رپورتاژ

با آسیاخودرو (نماینده مدیران خودرو در شرق تهران) آشنا شویم

شرکت مدیران‌خودرو در برنامه‌ای جدید از محصول تازه‌وارد خود رونمایی کرد. این شرکت که سهم قابل‌توجهی از بازار خودروهای زیر 100 میلیون تومان را در اختیار دارد از خودرو جدید X22 رونمایی کرد. این مراسم با حضور میهمانان ویژه، مدیران ارشد شرکت مدیران‌خودرو و اصحاب رسانه در نمایندگی آسیاخودرو واقع در خیابان دماوند برگزار شد. در این مراسم قیمت درنظر گرفته شده برای X22 نیز اعلام شد. این خودرو در 4 تیپ مختلف عرضه می‌شود.

X22 را بهتر بشناسیم

این خودرو محصول جدید شرکت مدیران‌خودرو است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این کراس‌اوور شهری دارای پیشرانه 4 سیلندر است. پیشرانه‌ای که در مدل MVM 315 نیز استفاده شده است. این پیشرانه 1.5 لیتری قادر به تولید 105 اسب‌بخار قدرت در 6000 دوربردقیقه و حداکثر گشتاور 135 نیوتن‌متر در 2750 دوربردقیقه است.

برای این خودرو 2 جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی درنظرگرفته شده است. حداکثر سرعت نسخه مجهز به جعبه‌دنده خودکار نیز 160 کیلومتربرساعت ثبت شده است. از دیگر مشخصات فنی ام‌وی‌ام X22 می‌توان به مصرف سوخت خوب آن اشاره کرد. در نسخه‌های مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک میانگین مصرف سوخت 6.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این عدد برای نسخه‌هایی که دارای جعبه‌دنده دستی هستند به 5.9 رسیده است.

رقیب لیفان X50 و رنو ساندرو استپ‌وی دارای تجهیزات و امکانات فراوانی است. در این خودرو از مانیتور رنگی 8 اینچی، سنسور پارک عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، آینه برقی، دوربین عقب، سیستم کروزکنترل استفاده شده است. اما برتری اصلی X22 در بخش طراحی آن است. X22 با طراحی زیبا و جوان‌پسند خود حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. در تک‌تک بخش‌های مختلف خودرو شما شاهد طراحی‌های ظریف و زیبایی هستید. از جلو پنجره گرفته تا چراغ‌های چندضلعی عقب. در داخل کابین هم X22 بدون اغراق دارای طراحی بهتری است. می‌توان گفت این خودرو چند پله از رقبای خود بالاتر است. صفحه پشت‌آمپر، کنسول مرکزی و داشبورد، بخش ادوات و سیستم تهویه مطبوع و اهرم جعبه‌دنده همه به خوبی طراحی شده‌اند. می‌توان پیش‌بینی کرد که X22 به‌راحتی ‌می‌تواند از رقبای خود در بازار پیشی بگیرد. قیمت درنظر گرفته شده برای نسخه مجهز به گیرباکس دستی در تیپ نرمال 56 میلیون 700 هزار تومان و در تیپ اسپرت 58 میلیون و 200 هزار تومان است. هم‌چنین در نسخه مجهز به گیرباکس اتوماتیک قیمت تیپ نرمال 64 میلیون و 700 هزار تومان و تیپ اسپرت 66 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.

نماینده تازه‌نفس مدیران‌خودرو

شرکت آسیاخودرو یکی از جدیدترین نمایندگی‌های محصولات مدیران‌خودرو و چری است. مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگار ماهنامه گزارش بازار به معرفی شرکت پرداخت و گفت: «این هلدینگ بیش از 28 سال سابقه فعالیت دارد. آسیاخودرو در ابتدا نماینده محصولات کیاموتورز در بخش خودروهای تجاری و کار در ایران بوده که از جمله آن می‌توان به وانت‌های دیزل اشاره کرد. پس از آن ما به سراغ اپل رفتیم. در دهه 90 میلادی بود که نماینده محصولات اپل در ایران شدیم. اما این همکاری به‌خاطر بحث دیدگاه فروش و نوع خدمات پس‌ازفروش تنها 2 سال ادامه داشت و بعد از آن شرکت از ادامه همکاری با اپل منصرف شد. اما بعد از آن سیاست شرکت تغییر کرد و درنظر داشتیم با خودروسازان داخلی همکاری کنیم. به همین‌خاطر با ایران‌خودرو وارد مذاکره شدیم. الان 15 سال است که ما نماینده فروش و خدمات پس‌ازفروش محصولات ایران‌خودرو در کشور هستیم و باید این نکته را بگویم که ما در منطقه خود توانسته‌ایم سهم قابل‌توجهی از فروش محصولات را کسب کنیم.

پس از تمایل سیاست شرکت به همکاری با خودروسازان داخلی، با شرکت ایران‌خودرو وارد مذاکره شدیم. و 15 سال است که ما به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های بزرگ فروش و خدمات پس‌ازفروش این شرکت شناخته می‌شویم. هم‌اکنون نیز یک‌سال و نیم است که ما نماینده فروش و خدمات پس‌ازفروش محصولات مدیران‌خودرو هستیم.»

یزدانی در ادامه افزود: «ما به دنبال کسب نمایندگی نبودیم و این شخص آقای ژانگ مدیرعامل شرکت مدیران‌خودرو بود که با جلساتی متعدد بنده را برای دریافت نمایندگی ما را متقاعد کرد. ما هم با اعتماد به ایشان کارهای لازم را انجام دادیم و خوشبختانه در این چند وقت فروش خوبی را تجربه کرده‌ایم. البته با سومین شرکت هم وارد مذاکره شدیم که به‌زودی خبر آن‌را اعلام می‌کنیم. تنها راهنمایی‌ای که می‌توانم بکنم، این است که این شرکت از آسیا است.»

اطلاعات تماس آسیا خودرو

نمایشگاه مركزى: سه راه تهرانپارس، ابتداى جاده آبعلى، پلاك 251        77702725

شعبه 1: خيابان17شهريور، ايستگاه خاقانى، پلاك 830    33124375

شعبه 2: رودهن ، به سمت آبعلى، نرسيده به رستوران قلمستان     76516383

صفحه اینستاگرام آسیا خودرو

کانال تلگرام آسیا خودرو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا