لامبورگینی کره ای

drivttx
( 546 هزار دلار ) سری ویژه کره ای ASMR 1 OF 2 Lamborghini Aventador S

به گزارش دنده 6 ، لامبورگینی سئول Aventador S Roadster Korean Series ویژه را ارائه کرده است، نسخه ای فوق العاده محدود از دو خودروی فوق اسپرت V12 که توسط Automobili Lamborghini’s Centro Stile مخصوص کلکسیونرهای کره ای توسعه یافته است.

این آثار هنری با الهام از فرهنگ غنی کره‌ای، عناصری از پرچم جمهوری و همچنین الگوها و رنگ‌هایی از پنجره‌های سنتی کره‌ای را در خود جای داده‌اند و هدفشان ایجاد مدلی نمادین است که روح کره و ایتالیا را به هم متصل می‌کند.

نمای بیرونی به طور مشخص دو رنگ اصلی کره را به نمایش می گذارد. Ocno سبز نماد “احساس گرم کره ای” و Emera آبی نماد “هوش و خرد” است. رنگ داخلی بیانکو لدا نماد «نژاد سفیدپوش» – به معنای روح ملی کره است. به لطف فضای داخلی سفید رنگ، سری ویژه کره ای آونتادور S رودستر در تضاد بین نمای بیرونی و داخلی متمایز است.

کاپوت جلو، پانل درهای چپ و راست و گلگیر عقب دارای الگوهای پنجره‌های سنتی کره‌ای هستند – تلاقی خطوط عمودی و افقی. علاوه بر این، محفظه موتور دارای دو تریگرام پرچم کره – Geon و Gam – است که حس میهن پرستی را در بین کره ای ها القا می کند.

سری ویژه کره ای آونتادور S رودستر با جذابیت موتور V12 تنفس طبیعی و لذت رانندگی در هوای آزاد ترکیب شده است. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت فقط در 3.0 ثانیه، 0 تا 200 کیلومتر در ساعت فقط در 9.0 ثانیه است و حداکثر سرعتی برابر با Aventador S کوپه در 350 کیلومتر در ساعت دارد. همچنین می تواند در 31 متر سرعت 100-0 کیلومتر در ساعت ترمز کند. موتور 6.5 لیتری V12 آن 740 CV مشابه کوپه را با گشتاور 690 نیوتن متر در 5500 دور در دقیقه تولید می کند. نسبت قدرت به وزن آن 2.2 کیلوگرم بر CV است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا