی باند و آمپیلی بشه وصل کرد بهش…..من میخوام سیستم بزارم نمیشه،ضبطش ساده هست

  4. Mohammad | دی 2, 1396 | لینک نظر

    سلام دوستان،استفاده از کولر که رو مصرف سوخت تاثیر نداره درسته ؟؟؟؟؟؟؟

  5. نیما | آبان 16, 1396 | لینک نظر

    سلام دوستان من یه تیگو 5 اکسلنت دارم واقعا ماشین عالیه ی از هر نظر قبلا مورانو2008 و مزدا3 هم داشتم هر کی میخاد تو دلتون رو خالی کنه رو ول کنید ماشین از هر لحاظ بی نظیره نسبت به کیفیتش شما دویست و خورده ای میدی اسپورتیج یا حالا یه خورده کم و بیش میدی توسان بعد یه سفر طولانی باهاش برو تازه میفهمی چقدر مزخرفه نسبت به پولش . البته که ماشین 100 میلیونی رو نباید با 200 میلیونی مقایسه کرد ولی همه اون چیزی که منفی در مورد این ماشین میگن مزخرفه فقط چون اسم چین روشه تو ایران بار منفی داره . به خدا یه پرشیا گرفتم از زندگی سیر شدم از بس تو نمایندگی بودم یه روز برا صدا تو ماشین یه روز برا پمپ بنزین و هزار جور زهر ماریه دیگه و.. خدارو شکر نمایندگی مدیران خودرو شرایطش برا کسایی که سر کار میره و حقوق بگیره خوبه پول یه پژو رو بده پیش و بقیش قسطی و از رانندگی لذت ببر نه صدای موتور تو ماشینه نه وقتی سوار میشی صدتا فحش به خودتو دور و وریات میدی حداقل چند سال راحت رانندگی میکنی اگه بعد چند سال فروختیش وافت قیمت داشت که برا همه ماشین ها هست لذت رانندگی رو باهاش بردی در مورد ایکس 22 هم برادرم برداشته خیلی خوبه مگه ما تو ایران با چند تا سرعت میتونیم بریم که ایراد از سرعتش میگیریم . پایان حرفم اینه که ماشین های مزخرف ایران خودرو رو نخرید فقط بلدن در مورد ماشین های چینی تو جامعه تبلیغ منفی کنن که با این کار دارن نون میخورن

    • در پاسخ به: نیما

      امیر | مرداد 26, 1397 | لینک نظر

      ایول ناموسا راست گفتی ماشین خوبیهx22
      هر کی میخواد بخره بخره….

  6. مهدی | آبان 2, 1396 | لینک نظر

    صدای آزار دهنده دربها خیلی زیاده داخل ماشن. باید چیکار کرد؟

  7. shaahin e | شهریور 26, 1396 | لینک نظر

    خدا میدونه . خودتون میدونید که ماشین چینی عالی هستن در معنای واقعی عالی و با کیفیت. اما …. اگر افت قیمت دارن تقصیره ماشینه ؟ یا اگه تصادف کردین قطعه نبود تقصیره ماشینه ؟ خود ماشین ماشینه خوبیه اما خوب ضعف شرکتی و نمایندگی از خوبی های ماشین کم نمیکنه . نهایتا نخرید .

  8. مریم | شهریور 26, 1396 | لینک نظر

    سلام به نظر من ماشین خیلی خوبیه و کارم همش تو مسافرته باهاش خیلی خوب راه میره تو سرعت بیوفته خیلی خوبه ترمز های بسیار بسیار عالی داره فک نمیکردم ماشین چینی که میگفتن انقد جواب باشه

  9. احمدرضا | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    متاسفانه رسم بدی شده که یک عده با اسامی مختلف میان و در تایید کیفیت خودروی مورد نظر خودشون کامنت میگذارند. چند وقتی هم هست که زیر مطالب مربوط به خودروهای چری این موضوع دیده میشه. چند کامنت آخر زیر این مطلب نمونه هایی از این کامنتها هستند. البته به شخصه هیچ دشمنی و مخالفت با خودروهای چری ندارم

  10. Mvm | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    تیگو3 یا همون ×22 ترمزهای خیلی قوی و خوبی داره کا ساخت بوش آلمانه

  11. تیگو | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    یکی از آپشنهای خیلی خوبش اینه که سیستم جلوگیری از حرکت ناخواستع در شیب رو داره که این خودش به ایمنی ماشین هم کمک میکنه

  12. کارکشته | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    بر خلاف تصور عامه ی مردم ماشین های چینی خیلی خوب هستن اگر اینطدر نبود اینقدر واردات تو کشور زیاد نمیشد و همه هم ازش میخرن و راضی هستن

    • در پاسخ به: کارکشته

      حامد | خرداد 6, 1397 | لینک نظر

      خوب برادر من، بستگی داره چقدر پول واسه خرید خودرو کنار گذاشتی. مثلا کسی که ۴۰۰ میلیون داره پولش بیشتر از بهترین چینی بازاره و میره ماشین بهتر میخره. ماشین های چینی نسبت به پولی که میدی عالیه. مثلا تیگو۷ در حد اسپورتیج یا توسانه تقریبا با نصف قیمت اونها یا ام وی ام ۱۱۰ عالیه نسبت به پراید و آر دی

  13. دارکوب | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    ماشین خیلی نرم و راحتیه سرعت و شتابشم خیلی خوبه قدرت موتورش با وزن بدنه هماهنگه

  14. دنا | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    مدل غیر اتومات این ماشین هم خیلی نرمه واسه تعویض دنده اصلا صدا یا تکون خاصی نداره مثل اتومات دنده عوض میشه

  15. آبان | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    اکثر قطعات این ماشین از کشور های خیلی خوب تامین شده و چری برای ساخت ماشینهاش از کشورهای مطرح کمک میگیره

  16. شیرافکن | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    من ام وی ام روندم باهاش جاهای صعب العبور هم زیاد رفتم انصافا که خوب ماشینیه

  17. اسکندر | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    ام وی ام از قدرت ایمنی خیلی خوبی برخورداره و خیلی کم پیش میاد آسیب ببینه

  18. نوید | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    قدرت موتور و کشش ماشین و هندلینگش خیلی خوبه

  19. ایوب | شهریور 18, 1396 | لینک نظر

    سلام بنظر من هم ماشین خوبیه هم ردهچانگان قرار گرفته اما x22 زودتر به بازار اومد و از چانگان بهتره

  20. محسن | مرداد 28, 1396 | لینک نظر

    بله یه بنده خدایی بعد از 1 ماه x22 رو با 10 ملیون زیر قیمت فروخت اشکال ماشین چینی اینه ولی اکه یه 206 بود این همه زرر داشت هیشکی پول نقد پای ام وی ام نمی ده مبارک نون باشه

    • در پاسخ به: محسن

      رضا آشیان | آبان 8, 1396 | لینک نظر

      چرا چرت میگید دوست عزیز شما دو میلیون زیر قیمت پیدا کن من میخرم یا دسته دوم توی بازار نیست اگه هم هست بالای قیمت کارخونه میدن

      • در پاسخ به: رضا آشیان

        X22 | خرداد 6, 1397 | لینک نظر

        داداش خودتو بکشی بعد سه ماه کار کرد بیشتر از 55 ازت نمیخرن مدل دنده ای من خودم دارم ولی نمیفروشمش چون ضرر میشه ماشین نسبتا خوبیه میذارمش خودم اسافاده میکنم حتما که نباید بفروشی عوض کنی

    • در پاسخ به: محسن

      سبزی فروش | آذر 20, 1396 | لینک نظر

      مجید دلبندم اون ضرره

  21. امير عباس | مرداد 16, 1396 | لینک نظر

    با سلام من قبل از اينكه اين ماشينو بگيرم تست درايوش رو انجام دادم بعد ثبت نام كردم همون روز . چون سواريش بنظرم خوب اومد… تا اينكه ديروز ماشينو تحويل گرفتم و وقت شد چندتا تست ديگه باهاش انجام بدم:
    1: كشش ماشين تو سربالايي تند خوبه.هرجا كم بياره با يه معكوس راحت جبرانش ميكنه.البته اگه تو دنده هاي بالا باشه.در غير اينصورت به راحتي ميره بالا
    2:كولرش حرف نداره و روشن بودنش رو عملكرد موتور تاثير نميذاره
    3:زماني كه معكوس ميدين گيربكس سريع عمل ميكنه و گيج نميزنه
    4:كيفيت قطعات داخلي مثل داشبورد-تودري ها-صندلي ها و … در حد بالايي هست
    5:شتاب اوليش شايد ضعيف باشه(بنده سمند-پرشيا-ريو داشتم)البته فقط نسبت به ريو…ولي سريع جبرانش ميكنه و دور ميگيره(صفر تا صدش با موبايل خودم گرفتم 12.3ثبت شد تو حالت اسپرت كه رو دور 6000 دنده ميده ماشين(تجربه خودم)
    تنها عيبش به نظرم اينه كه ستون ماشين انگار چسبيده به آدم جوري كه موقع پياده شدن سرم خورد به سقف كنار ستون
    (ايكس 22 اتوماتيك رنگ :مشكي)

  22. هادی | تیر 17, 1396 | لینک نظر

    سلام دوستان من نزدیک به یک ماه هست ماشینو تحویل گرفتم ، فارغ از طراحی بیرونی و داخلی ماشین که خداییش جذاب هست من تستهای مختلف روش انجام دادم مثل شتاب یا کشش خودرو تو سربالایی ها، با توجه به اینکه قبلا پراید داشتم ، سمند داشتم وپرشیا داشتم و پشت 206 و ال90 هم زیاد نشستم از لحاظ شتاب و کشش یک سروگردن از ماشینهای ایرانی بالاتر هست و نکته مهم احساس امنیتی هست که در سرعتهای بالا تو ماشین دارین.
    قیاس این ماشین با ایرانی ها کاملا اشتباه هست و می تونم بگم در مورد آپشن هاش با خودروهای کره ای و ژاپنی می تونه کمو بیش رقابت کنه.
    در سرعت های شهری و جاده ای (در حالت نرمال) خیلی آرام و بی صدا هست و فقط تو دور موتور بالای 5 یک مقدار صدا داخل کابین میاد.
    در کل من راضی هستم از خریدم به شما هم پیشنهاد می دم حتما امتحان کنید.

    • در پاسخ به: هادی

      بهروز | تیر 21, 1396 | لینک نظر

      سلام هادی جان من حدود یک ماهی دارم تحقیق میکنم و از این ماشین خیلی خوشم امده فقط چند تا نکته که اگر لطف کنید پاسخ دهید ممنون میشم. 1-ایا سینی زیر موتور برای ماشین نصب کرده اید اگر نه ایا خطر برخورد سنگ یا اجسام دیگربا ادوات زیر موتورهست 2-در مورد کولر و کیفیت خنک کنندگی در جاده و شهر توضیح دهید.3-کیفیت پخش موزیک وایا همه فرمتها رو ساپورت میکنه فایلهای تصویری و فیلم چطور 4-نحوه برخورد مدیران خودرو زمان تحویل و پس از ان چطور بود ماشین را بموقع تحویل دادند؟؟

      • در پاسخ به: بهروز

        الیاس | مرداد 9, 1396 | لینک نظر

        سلام بهروز جان
        من حدود سه ماه ماشین دارم و بیست هزار تا باهاش رفتم
        سینی زیر موتور نداره
        کولر و کیفیت عالی مهشر
        موزیک و فیلم اکثر فرمت ها پشتیبانب میکنه و من تا حالا بجز دو مورد فیلم مشکل دیگه ای نداشتم ولی صداش خیلی جالب نیست
        زمان تحویل همراه با شیرینی و چای و غیره…
        ولی کارکنان سرویس و اینا نه کارشون نه خودشون زیاد تعریفی ندارن 🙁

        • در پاسخ به: الیاس

          نیما | آبان 16, 1396 | لینک نظر

          سینی زیر ماشین نداره خودت باید نصب کنی . گارد جلو و عقب خشکل هم دارن که اونم باید خودت نصب کنی

  23. حسن | تیر 14, 1396 | لینک نظر

    با سلام خدمت دوستان من x22 اتومات حدود یک ماه که خریدم و بیطرفانه بگم به نظرم با توجه به قیمت و امکانات خودرو خوبی هست فقط به نظر من عیب که داره نداشتن gps هست

  24. جواد پرکار | تیر 11, 1396 | لینک نظر

    باسلام خدمت دوستان نطرم رو بیطرف و منصفانه میگم.کسانی که یک کراس اوور کم خرج بالا نشین باشتاب بالا میخوان برن سمت ایکس 22البته داخل پرانتز نوع دنده دستیش پون هم پنج سرعتس وزنش سبکه مصرفشم کمدر ضمن دنده اتوماتش توربو نداره.من دو هفتس خریدم خداویکلی از پزو پارس زانتیا موتور خیلی باشتاب تره یعنی با پنج سرنشین خودم باهاش تیکاف کشیدم.تنها خودرویی که سوار شدم گفتم چین لیاقتشو داره واقعا.ولی یه حرف دوستانه اگه خودرویی میخوای پنج سال بدون خرج فنی سوارشی بخر درسته بفروشی ضرر داره چون خرید صفرش آسونه ولی من خریدم که هف هش سال سوارشم خداوکیلی از جک اس5 و هایما و رنو کاپچر نصبت به قیمتش خییییلی خوبه در ضمن یه کولر خیلییییییییییییی توپ داره

  25. X22 | خرداد 16, 1396 | لینک نظر

    دوستانی که این خودرو رو ندارن نظر منفی ندن لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به اولین گروه تخصصی mvm x22 سر بزنید
    اولین گروه نقد برسی ??
    https://t.me/joinchat/AAAAAEJrCQjicCLyhA65Cw

  26. محمد | خرداد 7, 1396 | لینک نظر

    بنده ایکس 22 خریدم. در مقایسه با ماشین های هم رده مثل چانگان و ایکس60 بهتره. درسته که حجم موتور 1500 سی سی هست ولی اسب بخار و کشتاورش مهمه که خیلی هم سرعت و شتابش درجاده باحاله. من ماشین های ایران خودرو و سایپا را داشتم و اصلا راضی نبودم. البته چانگان هم ماشین خوبیه و لی آپشن هاش از ایکس 22 کمتره. گیربکس ایکس 22 جزو بهترین های چین است که با میتسوبیشی قرار داد دارد.

  27. هادی | فروردین 18, 1396 | لینک نظر

    سلام خدمت دوستان گرامی چرا این همه بحث بی فایده میکنین خودروهای داخلی کة با برند های معروف ساخته میشن که صفر تا صد قطعاتشون چینیه ولی بنام اون برند به مردم میفروشن . پس چه بهتر که ادم یه ماشین چینی با کیفیت سوار شه تا یه برند معروف با قطعات کاملا چینی ، لاقل دلت نمی سوزه که پول برند دادی ولی در عمل …

  28. me | اسفند 1, 1395 | لینک نظر

    مشخصه هاي فني اش مثل ام وي ام 315 هست ، جالبه كه وزن دنده دستي ، ايكس 22 . با 315 يكي هست ،
    ولي خوب ابعاد ايكس 22 بزرگتره ، والبته زيبا ، راجع به افت قيمت هم كه مثل بقيه محصولات مديران خودرو افت قيمت قابل توجهي خواهد داشت ،

    راجع به استقبال از فروشش هم چون شرايط اقساطي ، و ظاهر زيبايي داره ، فروش بالا يي خواهد داشت ،

  29. محمد | بهمن 20, 1395 | لینک نظر

    به نظر من درسته نمیشه چینی ها رو با حداقل کره ای ها مقایسه کرد ولی واقعا از خودرو های ایرانی بهترن شما 5 سال قبل رو با الان مقایسه کنید چقدر پیشرفت کردن از نظر طراحی حداقل موتورش رو نمیبینیم ظاهرش که مشخصه ایران خودرو یا سایپا چی طراحی کردن؟ از 5 سال قبل چی به محصولاتشون اضافه شده ؟ من تندر 90 مدل 90 داشتم فروختم 93 خریدم یه ایربگ کم شد ازش و اون آپشنی که گودی کمرو روی صندلی راننده پر میکنه دیگه نداشت. چه پیشرفتی؟ سیستم صوتیش هنوز فلش نمیخوره